Tajuatko Persu.. kuinka ääliö sinä olet... Minun lapsi sai alkunsa Liechtensteinissa !

Aikoinaan jo minun lapsi sai alkunsa Liechtensteinissa ja olen pelannut
Monte Carlon kasinolla... Lapseni pääsi suomen parhaimpaa yliopistoon
ja se ei sattumalta ole suomenkielinen... Tajuatko ääliö ! jag är en pappa !

Tajuatko persu, kuinka vidun kaukana ja kurjana sä olet minusta ... Minä
muuten en ole ihan, niin vanha kuin luulet ! Viisaat ihmiset pärjää kyllä ja
ne ei todellakaan ole mitään Persuja... Tämä lapsi sanoi, persuista, että ne
on ällöjä ! Olen samaa mieltä ja yksi lapsistani puhuu kiinaa ja Japania ja on
ollut molemmissa maissa ääliö !

Tajuatko sinä sinun paska valtiosi kanssa, kuinka ääliö sinä olet !
Minä asun ulkomailla ja minä tuskin tulen suomeen enään takaisin.
Olen allut myös Amerikassa jos senkin haluat tietää,.. Minun saavutukset on
aivan eri stratosfääsissä mitä sinulla on kurja ja köyhä persu ! Ja lisäksi sieltä
Teidän koko populaatiosta ei edes löydy minulle vastustusta. Ha ha ha !

Ensinnäkin raukka ja tyhmä hakee turvaa jostakin puolueesta ja valtiosta
jos ei itse pärjää mitenkään... Tämä on totuus. Onko formula tai muut
rikkaat huutaneet, että hei mä olen suomalainen onko onko kuka ?
Jokainen valitsee rahan ja oman elämän... sä voit olla sen valtios kanssa
koko sun elämän saamatta yhtään mitään...sä et saa mitään Halla saa sä et.

Tajuatko persu, kuinka naurettava sinä olet... säälittävä lisäksi!
Luuletko, että minulle merkitsee mitään joku sinun valtio tai luuletko, että
en osaa nauttia Euroopan unionin liittovaltiosta vai ?

Lisäksi kukaan eläkeläinen tai velallinen ei halua menettää Euroa vai
haluaako, haluaako ne maksaa enemmän sinun valtosta vai haluaako ne vai ei ?

8

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tajuatko, että suomalainen on täys paska.

      • Anonyymi

        Voi olla, mutta esim. somaali on paska ja lisäksi paskanvärinen. Mieti sitä.


    • Kummasti vaan kaikenlaista saastaa tänne tunkee elätettäväksi elinkaarensa ajaksi ja osa haluaa vielä sukunsakin tänne elätettäväksi.

      • Missä sinun rahat on persu ja millä sinä elätät ketään... ?


      • Eurofighter kirjoitti:

        Missä sinun rahat on persu ja millä sinä elätät ketään... ?

        Olemalla ns. nettoveronmaksaja eli elätän itseni ilman yhteiskunnan tukia!!!


      • ciccero kirjoitti:

        Olemalla ns. nettoveronmaksaja eli elätän itseni ilman yhteiskunnan tukia!!!

        Kuka on antanut persulle rahan... Onko se raha se raha missä on EU:n lippu ?
        Miten sinä olet pannut sen rahan sinne nettomaksuun ?


      • Eurofighter kirjoitti:

        Kuka on antanut persulle rahan... Onko se raha se raha missä on EU:n lippu ?
        Miten sinä olet pannut sen rahan sinne nettomaksuun ?

        Vittu sä olet yksinkertainen varmaankin jonkin sorttinen viher/vassarifasisti, kun hankii ammatin ja hoitaa työnsä, niin sitä saa palkkaa. Eiks oo kätevää....Sillä mikä lippu rahassa on ei ole väliä, kunhan se kelpaa maksuvälineenä....


      • ciccero kirjoitti:

        Vittu sä olet yksinkertainen varmaankin jonkin sorttinen viher/vassarifasisti, kun hankii ammatin ja hoitaa työnsä, niin sitä saa palkkaa. Eiks oo kätevää....Sillä mikä lippu rahassa on ei ole väliä, kunhan se kelpaa maksuvälineenä....

        Siitä on kysymys, että miten sinä laitat sen rahan sinne nettomaksuun ?
        Sä just väitit, että sä saat rahan jostakin työstä mitä osaat tehdä.

        Niin, miten sinä laitat sen rahan oliko se 20 euroa vai mitä se oli ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe