Katsot joskus minua jännästi

Anonyymi

Joskus kun olet siinä lähellä, katsot minua syrjäsilmällä. Siinä on jotakin aivan tavattoman jännää ja mielenkiintoista. Varovainen ja arkaileva katse? Sydäntä värisyttävää, en osaa sanoa miksi. Mietin usein sitä, että miksi hän tekee niin.

20

265

Vastaukset

• Vesisateesta huolimatta..

• Itsellä on tapana tutkailla ihastustani syrjäsilmällä, silloin kun ajattelen ettei hän huomaa. Ja ehkä varovaisesti siksi, kun en tahdo jäädä katselustani kiinni.
      Hän on vain niin kaunis ja mielenkiintoinen, voisin tutkia häntä katseellani iäisyyden.
      Ehkäpä sinua katsotaan samasta syystä.

• Ei, kyllä hän tietää, että huomaan. Hän tekee niin jopa katsoessani häntä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä hän tietää, että huomaan. Hän tekee niin jopa katsoessani häntä.

Jotain kovin kiinnostavaa sinussa sitten on.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotain kovin kiinnostavaa sinussa sitten on.

En tiedä. Kiinnostavaa voi kyllä katsoa suoraankin. En täysin ymmärrä, miksi hän tekee niin.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Kiinnostavaa voi kyllä katsoa suoraankin. En täysin ymmärrä, miksi hän tekee niin.

Ei kovin ihastuneena uskalla suoraan aina katsoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kovin ihastuneena uskalla suoraan aina katsoa.

Paljastumisen pelko? Ujous?

• Anonyymi kirjoitti:

Paljastumisen pelko? Ujous?

Jotain sellaista. Jotkuthan ei pysty ihastustaan katsomaan oikein kunnolla silmiin ollenkaan. Siinä vaiheessa kun tunteista ei ole puhuttu. Sydän heittää volttia jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotain sellaista. Jotkuthan ei pysty ihastustaan katsomaan oikein kunnolla silmiin ollenkaan. Siinä vaiheessa kun tunteista ei ole puhuttu. Sydän heittää volttia jne.

Ok. Ihan mahdollista. Mietin vain sitä, että mitä hän mahtaa minussa nähdä.

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi noin ajattelet 😐

• Anonyymi kirjoitti:

No se näkee sinut ja on sinusta lumoutunut.

• Anonyymi kirjoitti:

No se näkee sinut ja on sinusta lumoutunut.

Lumoutunut on osuva sana.
        Ilmeisesti kiinnostus on myös molemminpuolista, kun täällä olet?

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin ihan vain sivusta huudellen.

• Anonyymi kirjoitti:

On molemminpuolista. Tietenkin.

• =)

• 💜💜💜

• Minulla sattui vähän samanlaisia tilanteita tuossa taannoin. Huomasin toisen katseet. Varattuna en noteeraannut mutta jälkeenpäin jäi vaivaamaan. Tai sitten kuvittelin kaiken ja olikin vain normaalia ihmisten välistä kanssavuorovaikutusta, ystävällisyyttä ja ehkäpä ujoutta. =)

• Jännäilee vaan. Älä lähde jännän leikkiin mukaan. Sattuu vaan lopulta.

• No höh,eihän tuon tarvitse olla kuin vieraamman ihmisen arviointia, katsoo toisen elekieltä niin ettei toinen huomaa. Varauksellisuus myös voi olla syy toki se ihastuminenkin. Riippuu millaisten lasien läpi haluaa katsoa.

• Et ymmärtänyt. Hän katsoo noin juuri silloin, kun minä katson häntä.

SEISKA.FI

• Addams Family -tähti Christina Ricci on jälleen sinkku - seitsemän vuoden avioliitto päättyy!
    • Palaako Martina Aitolehti yhteen esikoisensa isän kanssa? Suosikkijuontaja Esko Eerikäiseltä yllättävä vastaus!
    • Janita Lukkarinen uhmaa sitkeästi ennustetta kuolemastaan – ”Olen tehnyt heidät naurunalaisiksi!”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      12109
    2. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      128
      6075
    3. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      5164
    4. Arvokas pylly-haaste??!!

Sano ei slutshamingille! Somessa kampanjoidaan pyllykuvilla kehorauhan puolesta Jokaisen tulisi voida nauttia kesästä juuri sellaisissa uima-asuissa
      Maailman menoa
      164
      3709