EJAKULAATIO VIDEO

riipe

8

8782

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella GUTAA

      Ei voi muuta sanoa, kun että Vaude mitkä kiksit!

      Kerran kans ku sextailin yhden Italialaisen neitosen kanssa, niin se luikerteli orgasmin jälkeen aika tavalla, mutta ei se ollut kyllä mitään tuohon videolla nähtyyn.

    • Pete

      Ettei vaan ois ollu pissiä kun noin kaaressa lentää kirkasta nestettä, ei toi meinaan ejakulaatioltakaan näyttänyt..

      • Jej Jej

        Miten niin ei näyttänyt ejakulaatiolta? Erikosia ejakulaatioita oot nähnyt, jos toi ei sellaselta näyttänyt! Tosin toi oli kyllä voimakkain, mitä mä olen edes videolla näyttänyt. Kusta se ei ollut. Ejakulaatiossa neste on aina kirkasta, kusi nyt voi olla kirkkaan ja keltasen välistä mitä tahansa. Ejakuloidessa neste on aina kirkasta tai hieman maitomaista.


      • Tyttöpoloinen
        Jej Jej kirjoitti:

        Miten niin ei näyttänyt ejakulaatiolta? Erikosia ejakulaatioita oot nähnyt, jos toi ei sellaselta näyttänyt! Tosin toi oli kyllä voimakkain, mitä mä olen edes videolla näyttänyt. Kusta se ei ollut. Ejakulaatiossa neste on aina kirkasta, kusi nyt voi olla kirkkaan ja keltasen välistä mitä tahansa. Ejakuloidessa neste on aina kirkasta tai hieman maitomaista.

        En tiedä mitä sanoisin jos olisin tuon kuvan naisen asemassa.. Jos tuo olisi ensimmäinen
        kerta ja kuten minä, edeltä tietämätön. Olisin
        täysin ymmälläni että mitä mun sisältä ruikkii
        noin valtavasti. Ei kai tuollainen määrä voi olla
        mitään liukasteita enää ja eikö tavara repeä tuolla pelillä jos jatkaa noin

        Toi nainen ei edeltä varmaan tiennyt mitä tuossa leikissä sille tapahtuu. Sehän oli aivan avuton ja voimaton ja aina vain lisää pillua runkattiin että melkein näytti että se ei enää ilmaa saa keuhkoihin.

        Miten toinen nainen voikin katsoa vieresta noin innokkaana kun itse tietää naisena kuinka herkäksi paikat
        tulee, ja ihan selvästi nauttii näkemästään
        kun ystävän pimsaa mies noin pitkään laukeamisen jälkeen vielä hieroo ja tyttö ei voi mitään kun jalkoja pidetään täysin levällään.

        Pitäisi panna kaksi naista tuon videon miehen
        kalleuksien kimppuun ja kun mies on lauennut, niin toinen jatkaisi vain siitä kämmenet kuumana
        ja miehen jalat sidottuna levälleen.

        Mun tuli sääli sitä filmin naista ja ajattelin voi miltä tuntuis jos itseä otettais noin rajusti orgasmin jälkeen vielä. Ei tuohon pimppaan saa varmaan housun saumat vastata viikkoon tuollaisen rääkin jälkeen.


      • Sääli naista
        Tyttöpoloinen kirjoitti:

        En tiedä mitä sanoisin jos olisin tuon kuvan naisen asemassa.. Jos tuo olisi ensimmäinen
        kerta ja kuten minä, edeltä tietämätön. Olisin
        täysin ymmälläni että mitä mun sisältä ruikkii
        noin valtavasti. Ei kai tuollainen määrä voi olla
        mitään liukasteita enää ja eikö tavara repeä tuolla pelillä jos jatkaa noin

        Toi nainen ei edeltä varmaan tiennyt mitä tuossa leikissä sille tapahtuu. Sehän oli aivan avuton ja voimaton ja aina vain lisää pillua runkattiin että melkein näytti että se ei enää ilmaa saa keuhkoihin.

        Miten toinen nainen voikin katsoa vieresta noin innokkaana kun itse tietää naisena kuinka herkäksi paikat
        tulee, ja ihan selvästi nauttii näkemästään
        kun ystävän pimsaa mies noin pitkään laukeamisen jälkeen vielä hieroo ja tyttö ei voi mitään kun jalkoja pidetään täysin levällään.

        Pitäisi panna kaksi naista tuon videon miehen
        kalleuksien kimppuun ja kun mies on lauennut, niin toinen jatkaisi vain siitä kämmenet kuumana
        ja miehen jalat sidottuna levälleen.

        Mun tuli sääli sitä filmin naista ja ajattelin voi miltä tuntuis jos itseä otettais noin rajusti orgasmin jälkeen vielä. Ei tuohon pimppaan saa varmaan housun saumat vastata viikkoon tuollaisen rääkin jälkeen.

        Hertti Lady! Nehän pumppaa tuon naisen kuiviin.
        Kauhea miten nainen väsytetään ja nainen vieressä nautti kun sisko uuvutetaan kameran edessä puolikuolleeksi pimsaa rääkkäämällä jaloista kiinni pitäen vaikka tyttöparka rimpuilee vastaan pitkään, niin ei muuta kuin lisää räpellystä vaikka nahkat lähtis.


      • Tahtois tuohon
        Tyttöpoloinen kirjoitti:

        En tiedä mitä sanoisin jos olisin tuon kuvan naisen asemassa.. Jos tuo olisi ensimmäinen
        kerta ja kuten minä, edeltä tietämätön. Olisin
        täysin ymmälläni että mitä mun sisältä ruikkii
        noin valtavasti. Ei kai tuollainen määrä voi olla
        mitään liukasteita enää ja eikö tavara repeä tuolla pelillä jos jatkaa noin

        Toi nainen ei edeltä varmaan tiennyt mitä tuossa leikissä sille tapahtuu. Sehän oli aivan avuton ja voimaton ja aina vain lisää pillua runkattiin että melkein näytti että se ei enää ilmaa saa keuhkoihin.

        Miten toinen nainen voikin katsoa vieresta noin innokkaana kun itse tietää naisena kuinka herkäksi paikat
        tulee, ja ihan selvästi nauttii näkemästään
        kun ystävän pimsaa mies noin pitkään laukeamisen jälkeen vielä hieroo ja tyttö ei voi mitään kun jalkoja pidetään täysin levällään.

        Pitäisi panna kaksi naista tuon videon miehen
        kalleuksien kimppuun ja kun mies on lauennut, niin toinen jatkaisi vain siitä kämmenet kuumana
        ja miehen jalat sidottuna levälleen.

        Mun tuli sääli sitä filmin naista ja ajattelin voi miltä tuntuis jos itseä otettais noin rajusti orgasmin jälkeen vielä. Ei tuohon pimppaan saa varmaan housun saumat vastata viikkoon tuollaisen rääkin jälkeen.

        Mun tulee kateeks kun en saa ite olla tuossa.
        Herkkuaahan tuo on nuorelle naiselle kun kunnolla otetaan - ei tuo tyttö vaikerra, sehän selvästi nauttii ja koittaa itse puristella vielä tisuleistaan lisää vauhtia.
        Sen uskon että herkkänä on tuon jälkeen sisuksista ja klittastaan.


      • kaheksantoistakesäinen
        Tahtois tuohon kirjoitti:

        Mun tulee kateeks kun en saa ite olla tuossa.
        Herkkuaahan tuo on nuorelle naiselle kun kunnolla otetaan - ei tuo tyttö vaikerra, sehän selvästi nauttii ja koittaa itse puristella vielä tisuleistaan lisää vauhtia.
        Sen uskon että herkkänä on tuon jälkeen sisuksista ja klittastaan.

        Kun nuorena kokemattomana naisena naisena tuon videpätkän katsoo, jää ihmettelemään eikös sitten pimsa mene kipeaksi tuollaisella tökkimisellä ja kirnuamisella..niin herkät paikathan menee nahattomiksi kun noin antaa jumsuttaa.

        Vai ei kai noi apuhenkilöt välitä miten tuolle
        ressukan pimpille käy, en usko että tyttö tiesi mitä avustajat saavat aikaan tuolla pimsan sorkkimisella, hänhän on itse ihan kauhuissan mutta ei päästetty irti eikä ylös vaikka yritti.
        lisää vain sorkittiin kun oli oikein jo kypsät paikat.


      • Anonyymi

        ei näyttänytkään. oli vain iso pissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe