Huutokauppa

Anonyymi

Paljollako olisit valmis viemään poikuuteni?

8

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opetan myös tonilla

• Anonyymi

Tuhat euroa? Mitä paketti sisältää? Missä olet? Kerro itsestäsi jotain. Sähköpostiosoite (ei täysin oikein kirjoitettuna, ettei viestiä poisteta ym.)

Oletko prostituoitu?

Kuinka monen poikuuden olet vienyt? Oletko heteronainen? Ikä? Paino?

Olen aloittaja ja kolmikymppinen, täysin kokematon kaikin puolin parisuhdeasioista ja läheisyydestä naisen kanssa.

Tuleeko muita tarjouksia?

• Anonyymi

Hei! Itse asiassa se poikuutesi ottaminen vieminen ei maksa senttiäkään, ei sillä haluta tehdä rahaa. Mutta missä päin asut, missä haluat sen tapahtuvan että poikuus lähtee mulkustasi. Minä Naisena haluan, että se Tehdää pitkän kaavan mukaan, että tulet sen mulkussasi tuntemaa. Tehdäänkö tämä Autossa, vai sinun luona, vai Auto MOTELISSA Matkustaja kodissa. Niissä ei kustannukset ole Isoja. Seisooko sinulla
      Mulkkua kovana jäykkänä mitä silloin teet
      Mulkullesi. Onko Mulkkusi Minkä kokoinen, Anna mitat. Minä Olen Rouva AVIO LIITOSSA,
      MEILLÄ VAPAA SEXI, ELÄMÄ. OLEN 46V ERITTÄI KIIHOTTAVA NÄKÖINEN ROUVA, ISOT TISSIT KOVAT KIINTEÄT PYLLYNI ON PYÖREÄ TYYLIKÄS, ON TUHDIT LIHVT. NÄYTTÄVÄT REIDET OLEN OIKEA SEXI POMMI. HALUATKO ETTÄ MULKKUSI KUNNOLLA TRIMMATAA TEHDÄÄ SINULLE KUNNON MULKKU, OTETAA MULKUSTASI.
      USEAT LIMAT SAAT KOKEE MIKÄ ON KIIMANEN AITO NAISEN ROUVA VITTU. MINÄ NAUTIN NUSSIMISESTA NUSSINU OTAN MIEHILTÄ KYRPÄÄ SE ON NIIN ÄLYTTÖMÄ
      TUNTUISTA MILTÄ KYRPÄ TUNTUU VITUSSA SITÄ HALUAA AINA LISÄÄ. LUOTA OLEN AMMATTI ROUVA OTAN SINULTA MULKUASI
      KIUSATAA KURITETAA IMETÄÄ MULKKUSI KIPEEXI TYÖNNÄT MULKKUSI HIMO KIIMASEE LIMASSE VITTUUNI. AJATTELE SITÄ
      AJATTELE MIKÄ ON AIKAISET NAISE AITO VITTU HAAROJE VÄLISSÄ MÄ HALUAN ETTÄ NUOLET IMET VITTUNI.. KOMMENTOI ASIA YMMÄRRETTÄVÄSTI TEHDÄÄ SINULLE NAITU
      IMETTY MULKKU.

• Anonyymi

Kirjoitit toiseen ketjuun näin: "Ikäni on tasan 41v". Tässä väität olevasi 46.

(Tyylistä ja viestien lähetysajoista voi helposti päätellä, että kyseessä on sama henkilö)

Vaikutat aika sekopäiseltä. Oletko huumeiden käyttäjä? Lääkkeiden väärinkäyttäjä?

Minä olen kaikin puolin täysin raitis, päihteetön, savuton. Edes kofeiinia en käytä. (Liekö tässä osasyy siihen, että olen jäänyt yksin?) Ja Oulussa asun. Aivan kaikkia sekopäitä en ole valmis päästämään kotiini, jottei esim. arvotavaraa tai käteistä lähde mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitit toiseen ketjuun näin: "Ikäni on tasan 41v". Tässä väität olevasi 46.

(Tyylistä ja viestien lähetysajoista voi helposti päätellä, että kyseessä on sama henkilö)

Vaikutat aika sekopäiseltä. Oletko huumeiden käyttäjä? Lääkkeiden väärinkäyttäjä?

Minä olen kaikin puolin täysin raitis, päihteetön, savuton. Edes kofeiinia en käytä. (Liekö tässä osasyy siihen, että olen jäänyt yksin?) Ja Oulussa asun. Aivan kaikkia sekopäitä en ole valmis päästämään kotiini, jottei esim. arvotavaraa tai käteistä lähde mukaan.

Siis enempää kuin on sovittu, jos joudun maksamaan. Ja voin tavata muuallakin.

• Anonyymi

Kaksi poistettua viestiä, en ehtinyt nähdä niitä, kun vasta näin yöllä oli vähän vapaata aikaa tulla tänne. Liekö sisälsivät yhteystietoja?

• Anonyymi

Tuolle hullulle ei kannata vastata joka täällä tyrkyttää muijaansa vieraille vaikuttaa olevan pipipää..

• Anonyymi

Panon saa satasella.

Nainen huutokauppaa neitsyytensä jopa kymmenillä tuhansilla euroilla/dollareilla tai enemmälläkin.

Miehen neitsyyden/poikuuden huutokaupasta kukaan ei ole kiinnostunut. Huutokauppa onnistuu vain niin päin, että mies kilpailuttaa naisia, kuka suostuu pienimmällä korvauksella. Mutta tällainenkin huutokauppa on vaikea järjestää. Mistä saada osanottajat?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2360
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1031
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1000
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe