VHL kertoi että Jyväskylästä saan asunnon, saan valita mistä kaupunginosasta kämpän ottaisin, mitä suosittelette?
Nyt oon koevapaudessa ja Raamattua täs lueskelen kun tulin uskoon kolme vuotta sitten. Alkaisin pitämään Jyväskylässä raamattupiiriä
Kakku päätyy heinäkuusa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On se hyvä jotta haet millon milläkin verukkeella asuntoa mikä on seuraava idea??
- Anonyymi
No ensinnäkin kannattaa valita läheltä sossuntoimistoa, eli nykyisin KELA, että pääsee nelinkontinkin, ettei raha pääse loppumaan ja asunnon asumistuki juoksee säännöllisesti, on nimittäin häädönvaara oikeusvaltiossa?
- Anonyymi
Kyllä sen häädön saa jos häiriköi ei riitä jotta maksat vain vuokran ja muuten elät kuin pellossa
- Anonyymi
Kyllähän vapautuvat vangit etsivät itse asuntonsa samoin kuin muutki kansalaiset. Ei niitä siel valmiiks paljon jaella.
- Anonyymi
Minä tekaisin perjantaina sellaisen ison 30:n hengen voileipäkakun. Se kyllä loppuu jo huomenna, sen verran herkkua oli. On siinä ollut syömistä yksinään kun ne henget eivät saapuneetkaan.
- Anonyymi
Sun pitää soittaa jollekkin katolilaiselle manaajalle että henkiä tarvittais avuksi kaakun syömiseen.
- Anonyymi
Hankasalmella olisi ollut hyvä ja terve koulutalo, mutta sen meni joku tuhopolttamaan.
- Anonyymi
Mati ja Teppo: Nyt koulu palaa!
- Anonyymi
Todellakin mulle järjestyy asunto, VHL sen järkkää ja on kai siinä KELAkin mukana vai mikä Sossu lie en tiiä.
Sohvan sinne saan, kierrätyssohvan ihan sama kun van joku sohva, pöudänkin tuovat ja tuolit.- Anonyymi
Taitaa sohva kulua puhki luulenpa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sohva kulua puhki luulenpa
Ei mitään väliä, pääasia että kämppä ei maksa mulle mitään ei tarvii kadulla asua. Olen nyt uskossa ja haluan rehelliseksi kansalaiseksi, haluaisin opiskella puutarhuriksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706