"Porin liikennepoliisin partio mittasi VT 8:lla Lampinkartanon kohdilla 31.5.2020 klo 22.30 Porin suunnasta vastaan tulleen moottoripyöräilijän nopeudeksi 160 km/h:ssa. Alueella on rajoituksena 100 km/h:ssa. Poliisipartion kääntyessä moottoripyöräilijän perään tämä kiihdytti nopeuttaan. Moottoripyöräilijä kääntyi VT 8:lta Kaitjärventielle ja hänet tavoitettiin myöhemmin lyhyen etsinnän jälkeen Pantterikorventieltä. Kuljettajalle suoritetun huumepikatestin tulos oli positiivinen. Asiaa tutkitaan mm. törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena, rattijuopumuksen ja kortitta-ajona. Henkilöllä ei ollut moottoripyörän kuljettamiseen oikeuttavaa ajokorttia."
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/moottoripyorailijalla_kova_nopeus_vt_8_lla_90612
Motoristi kaahasi Porissa huumepäissään
Anonyymi
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toi mikään motoristi jos sillä ei ole edes korttia. Ihan tavallinen narkkari.
- Anonyymi
Voi hellan duudeli ja mopos oli maili mittari!
Merimaili mittari ja kiihdytti vauhtia kun poliisit tuli perään pelätessään sanktioita alinopeuesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105762
- 564271
- 472587
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282428Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201230- 251131
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081