Jäin miettii

Anonyymi

Olis sun esitys tarkkaan harkittuu Vai mistä sen keksit.
Olisin uskonut sun suureen rakkauteesi vähän vähemmälläkin esittämisellä.
Jos meidän juttu on kerran jo täysin loppu, niksi ihmeessä jatkat esittämistä.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko aloittaja nainen ja pk-seudulta?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä, huumekaupoilla on edistytty, kytätkin v etää viivaa, vee etää horo, vee etää.....?
        https://www.youtube.com/watch?v=9QDtUez9c78

rauhallista illanjatkoa, turvallista

Älä peööeile, kysyin oikeasti Onko aloittaja nainen ja pk-seudulta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä peööeile, kysyin oikeasti Onko aloittaja nainen ja pk-seudulta?

Tyypillistä trollikamaa. Eihän aloituksessa ole edes sanottu onko naiselta vai mieheltä.

• Anonyymi

Minähän oikeasti ihastuin sinuun, muta en kokenut saavani vastakaikua.

Nyt sitä yksin suren, en unohda sinua koskaan! Olet niin ainutlaatuisen vaikuttava persoona, siis ihan kaikin puolin NAINEN, fiksu, suloinen, älykäs...

Suorastaan hullaannuin sinuun, mutta ymmärrän kyllä syyt, miksi en tehnyt sinuun sen kummempaa vaikutusta. Ihan jo ne yleiset syyt...

Nyt nuolen haavojani, yksin kuten ennenkin jatkan taivallustani tässä kylmässä maailmassa.

Sain sentään jonkin aikaa nähdä aavistuksen mahdollisesti täydellisestä parisuhteesta, aukottomasta luottamuksesta ja ikuisesta rakkaudesta.

Mutta se kaikki oli kai omassa päässäni syntynyttä, eikä sillä ollut juuri mitään todellisuuspohjaa.

Avauduin sinulle eräistä kipeistä asioista, mutta pysyit silloinkin viileänä.

• Anonyymi

Mistä asioista avauduit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä asioista avauduit?

Pahoittelen, etten voi avata sitä täällä enempää. Jos olet oikea nainen, asia kyllä muistuu mieleesi ja arvaat, kuka olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelen, etten voi avata sitä täällä enempää. Jos olet oikea nainen, asia kyllä muistuu mieleesi ja arvaat, kuka olen.

Höpö höpö, mainitsemasi asiat voivat sopia tuhansiin tapauksiin.

• Anonyymi

Hyvä, että tajuat millainen perässä vedettävä riippa olisit jollekin naiselle. Ihminen, jolle pitäisi vakuutella, että olet riittävä. Voi äly miten raskasta.

• Anonyymi

Tuntuu jo ettei jaksa edes lukea tuollaista..
      En ole esittänyt mitään , oikeet tunteet on edelleen.
      Ei tää varmaan edes ollut mulle.

• Anonyymi

Jos olet ikävöimäni nainen, voit ottaa minuun yhteyttä. Minä en voi sinuun, en tiedä mitään yhteystietojasi.

• Anonyymi

minulla on iso pippeli, joko nyt kiinnostaa?

• Anonyymi

Alkoko karvat kasvaan?

• Anonyymi

Persettä vai reittä nainen tuonut näytille?

• Anonyymi

Mistä puhut?

• Anonyymi

Eikö siinä lukenut reidet ja perse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siinä lukenut reidet ja perse

Emmää nähny missää reisii ja persettä. Yhen reisii ja persettä voisin kyll katella.

• Anonyymi

anteeksi paljon, juttelisin mielelläni sinun kanssasi, vaikka miten paljon haukkuisit minua tulen aina tänne juttelemaan kanssasi, sinä olet, niin iki-ihana ikinuori, mahdatko olla edes 30 vuotta? kysyn ilman sarkasmin häivääkään. =)

mutta, olen pahoillani, juttelisin mielelläni kanssasi, voit piikitellä miten paljon haluat, kiinnostun sinusta siten vain lisää,

mutta minun on mentävä nukkumaan, herään luultavasti jossain 5-6 kieppeillä kuitenkin, ää.. päässyt paskaan kuntoon, tein 6 leukaa ja 2 leukaa päälle, eli 8 leuanvetoa, minusta on tullut plösö. )= ja etunojapunnerus kipupisteeseen saakka mahdollisimman jyrkässä kulmassa 30 sekuntia, pakko treenata lähivuosina enemmän ja silti sallituissa, kohtuullisissa rajoissa, muuten kunto heikkenee, mutta lääkkeet nuo, aivotoimintaan vaikuttavat, motivoivat ja antavat energiaa, vaikka olisi 10 stemppaajaa, ei se silti auta, vaan lääketieteen kehittyminen tuo minulle onnen ja autuuden, tässä sairauden runtelemassa kehossani, hih! jos voi niin sanoa,

pelkään vain todella kovasti että jonain päivänä en voi jutella täällä kanssasi, se on suurin pelkoni elämässäni, vaikka se kuulostaakin erittäin koomiselta joidenkin korvaan, ja on ehkä koomista kun miettii elämääni, mutta se on suurin ja kohtalokkain pelonaiheeni, sitten täytyy jonain päivänä vain sitten pelata, tai harrastaa enemmän liikuntaa, jos se päivä joskus koittaa, )=

mutta, kaikkea mukavaa ja hyvää elämääsi, olet sen kaiken ansainnut ja enemmänkin, olet jalo ja erittäin sympaattinen ja ennen kaikkea älykäs ihminen joka ymmärtää toisten tuskat ja murheet paremmin kuin moni muu suomalainen.

jos maailma ja ennen kaikkea, maailmankaikkeus luokakuntineen kaikkineen ja, jos
      rinnakkaismaailmat ja käänteismaailmat olisi täynnä samanlaisia ihmisiä ei missään olisi sotia, eikä nälkää tai kurjuutta, eikä ihmisten koskaan tarvitsisi pelätä seitsemää ratsumiestä, koska tietävät että sinä olet heidän turvanaan. =)

hyvää yötä ja kauniita unia, ei persettä tai reittä, vaan haluaisin nähdä uskomattoman kauniit kasvosi, silmäsi ja uskomattoman söötin hymysi.

jos, sinulla on välillä totinenkin ilme, sekin on uskomaton elämys, kokea se henkilökohtaisesti, olethan kuitenkin kaunis ikinuori ihminen parhaassa iässään.

=)

• Anonyymi

Mitä on stemppaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on stemppaus?

Avaruuskävelytreenaaja

• Anonyymi

toivottavasti minun hän ei mainitse anatomisia naisellisia yksityiskohtiani tälläisellä palstalla. Ei selkokielellä eikä jätkäslangilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5930
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3319
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2541
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2125
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2075
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1639
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1232
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe