Tyyppi 1.9 16V GTi
Vuosimalli 1990
Mittarilukema 247000
Hinta 19800 mk
Hyvin huollettu ainakin myyjän mukaan..
Oli kyllä kaikin puolin tosi siisti..
Oli ainakin perkeleen äkäinen mutta onkohan
hintansa väärti?
Kertokaapa kokemuksia ja kannattaako maksaa noin
paljon?
Citroen Bx GTi Kertokaapa tietämättömälle..
34
2764
Vastaukset
- olikohan muuta? :)
Onko vaihdettu nokka-akselin stefat, jakopään
hihna kiristinrullat?
Onko jarruventtiili uusittu? Putoaako perä
nopeasti parkkeerauksen jälkeen?
Savuttaako? Onko venttiilivarren ohjurin kumit
vaihdettu?
Entä hydrauliikkaputket? Onko uusittu? Jos ei,
missä kunnossa ovat?
Entä jousipallot varaajapallo? Etenkin
varaajapallon kunto kannattaa tarkistaa, ettei
tule myöhempiä yllätyksiä.
Miten auton kori nousee/laskee, kun
korkeudensäätövivusta määritellään korin korkeus,
esim. huolto- tai ala-asento?- kymmenessitikka
kyllä täällä saa tosi asiallisiakin vastauksia
voi sanoa ammatti miehiltä tai sitten tosi
CITIKKAMIEHILTÄ - Ballo
kymmenessitikka kirjoitti:
kyllä täällä saa tosi asiallisiakin vastauksia
voi sanoa ammatti miehiltä tai sitten tosi
CITIKKAMIEHILTÄOmastakin puolesta haluan taas välittää kiitokset
Citikka-kansalle, niin paljon heiltä on saanut
apua/oppinut uutta mm. Suomi24:n ja
Sitruunapatongin kautta.
Pidetään Citikat kulussa ja jatkakaa samaa linjaa! - listaan
tähän täytyy tietenkin lisätä,että muista
tarkistaa takapyörien asennot,tukivarren laakerit
rupeaa tuonikäisessä olemaan vaihtoiässä!
- Beksä
...on huollot tehty ajallaan ja mies vähäkään
sitikkaorientoituneen oloinen, niin osta äkkiä
pois!!!
Noita ei riesaksi asti maanteillämme liiku.
Ed. puheenvuoro oli mainio alkupääoma tarkastusten
tiimoilta.
Mitä tulee etenemiseen, niin kulkeehan se.
Muistaakseni aika samoihin tämänvuotisen ahdetun
2,2 -litraisen Ooppelin kanssa...
lisää esim. täältä:
www.geocities.com/bxklinikka/ostoopas/index.htm - sitikkamesta
jos haluat viguttimen etkä vääntöä niin osta pois.
jos taas haluat kunnollisia ominaisuuksia
moottorilta niin osta bx 19 tzi/tgi 8 ventt.
nelipisteruiskulla ja motronicilla varustettu.
auto ei kulje hv/kw lukemilla vaan kpm/nm
lukemalla.
kari pasanen sitikkamesta 0400-610839
[email protected]- satunnainen kulkija
Mikäs tämä Sitikkamesta on oikein? Ennen
kuullutkaan? Kerrohan vähän!
PK sais kanssa tulla kertomaan 16valve
kokemuksistaan. - sitikkamesta
satunnainen kulkija kirjoitti:
Mikäs tämä Sitikkamesta on oikein? Ennen
kuullutkaan? Kerrohan vähän!
PK sais kanssa tulla kertomaan 16valve
kokemuksistaan.koneenkatu 6
05830 hyvinkää
puh 0400-610839
soittele - PK
> jos haluat viguttimen etkä vääntöä niin osta
> pois.
Ihan mielenkiinnosta haluan kysyä, että
paljonkohan sulla on kilometrejä takana BX 16
Valvella? Itse viimeksi lauantaina ajoin 400km
matka-ajoa ja eipä sitä vitosta pienempää
tarvinnut maantie nopeuksissa käyttää muutakuin
nopeissa ohituksissa. Mun kokemuksen mukaan tuo
16V kone vetää nätisti 2500rpm lähtien ja se mitä
tapahtuu 4500rpm jälkeen onkin sitten ihan eri
juttu... ;) . Kun pitää kierrokset alle 4500rpm,
niin se on kuin mikä tahansa 1.9 BX mut tuon
jälkeen se alkaa laulamaan. Maantie ajossa
sallitulla talvinopeudella kierrokset ovat
vitosella noin 3000 rpm ja ihan nätisti vetää.
> jos taas haluat kunnollisia ominaisuuksia
??? herää nyt hyvä mies! Ala nyt tosiaan
soimaamaan edistyksellisintä konetta, joka on
BX:n keulalla nähty... ;) ... osottaa kyllä
aikamoista asiantuntemusta... ;)
> moottorilta niin osta bx 19 tzi/tgi 8 ventt.
> nelipisteruiskulla ja motronicilla varustettu.
Kyllähän tuollakin pärjää, mutta häpee aika
pahasti 16V koneelle. Teoria ja käytäntö ovat
kaksi eri asiaa... ;)
> auto ei kulje
Hyvin sanottu... ;)
> hv/kw lukemilla vaan kpm/nm lukemalla.
Mukava se on 16 Valvellakin matkaa taittaa
vitonen silmässä ja 90km/h lasissa. Joskus se
mittari tietysti näyttää ihan erilaisia
lukemia... ;) - PK
satunnainen kulkija kirjoitti:
Mikäs tämä Sitikkamesta on oikein? Ennen
kuullutkaan? Kerrohan vähän!
PK sais kanssa tulla kertomaan 16valve
kokemuksistaan.> PK sais kanssa tulla kertomaan 16valve
> kokemuksistaan.
Enpä ole tänne pitkään aikaan mitään vastannut,
mutta tuon yhden juttu oli niin paksua, että oli
pakkoa vastata. - hohhoi
PK kirjoitti:
> jos haluat viguttimen etkä vääntöä niin osta
> pois.
Ihan mielenkiinnosta haluan kysyä, että
paljonkohan sulla on kilometrejä takana BX 16
Valvella? Itse viimeksi lauantaina ajoin 400km
matka-ajoa ja eipä sitä vitosta pienempää
tarvinnut maantie nopeuksissa käyttää muutakuin
nopeissa ohituksissa. Mun kokemuksen mukaan tuo
16V kone vetää nätisti 2500rpm lähtien ja se mitä
tapahtuu 4500rpm jälkeen onkin sitten ihan eri
juttu... ;) . Kun pitää kierrokset alle 4500rpm,
niin se on kuin mikä tahansa 1.9 BX mut tuon
jälkeen se alkaa laulamaan. Maantie ajossa
sallitulla talvinopeudella kierrokset ovat
vitosella noin 3000 rpm ja ihan nätisti vetää.
> jos taas haluat kunnollisia ominaisuuksia
??? herää nyt hyvä mies! Ala nyt tosiaan
soimaamaan edistyksellisintä konetta, joka on
BX:n keulalla nähty... ;) ... osottaa kyllä
aikamoista asiantuntemusta... ;)
> moottorilta niin osta bx 19 tzi/tgi 8 ventt.
> nelipisteruiskulla ja motronicilla varustettu.
Kyllähän tuollakin pärjää, mutta häpee aika
pahasti 16V koneelle. Teoria ja käytäntö ovat
kaksi eri asiaa... ;)
> auto ei kulje
Hyvin sanottu... ;)
> hv/kw lukemilla vaan kpm/nm lukemalla.
Mukava se on 16 Valvellakin matkaa taittaa
vitonen silmässä ja 90km/h lasissa. Joskus se
mittari tietysti näyttää ihan erilaisia
lukemia... ;)mitä nyt kokemuksia on keräätynyt lähinnä
erilaisilla gs/gsa/bx14 xy /tu versioilla/bx16
mootorityypillä 171/bx19 moottori 159a/b ja
niinedelleen sitten tuollaisia ropposia kuin cx
eri versiot alkaen m20/m22/m23/m25 829a ( on se
rellu versio ) ja xantian 1.6/1.8/2.0 ja sitten
se 16v vingutin joka löytyy myös pösön nokalta
ja on samanlainen vingutin. on siinä moottorissa
yksi hyvä piirre se käy nätimmin kuin nuo
vanhemmat 8 venttiiliset mutta se onkin ainoa
hyvä piirre siinä moottorissa. v8 ominaisuudet
ovat tällaiselle laiskalle kepinheiluttajalle
parhaat mutta siellä löytyykin hyviä
automaatteja.nuo kokemukset ovat niin vähäsiä
että oiken hävettää niistä puhua. heippa - tyytyväinen Xantiaan
hohhoi kirjoitti:
mitä nyt kokemuksia on keräätynyt lähinnä
erilaisilla gs/gsa/bx14 xy /tu versioilla/bx16
mootorityypillä 171/bx19 moottori 159a/b ja
niinedelleen sitten tuollaisia ropposia kuin cx
eri versiot alkaen m20/m22/m23/m25 829a ( on se
rellu versio ) ja xantian 1.6/1.8/2.0 ja sitten
se 16v vingutin joka löytyy myös pösön nokalta
ja on samanlainen vingutin. on siinä moottorissa
yksi hyvä piirre se käy nätimmin kuin nuo
vanhemmat 8 venttiiliset mutta se onkin ainoa
hyvä piirre siinä moottorissa. v8 ominaisuudet
ovat tällaiselle laiskalle kepinheiluttajalle
parhaat mutta siellä löytyykin hyviä
automaatteja.nuo kokemukset ovat niin vähäsiä
että oiken hävettää niistä puhua. heippaSiis hetkinen, mikä vika Xantian 2.0 myllyssä?
Sehän vääntää loistavasti alhaisilla kierroksilla
ja on oikein miellyttävä ajaa kaupungissa, silllä
kulmat menevät kepeästi kolmosella. Xantiahan
painaa paljon, joten mielestäni 2-litrainen mylly
liikuttaa Xantiaa kiitettävästi.
Suuria nopeuksiahan Suomessa ei lain rajoissa voi
edes ajaa, joten väännöstä on mielestäni enemmän
hyötyä kuin siitä, että autoa ajetaan kierroksia
ulvottamalla.
Mutta mielipidekysymys tämäkin. - PK
hohhoi kirjoitti:
mitä nyt kokemuksia on keräätynyt lähinnä
erilaisilla gs/gsa/bx14 xy /tu versioilla/bx16
mootorityypillä 171/bx19 moottori 159a/b ja
niinedelleen sitten tuollaisia ropposia kuin cx
eri versiot alkaen m20/m22/m23/m25 829a ( on se
rellu versio ) ja xantian 1.6/1.8/2.0 ja sitten
se 16v vingutin joka löytyy myös pösön nokalta
ja on samanlainen vingutin. on siinä moottorissa
yksi hyvä piirre se käy nätimmin kuin nuo
vanhemmat 8 venttiiliset mutta se onkin ainoa
hyvä piirre siinä moottorissa. v8 ominaisuudet
ovat tällaiselle laiskalle kepinheiluttajalle
parhaat mutta siellä löytyykin hyviä
automaatteja.nuo kokemukset ovat niin vähäsiä
että oiken hävettää niistä puhua. heippa> sitten se 16v vingutin joka löytyy myös pösön
> nokalta ja on samanlainen vingutin.
Siis oletko joskus omistanut BX 16 Valven vai et?
Vai kerrotko noita satuja jonkun 10km koeajo
lenkin pohjalta?
> on siinä moottorissa yksi hyvä piirre se käy
> nätimmin kuin nuo vanhemmat 8 venttiiliset
> mutta se onkin ainoa hyvä piirre siinä
> moottorissa.
Tämän kommentin perusteella arvioin että et ole
kyseisellä koneella varustettua autoa ikinä
omistanut. Ne vääntökäyrät paperilla ja käytännön
tilanteessa on kaksi aivan eri asiaa.
> v8 ominaisuudet
Gyl se 8 tappinen jää jalkoihin maantiellä
vitonen silmässä pidettäessä 80km/h alkaen. Jos
sitten ton nopeuden alle tarttee vitosella ajella
niin sitten saa kuski katsoa itseään peilistä.
> ovat tällaiselle laiskalle kepinheiluttajalle
> parhaat mutta siellä löytyykin hyviä
> automaatteja.
Kyselijä etsikin kaiketi urheilullista vehjettä,
ei mitään laiskaa tuhnua.
> nuo kokemukset ovat niin vähäsiä että oikein
> hävettää niistä puhua.
Tämän kommenttisi voi ymmärtää kahdella tavalla.
Jos tarkoitat että sinulla ei ole pahemmin
kokemusta 16 Valvella ajamisesta niin ei
välttämättä kannata olla suuna ja päänä. Jos taas
tarkoitat että olet omasta mielestäsi joku
Citroen Guru niin menehän opettelemaan käytäntöä
teorian sijaan.
> heippa
Balaillaan
- KÄMMENTÄ
Jos omistat tallin, työkäluja,toisen auton
(käyttöauton), ymmärrät tekniikan päälle, olet
aikaisemminkin remontoinut autoja ja et ole pa.
Tiedossa nautittavia kilometrejä, jos vastasit
kuudesti kyllä.- Arska
Heh, kuinka sattuikaan, tunnistin edellisestä
likimain itseni:
Ostin pari vuotta sitten 16V:n, ja kyllä minulla
on tallintapainen ja työkaluja, tekniikkaakin on
tullut opiskeltua, on tullut tehtyä remonttia, on
toinen BX jolla ajan kilometrit, okei rahaa saisi
olla enemmän mutta niin pa. en ole että
rahapulassa 16V:tä tarvitsisi myydä.
Olen kyllä parin vuoden kokemuksen perusteella
sitä mieltä että tekniikasta pitää olla
kiinnostunut jos aikoo ylläpitää 16V:tä (ne on
kaikki 10v vanhoja) tai sitten olla sutenaan
rahaa korjauttaa sitä pajoissa (jolloin voi taas
katsella tuoreempiakin pelejä). Sitikkahulluus
tosin auttaa aika lailla koska silloin on
prioriteetit (esim rahankäytössä) järjestyksessä. - PK
Arska kirjoitti:
Heh, kuinka sattuikaan, tunnistin edellisestä
likimain itseni:
Ostin pari vuotta sitten 16V:n, ja kyllä minulla
on tallintapainen ja työkaluja, tekniikkaakin on
tullut opiskeltua, on tullut tehtyä remonttia, on
toinen BX jolla ajan kilometrit, okei rahaa saisi
olla enemmän mutta niin pa. en ole että
rahapulassa 16V:tä tarvitsisi myydä.
Olen kyllä parin vuoden kokemuksen perusteella
sitä mieltä että tekniikasta pitää olla
kiinnostunut jos aikoo ylläpitää 16V:tä (ne on
kaikki 10v vanhoja) tai sitten olla sutenaan
rahaa korjauttaa sitä pajoissa (jolloin voi taas
katsella tuoreempiakin pelejä). Sitikkahulluus
tosin auttaa aika lailla koska silloin on
prioriteetit (esim rahankäytössä) järjestyksessä.> Ostin pari vuotta sitten 16V:n,
Guin myös... :) ...tulihan sitä yli 10 vuotta
haikailtuakin... :)
> ja kyllä minulla on tallintapainen
Eipä ole tallia... :(
> ja työkaluja,
Puutyökaluja löytyy... ;)
> tekniikkaakin on tullut opiskeltua,
Guin myös.
> on tullut tehtyä remonttia,
France Moteur tekee remontit... :)
> on toinen BX jolla ajan kilometrit
Mä haluan nautiskella aina ja ajan 16V:llä
kilometrit.
