Liittovaltio tulee ja vapauttaa Teidät !

Liittovaltion tarkoitus on saada Teille samat oikeudet: Autot, ruuat,
terveyspalvelut. Ennen kaikkea olemisen mahdollisuudet Kansa ja valtio
eläkkeellä koko euroopan unionissa ja ennen kaikkea työttömänä jos tarvit
tai etsit vaikka työtä tai parempaa elämää.

Suomen kommunistisessa maassa on lisäksi vaarallista asua ja olla.
Suomen kómmunistit on varastamassa Teiltä sakoilla ja kaikilla mitä ihminen
elämässä tarvii on verotettu maailman ja euroopan korkeimmaksi. Lisäksi
se, että Teille pyritään saamaan 1 euron lasku ja sen jälkeen Teiltä voidaan
varastaa ja kiristää, vaikka kuinka paljon kuluja... Kuinka monella on ollut
esim. 1 euron velka ja ulosotossa se on ollut sitten yli 100 euroa. Minulla oli
puhelinlasku kuulemma 0,70 euroa jäänyt maksamatta ... Elisx ja minulta
perintätoimisto kerjäsi lähes 100 euroa... Soitin ja kysyin asiaa ja minulla oli
16 euroa ylimääräistä maksettuna.. Silti eivät antaneet periksi... !

Jos jää vaikka autonoston yhteydessä vakuuttamatta auto... Niin tiedättekö
poijat.. Paljonko valtio perii rahaa jos auto ei ollut, vaikka ajokunnossa, kun
ostit sen.. ja sitten laitat sitä rekisteriin... Jos menee kuukausi.. Olet kusessa.
Se on tuhansia euroja .. Teiltä yritetään varastaa, niin paljon kuin pystytään.
Teitä alistetaan henkjisesti ja pelotellaan ja vaaroitellaan lisäksi ja moni ei
uskalla edes pankkiin mennä, kun pelottaa..

Te pääsette tästä kaikesta suomi-paskasta eroon EU-liittovaltiossa.
Te ette edes tiedä mitä on vapaus ja olla vapaa !

12

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euroopan unionin liittovaltio on tie vaputeen ja rikkauteen !
      Se antaa viisaille ja osaaville mahtavan mahdollissuuden .... Tyhmä kyykkyyn.

      Se on todella tyhmät kyykkyyn... Mutta maailmassa on mahdollisuutta jos
      on osaamista.

      • Anonyymi

        Kansalaisaloite

        Eroon EU:sta .Uusi kansanäänestys


    • Anonyymi

      EU hyökkää koronaa vastaan.
      Ensin 750 miljardia.Sitten päälle 500 miljardia.
      Suomi on saamassa vajaat 4 miljardia.
      Mutta maksaa EU,lle varmaankin 15 miljardia.
      EU ministeri Pekonen vaan naureskeli,kun häntä haastateltiin viimeviikolla.
      Nähän on vaan pikkusummia hänen mielestään.

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006526129.html

    • Anna niiden maksaa... jos olet suomi... niin ota toki rahat pois sieltä !
      Onko ne sinun rahoja vai .... Miten ne sitten on valtiolla ne sinun rahasi ?

    • Anonyymi

      Liittovaltio vapauttaa veroista ! Jokainen voi maksaa veroa mihin tahtoo !

    • Mikä Persusta tulee kun Euroopan unionin liittovaltio muodostuu.
      Tuleeko Persusta metsä-sissi, kuten Viron vapaustaistelijat vai käyttääkö
      persu Euroja kaupassa vai miten se elää ?

      Miten persu haudataan, kun suomen lippuja ei kait enään valmisteta ?
      Eli poltetaanko Persu ja EU:n lippu sitten ja niin kuin mies ja lippu !

      Alistuuko Persu todella pitämään Euroja kädessä ja maksamaan tai
      saatika vaihtamaan euroa rupliksi ... ?


      Ursula tyttö EU:ssa oli kovin iloinen ja hänelle taputettiin kovin.. En tiedä
      taputtiko hakkara ja huhtaniemi siellä myös ... ?

    • Persu haudataan polttamalla ja lauletaan suvivirsi ja itkuvirsi oi' maamme.
      Hautaus tapahtuu polttamalla mies sekä lippu !

    • Anonyymi

      On sulla utopiat xD Et ole kyllä ihan järjissäsi.

    • Anonyymi

      Mistä liittovaltio meidät vapauttaa. Veroista?

      • Anonyymi

        Maksaa veroja suomeen.


      • Anonyymi

        Norden vapauttaa meidät EU:sta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaa veroja suomeen.

        Takaatko ettei minun tarvitse enää maksaa veroja?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe