1-apteekki, iisalmi

Anonyymi

miksi ne hyökkää utelemaan voiko auttoo?en oo ikänä pyytäny niitä appuu. ko otin hyllystä lääkkeen ni sekunnissa tul maskitettu jätkä kyselee jotta löytykö.vaihan apteekkia, että näin ,ottaa pattii tommonen pakkoapu,

13

633

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ahne terveystalo omistaa,luuloo rosmoks asiakasta, vaikka laittanu kalliit hinnat ite rosmo,

• Anonyymi

Samaa mieltä, todella kiusallista

• Anonyymi

Erittäin kiusallista! Mieluummin käyn jossain muussa apteekissa, mutta välillä tulee vahingossa eksyttyä tänne.

• Anonyymi

Taitaa olla syyt siellä vaatimuksissa. Apteekeilta vaaditaan opastusta lääkkeiden käytössä. Jos otat itse hyllästä sellaisen lääkkeen joka vaatii tiettyjä neuvoja, niin siksi kai ne varmistaa asian.

• Anonyymi

Meinaatko ihan oikeasti että käsikauppatuotteissa on sellaisia lääkkeitä, että niiden ohjeita lukiessa voi vahingoittaa itseään?

Tai no... Uusavuttomia kyllä löytyy.

• Anonyymi

Niimpä, ja minkähänlaisen älämölön nostat jos et satukkaan haluamaasi löytämään, että voitätäasiakaspalvelunpuutetta........

• Anonyymi

Kaupoissa (varsinkin isommissa) saa myyjiä etsiä ,jos jotain tavaraa hakee. Hyvä että apteekissa palvelu pelii.

• Anonyymi

Totta. Ja eikös näin korona aikana apteekit pyri toimimaan niin, että myös käsikauppalääkkeitä ostavat palvellaan vuoronumerolla. Henkilökunta siis hakee lääkkeet hyllystä, jotta mahdollisimman harva niihin koskisi. Mielestäni hyvä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ja eikös näin korona aikana apteekit pyri toimimaan niin, että myös käsikauppalääkkeitä ostavat palvellaan vuoronumerolla. Henkilökunta siis hakee lääkkeet hyllystä, jotta mahdollisimman harva niihin koskisi. Mielestäni hyvä asia.

Niin on. Ei minua palvelu haittaa. Ilman palvelua jääminen enemmänkin. Apteekki nyt ei vaan ole shoppailupaikka samaan tapaan kuin tavaratalot.

• Anonyymi

Suuretpa tuntuu nuo sinun huolet olevan, on tainnut vaippa kastua ja rueta haisemaan.

• Anonyymi

Näinpä, ei ennätä niin nopeasti livahtaa ovesta sisään etteikö joku akka olis tenttaamassa löytyykö ja mitäpä etsit.. olen itse jo vaihtanut apteekkia, en jaksa enää niitä 1.apteekin yli-innokkaita tätejä ja niiden todella häiritsevää käytödtä

• Anonyymi

Kannattaa tilata tuotteet nettiapteekeista, myös reseptilääkkeet saa tilattua. Nettiapteekkien sivuilla on kattavat tuoteselosteet ja saa rauhassa lueskella, ilman niitä löytyykö kyselyjä. Tuotteet voi sitten noutaa pakettiautomaatista, niin välttää myös postivirkailijan kohtaamisen.

• Anonyymi

Hämmentää, kun ei olla totuttu ’palveluun’.

Luulenpa, ettei ole tarkoitus pyöritellä pakkauksia omissa näpeissä niinkuin ennen. Vähemmän kosketuspintaa/kontaminoitumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe