Tyttö/Veli. Me selvisimme.

Anonyymi

Olemme sisarukset/tarkemmin sisarpuolet emme tiedä isistämme mitään. Kasvoimme Keski-Suomessa, maaseutu kunta(nykyää kaupunki) Kotimme perikunta Maalaistalo asumme Äitimme kanssa pahat katkerat
jatkuvat pelot mitä jouduimme kärsimään. Ollessamme 9-11 VUOTIAITA. Meillä ei ollut kesä lapsuutta, vaan HIRVEETÄ työntekoo keväästä syksyyn. Meillä oli iso kasvi puutarha. Mikä työllisti myös Äitimme siskoja. Äitimme oli torilla myymässä koko kesän puutarhatuotteita, / Äitimme oli hermona Huuti meille, me pelkäsimme joudumme Tekemää pitkää päivää olimme väsyneitä. Kun tuli Syksy Äitimme oli kaupassa töissä ja sitä emme silloin tienneet, 3iltana viikosta oli pois kotoo. Tuli joskus yöllä. Me siskon kanssa joudumme lämmittää syksyllä, talvella joka ilta ison leivin uunin tuvasta että lämpö kierti kamareihi missä nukuttiin. Siskoni ja minun piti joka viikko, viedä matot ulos pestä lattiat, Lauantai oli pyykki päivä. Ja Keskiviikko Lauantai lämmitimme Sisko kanssa Saunan. Arki iltoina teimme yhdessä väsyneenä Läksyt. ME SISKOMME KANSSA YHDESSÄ OLIMME PIDIMME HUOLTA TOISISTAMME JOUDUIMME PELKÄÄ MÄÄ PALJON KAIKKIA TOUHUJA SILLOIN. 10-11V. MINUSTA TUNTU HIRVEE PAHALTA.
Syksyllä kun koulusta tultiin kotia, Naapurin isot pojat 16-18v ikäiset Ne kiusas Meitä koulumatkalla Poijat piti siskoo kiinni. Ja veivät Puimurilatoo koittivat Siskolta PILLUA hankasivat PILLUA. Uhkasivat että pitettävä suu kiinni, tai antavat selkää. Poija tiesi sen Että Äitimme oli Viikolla Ilta sulla poi kotoa niin tulivat meille kotii. Pojat ihan oikeesti työntivät kouraansa Sisko MEKO Alle laskivat alushousut Reisii, koittivat hankasivat SISKOLTA PILLUA TOSI KAUAN HÄVITTÖMÄSTI SILTÄ SE MINUSTA NÄYTTI JA TUNTU NÄYTTI. POIJA VANOTTI MINUA ETTÄ PIJÄ POIKA TURPA KIINNI, SISKOS TARVII TÄTÄ PILLU KOITTOO, PILLU HANKAUSTA.SILLE TEKKÖÖ HYVEE KUN KOITETAA PILLUA.
ME Sisko kanssa, SAUNA LÄMMITETTII YHDESSÄ PESTII PYYKIT KONEELLA. Tämä oli ensimmäine kerta, SISKONI Kanssa Kun pyykit oli pesty. Me Siskon kanssa, Riisuimme Toisiltamme Vaatteet, Me halattiin Pidimme toisistamme kiinni, melkein itkimme, ME YHDESSÄ VANNOIMME PIDÄMME TOISISTAMME TÄYDEN HUOLEN MEISTÄ KUKAA MUU EI HUOLEHDI.ME VANNOIMME ETTÄ RAKASTETAA TOISIAM ME ANNETAA RAKKAUTTA TOISILLEMME. ME YMMÄRSIMME TÄMÄN 11-12V SISARUKSINA SAUNASSA. ME KYLVETTII SISKONI KANSSA ME PESTII TOISEMME HIEROTTII SISKONI RINTOJA TISSIÄ SISKONI HANNA SANOI MAKE PESE HÄNET NYT HAAROJE VÄLISTÄ. Niin Pesimme ilman mitää irstailua, Tunsin varmaan vilpitöntä viatonta rakkautta, nuolinn suutelin siskoni Hannan PILLUA SISKONI HALUSI SUUTELE LIPSUTA KILELLÄ PILLUA YLHÄÄLTÄ SE TEKEE HYVÄÄ. Siskoni piti minua mulukusta kiinni kokoajanHinnkkas Kisko minua mulukusta minulta limat tuli valu mulukusta siskoni Hinkkasi minulta 10v ensimmäiset limat mulukusta, minulla mulukku seiso oli onnellinen siskoni oli minuun MULUKKUA kiskonut puristellu hieronut 2v ajan mulukku oli venynyt turvonnut kasvanut tosi paljon ja Siskoni oli mulku seisoessa väkisellä vetänyt hinkannu mulukku pois tupesta nyt on oikee mulukupää terskan reunat oikee terska. Me KYLVETTII monta vuotta kahdestaan ja pestii nuoltii suudelttii toisiamme. Minä olin TÄYTTÄNY 13v SISKONI Hanna oli 14v Olimme siskon kanssa kahdestaan kotona. Me olimme Saunalla, HALASIMME toisiamme otin siskolta HAMEE pois pusero pois. Sisko riisu minut minä oti ALUSHOUSUT siskolta Aina teki mieli nuolla siskolta PILLUA ja koittaa PILLUA. (Siskoani oli NAAPURIN ISOMMAT POJAT 17-18V JO NAINU PANNUT 12V.)Olimme SISKONI Hanna kanssa Saunassa Me varmasti haluttiin kaivattiin toisiamme SISKONI HANNA PITI MINUN MULKUSTA KIINNI OLIMME PÄLLEKKÄI LAUTEELLA HANNA SÄÄRE LEVÄLLÄÄ HANNA SANO RAKAS MAKE VELJENI PAINA PAINA TYÖNNÄ, MINU MULKKU OLI SISKONI SISÄLLÄ PILLUSSA, SISKONI HANNA SANOI, MAKE RAKAS EI OLE MIHINKÄÄ KIIRE PAINA ETTÄ TUNNET OLET JUURTA MYÖTE SISÄSSÄNI, SISKONI SANOI RAKAS MAKE TEE RAUHASSA NOSTA YLÖS TYÖNNÄ SISÄÄ NAUTITAA NYT MAKE RAKAS ELÄMÄSI MUUTTUU EIKÄ PALAA IKINÄ ENNALLEE, MULKUSI ON NYT NUSSITU OLLUT PILLUSSANI. TÄMÄ ON NYT MAKE SINULLE 13. VUOTIS LAHJA, LÄHTI POIKUUS MULUKUSTASI. ANNOIT POIKUUTESI OMAN RAKKAAN SISKOSI PILLUU OLIMME SUHTELLISE KAUAN, PAINETTII MINU MULKKUA SISKO PILLUU, MULKKU KESTI, SISKONI OLI MULKUSTA NI LIMAT OTTANU HINKANNU REILU 2V AIKANA AINAKIN VAJAA 300 KERTAA KUIN MINÄ SISKONI PILLUA NUOLLUT KOTTANU YHTÄ PALJO.. Me varmasti olemme SISKONI HANNAN KANSSA NUSSINU NUSSIMALA RAKASTAMME TOISIAM ME NYT TOISIAM ME AIKSENA IHMISINÄ MINÄ TIEDÄN TARVII HANNAN SISKONI VITTUA SISKONI HANNA TARVII KYRPÄÄ I SIITÄ ME NAUTIMME. TÄMÄ ON
MEIDÄN ASIA EI KENENKÄÄ MUUN. NUSSITAA NAIKAA IHMISET..

3

1819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoituksestanne huokui syvä herttaisuus, vaikka olitte saaneet kokea kovia. Ystävyytenne ja rakkautenne auttoi teitä kestämään vaikeissa oloissa. En voi kuvitella sisaruksien välillä suurempaa toistensa tukemista, hellyyttä ja lämpöä.

      Toivotan teille edelleen lämpöistä yhdessäoloa ja vapautunutta seksinautintoa toinen toisenne syleilyssä. 🌹

      • Anonyymi

        Kaunis kiitos kirjoituksestasi, minkä saimme lukee
        olemme vilpittömän onnellisia ymmärtämisestä. Siihen ei sanat riitä kertomaa, olimme uupumisen
        raja mailla että selvisimme. Saimme jaksoimme
        käydä koulut. Kukaan eikä ketkään ollu meitä
        puolustamassa olimme kuin heiteillä. Meillä ei
        ollu muuta kuin toisemme, se oli ainoa pelastus
        päätimme pidämme viimmeisen saakka vain ja ainoastaan toisistamme huolen sillä voimme selviytyä kuin monta kertaa itkimme surusta,
        Itkimme ilosta että meillä on toisemme tämä oli
        se voima vara jolla selviydymme. Me kunnioitetaan RAKASTETAA yli kaiken toisiamme, pidämme varmasti huolen toisistamme. Sillä se on
        kantanut meitä läpi elämän, Olemme yhä edelleen
        kuin vasta rakastunut pari rakkautemme kestää
        Hyvää kesän alkua sinulle, joka kauniisti kirjoiti
        meistä. SISKON VELJEN SELVIYTYMINEN.
        🌹🌹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis kiitos kirjoituksestasi, minkä saimme lukee
        olemme vilpittömän onnellisia ymmärtämisestä. Siihen ei sanat riitä kertomaa, olimme uupumisen
        raja mailla että selvisimme. Saimme jaksoimme
        käydä koulut. Kukaan eikä ketkään ollu meitä
        puolustamassa olimme kuin heiteillä. Meillä ei
        ollu muuta kuin toisemme, se oli ainoa pelastus
        päätimme pidämme viimmeisen saakka vain ja ainoastaan toisistamme huolen sillä voimme selviytyä kuin monta kertaa itkimme surusta,
        Itkimme ilosta että meillä on toisemme tämä oli
        se voima vara jolla selviydymme. Me kunnioitetaan RAKASTETAA yli kaiken toisiamme, pidämme varmasti huolen toisistamme. Sillä se on
        kantanut meitä läpi elämän, Olemme yhä edelleen
        kuin vasta rakastunut pari rakkautemme kestää
        Hyvää kesän alkua sinulle, joka kauniisti kirjoiti
        meistä. SISKON VELJEN SELVIYTYMINEN.
        🌹🌹

        Harvoin saa lukea jotakin niin kaunista ja sydämellistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe