Luin täältä että eräs oli nähnyt vesisadetta sisällä ja vesilätäköitä lattialla. Mm. hississä alkoi aina satamaan.
Kiinnostaa että onko nämä näköharhat ihan niin todellisia ettei erota silmällä tai muilla aisteilla todellisesta, mutta esim. em. tapauksessa järjellä tajuaa, että eihän sisällä voi vettä sadella?
Entä tuleeko harhoja joissa on useita aisteja mukana, esim. voisiko em. vesisade tuntua kylmänä ja märkänä vetenä?
Tai tuleeko päinvastoin mukavia harhoja, kuten että näkisi jotain kauniita enkeleitä tai keijuja tai loistokkaita hevosia tms. tai kuulisi kaunista musiikkia ja soitantoa, tai että kuulisi kehuja, niin että itseä kehutaan?
Minkälaisia näköharhoja skitsofreniaan kuuluu?
Anonyymi
2
297
Vastaukset
- Anonyymi
Tätini oli nähnyt hanskan lattialla.
- Anonyymi
Olis kiva saada näköharhoja. Ääniharhat alkavat olemaan tylsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972