Tyttö/Veli. Me selvisimme.

Anonyymi

Olemme sisarukset/tarkemmin sisarpuolet emme tiedä isistämme mitään. Kasvoimme Keski-Suomessa, maaseutu kunta(nykyää kaupunki) Kotimme perikunta Maalaistalo asumme Äitimme kanssa pahat katkerat
jatkuvat pelot mitä jouduimme kärsimään. Ollessamme 9-11 VUOTIAITA. Meillä ei ollut kesä lapsuutta, vaan HIRVEETÄ työntekoo keväästä syksyyn. Meillä oli iso kasvi puutarha. Mikä työllisti myös Äitimme siskoja. Äitimme oli torilla myymässä koko kesän puutarhatuotteita, / Äitimme oli hermona Huuti meille, me pelkäsimme joudumme Tekemää pitkää päivää olimme väsyneitä. Kun tuli Syksy Äitimme oli kaupassa töissä ja sitä emme silloin tienneet, 3iltana viikosta oli pois kotoo. Tuli joskus yöllä. Me siskon kanssa joudumme lämmittää syksyllä, talvella joka ilta ison leivin uunin tuvasta että lämpö kierti kamareihi missä nukuttiin. Siskoni ja minun piti joka viikko, viedä matot ulos pestä lattiat, Lauantai oli pyykki päivä. Ja Keskiviikko Lauantai lämmitimme Sisko kanssa Saunan. Arki iltoina teimme yhdessä väsyneenä Läksyt. ME SISKOMME KANSSA YHDESSÄ OLIMME PIDIMME HUOLTA TOISISTAMME JOUDUIMME PELKÄÄ MÄÄ PALJON KAIKKIA TOUHUJA SILLOIN. 10-11V. MINUSTA TUNTU HIRVEE PAHALTA.
Syksyllä kun koulusta tultiin kotia, Naapurin isot pojat 16-18v ikäiset Ne kiusas Meitä koulumatkalla Poijat piti siskoo kiinni. Ja veivät Puimurilatoo koittivat Siskolta PILLUA hankasivat PILLUA. Uhkasivat että pitettävä suu kiinni, tai antavat selkää. Poija tiesi sen Että Äitimme oli Viikolla Ilta sulla poi kotoa niin tulivat meille kotii. Pojat ihan oikeesti työntivät kouraansa Sisko MEKO Alle laskivat alushousut Reisii, koittivat hankasivat SISKOLTA PILLUA TOSI KAUAN HÄVITTÖMÄSTI SILTÄ SE MINUSTA NÄYTTI JA TUNTU NÄYTTI. POIJA VANOTTI MINUA ETTÄ PIJÄ POIKA TURPA KIINNI, SISKOS TARVII TÄTÄ PILLU KOITTOO, PILLU HANKAUSTA.SILLE TEKKÖÖ HYVEE KUN KOITETAA PILLUA.
ME Sisko kanssa, SAUNA LÄMMITETTII YHDESSÄ PESTII PYYKIT KONEELLA. Tämä oli ensimmäine kerta, SISKONI Kanssa Kun pyykit oli pesty. Me Siskon kanssa, Riisuimme Toisiltamme Vaatteet, Me halattiin Pidimme toisistamme kiinni, melkein itkimme, ME YHDESSÄ VANNOIMME PIDÄMME TOISISTAMME TÄYDEN HUOLEN MEISTÄ KUKAA MUU EI HUOLEHDI.ME VANNOIMME ETTÄ RAKASTETAA TOISIAM ME ANNETAA RAKKAUTTA TOISILLEMME. ME YMMÄRSIMME TÄMÄN 11-12V SISARUKSINA SAUNASSA. ME KYLVETTII SISKONI KANSSA ME PESTII TOISEMME HIEROTTII SISKONI RINTOJA TISSIÄ SISKONI HANNA SANOI MAKE PESE HÄNET NYT HAAROJE VÄLISTÄ. Niin Pesimme ilman mitää irstailua, Tunsin varmaan vilpitöntä viatonta rakkautta, nuolinn suutelin siskoni Hannan PILLUA SISKONI HALUSI SUUTELE LIPSUTA KILELLÄ PILLUA YLHÄÄLTÄ SE TEKEE HYVÄÄ. Siskoni piti minua mulukusta kiinni kokoajanHinnkkas Kisko minua mulukusta minulta limat tuli valu mulukusta siskoni Hinkkasi minulta 10v ensimmäiset limat mulukusta, minulla mulukku seiso oli onnellinen siskoni oli minuun MULUKKUA kiskonut puristellu hieronut 2v ajan mulukku oli venynyt turvonnut kasvanut tosi paljon ja Siskoni oli mulku seisoessa väkisellä vetänyt hinkannu mulukku pois tupesta nyt on oikee mulukupää terskan reunat oikee terska. Me KYLVETTII monta vuotta kahdestaan ja pestii nuoltii suudelttii toisiamme. Minä olin TÄYTTÄNY 13v SISKONI Hanna oli 14v Olimme siskon kanssa kahdestaan kotona. Me olimme Saunalla, HALASIMME toisiamme otin siskolta HAMEE pois pusero pois. Sisko riisu minut minä oti ALUSHOUSUT siskolta Aina teki mieli nuolla siskolta PILLUA ja koittaa PILLUA. (Siskoani oli NAAPURIN ISOMMAT POJAT 17-18V JO NAINU PANNUT 12V.)Olimme SISKONI Hanna kanssa Saunassa Me varmasti haluttiin kaivattiin toisiamme SISKONI HANNA PITI MINUN MULKUSTA KIINNI OLIMME PÄLLEKKÄI LAUTEELLA HANNA SÄÄRE LEVÄLLÄÄ HANNA SANO RAKAS MAKE VELJENI PAINA PAINA TYÖNNÄ, MINU MULKKU OLI SISKONI SISÄLLÄ PILLUSSA, SISKONI HANNA SANOI, MAKE RAKAS EI OLE MIHINKÄÄ KIIRE PAINA ETTÄ TUNNET OLET JUURTA MYÖTE SISÄSSÄNI, SISKONI SANOI RAKAS MAKE TEE RAUHASSA NOSTA YLÖS TYÖNNÄ SISÄÄ NAUTITAA NYT MAKE RAKAS ELÄMÄSI MUUTTUU EIKÄ PALAA IKINÄ ENNALLEE, MULKUSI ON NYT NUSSITU OLLUT PILLUSSANI. TÄMÄ ON NYT MAKE SINULLE 13. VUOTIS LAHJA, LÄHTI POIKUUS MULUKUSTASI. ANNOIT POIKUUTESI OMAN RAKKAAN SISKOSI PILLUU OLIMME SUHTELLISE KAUAN, PAINETTII MINU MULKKUA SISKO PILLUU, MULKKU KESTI, SISKONI OLI MULKUSTA NI LIMAT OTTANU HINKANNU REILU 2V AIKANA AINAKIN VAJAA 300 KERTAA KUIN MINÄ SISKONI PILLUA NUOLLUT KOTTANU YHTÄ PALJO.. Me varmasti olemme SISKONI HANNAN KANSSA NUSSINU NUSSIMALA RAKASTAMME TOISIAM ME NYT TOISIAM ME AIKSENA IHMISINÄ MINÄ TIEDÄN TARVII HANNAN SISKONI VITTUA SISKONI HANNA TARVII KYRPÄÄ I SIITÄ ME NAUTIMME. TÄMÄ ON
MEIDÄN ASIA EI KENENKÄÄ MUUN. NUSSITAA NAIKAA IHMISET..

0

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Valkeakosken murhaaja

        Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
        Maailman menoa
        137
        7823
      2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

        Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
        Maailman menoa
        65
        7006
      3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

        Ihan supisuomalainen.
        Valkeakoski
        58
        3502
      4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

        Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
        Ikävä
        58
        1282
      5. Kuumat päivät

        Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
        Ikävä
        347
        1253
      6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

        Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
        Maailman menoa
        14
        1133
      7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

        Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
        Sinkut
        226
        1094
      8. Haaveilen sinusta

        Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
        Ikävä
        22
        953
      9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

        Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
        Ikävä
        48
        901
      10. Valkeakosken sekopää murhaaja.

        Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
        Valkeakoski
        64
        895
      Aihe