> Rahaa saisi olla enemmän mutta niin pa. en ole
> että rahapulassa 16V:tä tarvitsisi myydä.
En liioin luovu luomuksestani... ;)
> Olen kyllä parin vuoden kokemuksen perusteella
> sitä mieltä että tekniikasta pitää olla
> kiinnostunut
Tai pitää olla kiinnostunut BX 16V:stä... ;)
> jos aikoo ylläpitää 16V:tä (ne on kaikki 10v
> vanhoja)
Yllättävän paljon noissa uudemmissakin autoissa
on vikoja kun kuuntelee tuttuja ja asiakkaita.
> tai sitten olla sutenaan rahaa korjauttaa sitä
> pajoissa
Kaikki kiva maksaa... ;) ... 16V:n huollattaa
vastaavaan suorituskykyyn pystyvän uudemman auton
ostoon tarvittavan velan koroilla... ;)
> (jolloin voi taas katsella tuoreempiakin
> pelejä).
Korjaus kustannukset tulevat pikkuhiljaa,
uudemman auton ostoon tarttee heti ison läjän
rahaa (velkaa) . Enkä saisi mieleisempää autoa
alle 200 000 markalla. Miksi ostaa uudempaa jos
haluaa BX 16 Valvella ajaa?
> Sitikkahulluus tosin auttaa aika lailla koska
> silloin on prioriteetit (esim rahankäytössä)
> järjestyksessä.
Alat päästä asian ytimeen... ;)
- Lexa
on tuo, niin "tiukka" hinta oli 16500mk per cash.
13 - 14 olisin voinut ehkä antaa. En kyllä kaynyt
koeajolla.
Mutta se on itestä kiinni mitä haluaa ja kuinka
paljon ja onko se aina niin tonnikaan päälle? Ja
jos on niin joskus (eli usein) jää saamatta! - JPE
Minusta voisi kyllä tinkiäkin. Ostin 2v nuoremman
siistin ja ehjän BX 19 TZI farkun ilmastoinnilla
vuosi sitten vain 3 tonnia kalliimmalla, ja
minusta ikä- ja varustelueron sekä farmarikorin
vaikutuksen hintaeroon pitäisi olla isompi.
Muistaakseni vuoden kaikki huolto- ja
korjauskulut olivat yhteensä 1800,-.Ajoa ollut
yli 30 000 km. Kohta 300 000 täynnä. Kirjoitin
laskelman joskus tälle palstalle. Mutta eihän
raha aina ratkaise. Koeta käydä läpi nuo
tarkastuslistat. Ei muutaman puutteen
korjaaminenkaan kovin kallista ole, varsinkin jos
omaa tee itse - vikaa. Mutta toki havaituista
vioista voi saada hyvitystä hintaan. - Jusu
Kun kävin taas tänään tässä liikkeessä jossa tämä
auto on myytävänä niin olisin saanut ajaa sen
ulos hintaan 16 800 mk...
Ostohalut tosin jäivät siihen kun postiluukusta
kolahti ajoneuvoverolippu autosta jonka olen
tästä samasta liikkeestä ostanut missä tämä
citikka on ja kun kävin selvittämässä tätä
veroasiaa niin myyjä rupesi tätä autoa taas
kauppaamaan mutta jotenkin tuntuu että en osta
tästä liikkestä enää yhtään autoa kun myyvät
verottamattomia autoja ja takuukin on ainakin
halvemmissa autoissa ns. takavalotakuu...
No saatiin se veroasia kuitenkin selvitettyä
mutta kuitenkin vähän harmittaa kun olen yli
kolme kuukautta ajanut autolla josta on ollut
koko ajan 200 mk veroa maksamatta.. Että
semmosta..- PK
Minkäslainen takaspoileri tuossa koeajamassasi
16 Valvessa oli? Samanlainen kuin kaikissa GTi
Beeäksissä vai semmoinen matalampi, joka jatkui
takapilareiden ilmanottoaukkoihin? Eli Mark 1 vai
Mark2? Oliko katalysaattori? - MECH
Missäpäin onpi myynnissä tuo bexi? Olen etsinyt
tuollaista "aika kauan ;)".
Aika huonon kuvan antaa tuollaisen liikkeen
toiminta, jos tosiaan ovat myyneet auton
maksamatta koko veroa.
Oliko huoltomerkintöjä vihkossa, vai oliko
ent.omistaja huoltanut itse? - PK
MECH kirjoitti:
Missäpäin onpi myynnissä tuo bexi? Olen etsinyt
tuollaista "aika kauan ;)".
Aika huonon kuvan antaa tuollaisen liikkeen
toiminta, jos tosiaan ovat myyneet auton
maksamatta koko veroa.
Oliko huoltomerkintöjä vihkossa, vai oliko
ent.omistaja huoltanut itse?Juu alkaa oleen hinta kohdallaan, jos tuo on
Mark2 niinkuin ikä antaisi olettaa. Ja vaikka
olisi Mark1 niin hinta ei oo paha jos auto on
suhtkoht hyvässä kunnossa. - Jusu
MECH kirjoitti:
Missäpäin onpi myynnissä tuo bexi? Olen etsinyt
tuollaista "aika kauan ;)".
Aika huonon kuvan antaa tuollaisen liikkeen
toiminta, jos tosiaan ovat myyneet auton
maksamatta koko veroa.
Oliko huoltomerkintöjä vihkossa, vai oliko
ent.omistaja huoltanut itse?autoliike autokaikkosessa...
- MECH
Jusu kirjoitti:
autoliike autokaikkosessa...
Vähän liian pitkä matka minulle. Ei voi mitään.
Kiitos kuitenkin vastauksesta. - PK
MECH kirjoitti:
Vähän liian pitkä matka minulle. Ei voi mitään.
Kiitos kuitenkin vastauksesta.Lyhyempi matka sinne on kuin saksaan. Käy
hakemassa pois. - Jusu
PK kirjoitti:
Lyhyempi matka sinne on kuin saksaan. Käy
hakemassa pois.eli kyseisestä autosta löytyy kuva osoitteesta
www.autokaikkonen.fi - Ballo
Jusu kirjoitti:
eli kyseisestä autosta löytyy kuva osoitteesta
www.autokaikkonen.fihttp://www.autokaikkonen.fi/vauto.asp?
pfid=GAE951&sellerLy=1039
Siistiltä näyttää, onko luonnossakin yhtä siisti
pelleiltään yms?
Ei muuta kuin Mech kattelemaan sitä, ei se Oulu
kaukana loppujen lopuksi ole. PK-seudultahan on
näppärät kulkuyhteydet Ouluun, jos ei
henkilöautolla sinne viitsi ajella. Samalla otat,
Mech, sen Oulussa käynnin kulttuurimatkailun
kannalta, vaikka ei kauppoja syntyisikään. :) - PK
Ballo kirjoitti:
http://www.autokaikkonen.fi/vauto.asp?
pfid=GAE951&sellerLy=1039
Siistiltä näyttää, onko luonnossakin yhtä siisti
pelleiltään yms?
Ei muuta kuin Mech kattelemaan sitä, ei se Oulu
kaukana loppujen lopuksi ole. PK-seudultahan on
näppärät kulkuyhteydet Ouluun, jos ei
henkilöautolla sinne viitsi ajella. Samalla otat,
Mech, sen Oulussa käynnin kulttuurimatkailun
kannalta, vaikka ei kauppoja syntyisikään. :)> Siistiltä näyttää,
Niin näyttää ja näyttääpä olevan Mark 2 eli
harvinainenkin vielä.
> onko luonnossakin yhtä siisti pelleiltään yms?
Autoa näkemättä voin sanoa ettei tohon rahaan voi
kaikkea vaatia... ;)
> ei muuta kuin Mech kattelemaan sitä, ei se Oulu
> kaukana loppujen lopuksi ole. PK-seudultahan on
> näppärät kulkuyhteydet Ouluun, jos ei
> henkilöautolla sinne viitsi ajella.
Junalla Ouluun ja Mark kakkosella kotiin. Ei
kuulosta pahalta... ;)
> Samalla otat, Mech, sen Oulussa käynnin
> kulttuurimatkailun kannalta, vaikka ei kauppoja
> syntyisikään. :)
Näin juuri. Eikä noita Mark 2:sia puissa kasva. - MECH
PK kirjoitti:
> Siistiltä näyttää,
Niin näyttää ja näyttääpä olevan Mark 2 eli
harvinainenkin vielä.
> onko luonnossakin yhtä siisti pelleiltään yms?
Autoa näkemättä voin sanoa ettei tohon rahaan voi
kaikkea vaatia... ;)
> ei muuta kuin Mech kattelemaan sitä, ei se Oulu
> kaukana loppujen lopuksi ole. PK-seudultahan on
> näppärät kulkuyhteydet Ouluun, jos ei
> henkilöautolla sinne viitsi ajella.
Junalla Ouluun ja Mark kakkosella kotiin. Ei
kuulosta pahalta... ;)
> Samalla otat, Mech, sen Oulussa käynnin
> kulttuurimatkailun kannalta, vaikka ei kauppoja
> syntyisikään. :)
Näin juuri. Eikä noita Mark 2:sia puissa kasva.Olin käynyt katsomassa auton kuvan eilen, mutta
ei tullut katsottua muita tietoja sen tarkempaa.
Nyt uudestaan katsoessa huomasin tuon 175hp.
Missä mättää, koska muistaisin että mark 2:ssa on
katti. Jotta 148hp-->175hp= vähintään
virinokka tehoputket ja erittäin monimutkaiset
säädökset, jotta saastenormit täyttyy.
Tiedän että vielä vuonna -91 Suomessa myytiin
katittomia, mutta olen aina luullut että nämä
määriteltiin mark 1:siksi. Joten kysymys kuuluu:
onko mahdollista, että kyseinen auto on ollut
alunperin ttehtaalta tullessaan mark 1:nen mark
2:sen spoilerilla ja sytytysjärjestelmällä?
Ja tuohon matkustamiseen: no kai se onnistuisi...
Saksanmatkaltahan tarttuisi varmasti
parempikuntoinen ja halvempi mukaan, mutta onhan
tuo oululainen helpompi ostaa... Täytyy katsella
onnistuisiko. Kauheat matkajärjestely että pääsee
täältä landelta edes stadiin:(. Mutta katsotaan,
katsotaan...
Tuosta moottorista: 250tonnia ajettu joten
50tuhatta "huoltovapaata" jäljellä, ja 300tkm
alkaa palamaan öljyä enemmänkin ja on
koneistuksen paikka eikö? (olettaen että koneesta
on pidetty aina hyvää huolta).
Nuo ostovakuuttelunne alkavat vaikuttaa........ - Jusu
MECH kirjoitti:
Olin käynyt katsomassa auton kuvan eilen, mutta
ei tullut katsottua muita tietoja sen tarkempaa.
Nyt uudestaan katsoessa huomasin tuon 175hp.
Missä mättää, koska muistaisin että mark 2:ssa on
katti. Jotta 148hp-->175hp= vähintään
virinokka tehoputket ja erittäin monimutkaiset
säädökset, jotta saastenormit täyttyy.
Tiedän että vielä vuonna -91 Suomessa myytiin
katittomia, mutta olen aina luullut että nämä
määriteltiin mark 1:siksi. Joten kysymys kuuluu:
onko mahdollista, että kyseinen auto on ollut
alunperin ttehtaalta tullessaan mark 1:nen mark
2:sen spoilerilla ja sytytysjärjestelmällä?
Ja tuohon matkustamiseen: no kai se onnistuisi...
Saksanmatkaltahan tarttuisi varmasti
parempikuntoinen ja halvempi mukaan, mutta onhan
tuo oululainen helpompi ostaa... Täytyy katsella
onnistuisiko. Kauheat matkajärjestely että pääsee
täältä landelta edes stadiin:(. Mutta katsotaan,
katsotaan...
Tuosta moottorista: 250tonnia ajettu joten
50tuhatta "huoltovapaata" jäljellä, ja 300tkm
alkaa palamaan öljyä enemmänkin ja on
koneistuksen paikka eikö? (olettaen että koneesta
on pidetty aina hyvää huolta).
Nuo ostovakuuttelunne alkavat vaikuttaa........Niin jos meinaat tuon citikan tuolta liikkeestä
ostaa niin suosittelen tarkistamaan /
tarkistuttamaan että onko autossa veroja ym
maksuja maksamatta..
Kun tuo on käytettyjen autojen välittäjä
(jobbari) niin kannattaa olla tarkkana ettei käy
niin kuin minulle kävi että tulee maksulappuja
kuukausia auton oston jälkeen.. - PK
MECH kirjoitti:
Olin käynyt katsomassa auton kuvan eilen, mutta
ei tullut katsottua muita tietoja sen tarkempaa.
Nyt uudestaan katsoessa huomasin tuon 175hp.
Missä mättää, koska muistaisin että mark 2:ssa on
katti. Jotta 148hp-->175hp= vähintään
virinokka tehoputket ja erittäin monimutkaiset
säädökset, jotta saastenormit täyttyy.
Tiedän että vielä vuonna -91 Suomessa myytiin
katittomia, mutta olen aina luullut että nämä
määriteltiin mark 1:siksi. Joten kysymys kuuluu:
onko mahdollista, että kyseinen auto on ollut
alunperin ttehtaalta tullessaan mark 1:nen mark
2:sen spoilerilla ja sytytysjärjestelmällä?
Ja tuohon matkustamiseen: no kai se onnistuisi...
Saksanmatkaltahan tarttuisi varmasti
parempikuntoinen ja halvempi mukaan, mutta onhan
tuo oululainen helpompi ostaa... Täytyy katsella
onnistuisiko. Kauheat matkajärjestely että pääsee
täältä landelta edes stadiin:(. Mutta katsotaan,
katsotaan...
Tuosta moottorista: 250tonnia ajettu joten
50tuhatta "huoltovapaata" jäljellä, ja 300tkm
alkaa palamaan öljyä enemmänkin ja on
koneistuksen paikka eikö? (olettaen että koneesta
on pidetty aina hyvää huolta).
Nuo ostovakuuttelunne alkavat vaikuttaa........Taitaapi olla mainos hevosia mukana... ;)
- MECH
PK kirjoitti:
Taitaapi olla mainos hevosia mukana... ;)
Tuli vastaus myyjältä: myyty.
No eipä tarvitse päättää menenkö katsomaan ;). - PK
MECH kirjoitti:
Tuli vastaus myyjältä: myyty.
No eipä tarvitse päättää menenkö katsomaan ;).> Tuli vastaus myyjältä: myyty.
Enkä kyllä yhtään ihmettele... ;) ...oisin käynyt
itse hakemassa sen, jos ei jo moista olisi alla.
Eihän sen väri tietenkään ihan niin "helmi"
ollut... ;)
> No eipä tarvitse päättää menenkö katsomaan ;)
Ja parin viikon päästä harmittaa ettet
kerinnyt... ;) ...Hauskaa viikonloppua! - MECH
PK kirjoitti:
> Tuli vastaus myyjältä: myyty.
Enkä kyllä yhtään ihmettele... ;) ...oisin käynyt
itse hakemassa sen, jos ei jo moista olisi alla.
Eihän sen väri tietenkään ihan niin "helmi"
ollut... ;)
> No eipä tarvitse päättää menenkö katsomaan ;)
Ja parin viikon päästä harmittaa ettet
kerinnyt... ;) ...Hauskaa viikonloppua!Hyvät viikonloput sullekkin. En nyt tiedä
harmittaako... ole jo aika tottunut siihen, että
menee autot nenän edestä. Tarkoitus on kuitenkin,
että autossa ei ole kattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849