Vanhemmalle miehelle

Anonyymi

Olisiko tämä kesä vihdoinkinse kesä, kun juteltaisiin? Jos ei muusta, niin siitä, kuinka kauniisti ja hienotunteisesti oot ottanut vastaan mun huonosti peitellyt suuret tunteet sua kohtaan. Sanotaan, että ihastuminen laantuu viimeistään kolmen vuoden kuluttua. Se olisi sitten tänä vuonna. Olen roikkunut täällä vähemmän aktiivisesti ja toisinaan päivittäin, on ollut pakko saada purkaa jonnekin ajatuksiaan. Koska eihän näitä voi muuten kertoa kenellekään, paitsi sinulle.

Toisinaan olen oölut muka aistivinani, että jotain sinäkin voisit tuntea. Mutta katseesi on kaikille ehkä samanlainen, syvälle sieluun porautuva. Entä sitten toisinaan tapahtunut punastumisesi? Onkohan sinua vain nolottanut, kun on täytynyt olla asiallinen seurassanai, vaikka punastuminen on johtunut siitä, että nolostut puolestani, koska nämä typerät tunteet?

Niin monesti nämä tunteet on sahanneet kuin vuoristorata-riippuen täysin siitä miten olet suhtautumut minuun. Niinpä nyt on aika työstää todellakin tämä tunne irti itsestäni. En jaksa enää rakastaa mahdottomuutta. Unohdan sinut.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerron tähän yhdestä. Sinä olet välillä tullut kaikkien ajatusteni läpi. En vain ole koskaan maininnut näiden kahden viimeisen vuoden aikana asiasta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oletko huomannut että aletaan olla kesässä ja aurinko lämmittää ja polttaa, saattaa punastuttaa....

    • Anonyymi

      No kysy siltä!

    • Anonyymi

      Jo se vain sillee passaa.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko tätä aloituskirjoituksen loppuosaa?

        "En jaksa enää rakastaa mahdottomuutta. Unohdan sinut."


      • Anonyymi

        Jutella täytyy jokatapauksessa minun ja hänen! Sen jalkeen kun ollaan keskusteltu IRL niin kyllä ne kesä suunnittelu samalla jutellaan! mutta tämä oli tietenkin jollekin muulle kuin minulle tämä viesti! Ja jos olisit minua tarkoittanut nii ei ole IRL kyseessä vaan haluat että palstalla vietämme kesää ja luulen että tämä on jatkoa hänen kiusaamista että taas toivon että hän oikeasti suostuu nähdä IRL mutta tiedän että hän ei ikinä kuuna päivänä halua edes kuunnella mitä asiaa minulla on!!


    • Anonyymi

      Ken tietää?

    • Anonyymi

      2017 täsmää mutta en ole yhtään mahdoton. En ole roikkunut täällä kuin jokusen viikon.

    • Anonyymi

      Mitääääh?
      Köh. Köh.
      Puuskun puuskun ja... vinkuva henki, haiseva tuhnu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe