Puheessaan Kista Kiuru toteaa, ettei puffettipöydän kielto koske terasserja. Elikkä terassilla saa pitää seisovaa pöytää.
Puheessaan Kista kertoi myös että jokaisella asiakkaalla tulee olla oma pöytä. Pääministerin mukaan riittää että jokaisella asiakkaalla on oma tuoli löydän tai tiskin ääressä.
Mitä ihmettä nämä tytöt taas sekoilee, eivätkö vois sopia säännöistä keskenään, ennen puheitaan?
A24 . . Krista Kiurun tulkinta "ravintolalaista
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti Krista takerteli puheensa lukemista.
Oliskohan ollu kännissä.- Anonyymi
Tommonen se on aina. Puhuu mitä sattuu ja sitte ei ymmärrä miksei toiset ymmärrä mitä tarkoittaa.
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/250936
- Anonyymi
Tietokatkoja tainnu olla. Tytöillä niitä tuntuu niitä piisaavan.
- Anonyymi
Kumpaa määräystä nyt pitää sitte noudattaa? Pitääkö syömään mennessä varata koko pöytä itselle, kuten Krista määrää. Vai riittääkä että on, Sannan määräämä, oma tuoli pöydässä?
- Anonyymi
Kyllä nyt pitää kysyä ravintolasta mikä käytäntö on jos ei itse ymmärrä.Minun järjellä olen kaiken ymmärtänyt mitä kiuru on puhunut.
- Anonyymi
Sanoiko Kiuru että pitää olla oma tuoli ja pöytä?Aika kova homma lähteä kotoa haalaamaan niitä ravintolaan Eikö nyt ravintolan pöytä ja tuoli ois käynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko Kiuru että pitää olla oma tuoli ja pöytä?Aika kova homma lähteä kotoa haalaamaan niitä ravintolaan Eikö nyt ravintolan pöytä ja tuoli ois käynyt?
Kiuru sanoi että pitää olla oma pöytä, tuolista ei sanallakaan maininnut.
- Anonyymi
Onko siellä sitten kaikilla seisovapöytä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878