Sama paska tapiotuuri jatkuu kolmen kuukauden pelitauon jälkeen.
Kolme vetoa olen vetänyt ja kaikki vedot kusseet.
Tänäänkin kusi Tanskalaisten jalkapallossa ottelu alle 3,5 maalia, jossa lopputulos oli 4 maalia, vaikka tilastoissa joukkeet ovat pelaneet korkeintaan 2 maalia.
Oletin, että korona epidemian aikaan pelataan varovaista peliä, jolloin ei maaleja synny.
Jos olisi vetänyt yli 2,5 maalia, niin varmana eivät olisi saaneet nyhjättyä edes yhtä maalia. Yhtä paskaa koko vedonlyönti.
Mikään ei muuttunut
4
130
Vastaukset
Tapiotuuri? Eikö Tapio ole viinamerkki eli tuurin pitäisi siis olla suhteellisen hyvä, mikäli voitat ainoa Tapiota.
- Anonyymi
Ei kun tappiotuuri, kirjoituksetkin menee päin helvataa.
Tänäänkin paska tuuri jatkui.
Ainut saksan ottelu, johon vedin yli 1,5 maalia, niin kaikki muut ottelut päättyi yli 3 maalin, muta tämä ottelu, johon vedin 1,5 maalia, niin eivät saaneet nussittua, kuin 1 maalin, että kyllä on paska tuuri joka vedossa.
Jos olis laittanut alle 1,5 maalia, niin varmana olis tullut vähintään 4 maalia.
- Anonyymi
Juu.. Ainakin Schalke näyttää tarjoavan takapuoltaan ilmaiseksi. Jo neljäs tappio koronatauon jälkeen putkeen.
- Anonyymi
Schalken tapio toi mukavan tilin. Nyt naidaan ja juodaan, huomenna gay-gambriniin hei!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011