Voi hitto minkä teit... teit minusta stalkkerin. Miten tästä voi parantua?
Nythän mä vasta oonki käyny kattoo sun kuvii.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin sillä että aletaan näkemään myös livenä niin ei tartte pelkkiin kuviin tyytyä ;) mutta hyvää yötä nyt. :)
- Anonyymi
Mitä hän sitten teki?
- Anonyymi
hänellä on vain vilkas mielikuvitus, ketä nuori hupsu mahtaakaan olla,
niitähän tämä netti on täynnä ja vaikka sanotaan että nuoriso on
fiksua, aina niitä hassuttelijoita näköjään mahtuu mukaan. - Anonyymi
Anteeks nyt vaa.
- Anonyymi
Sano jumalauta Nyt mitä takoitat tai sitten voit unohtaa minut kokonaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano jumalauta Nyt mitä takoitat tai sitten voit unohtaa minut kokonaan
Mihi su huutomerkit unohtu?
- Anonyymi
Facebookissako?
- Anonyymi
Kyllä mä olen tiennyt koko ajan että sinulla on mahdollisuus lukee mun fb!!olet ainut ihminen jolle IRL olen tunnukset antanut joten en osaa olla edes yllättynyt siitä että olet käynyt mun fb!! ja arvaa miten sen huomasin!! koska en itse ole halunnut siellä käydä ja joskus välillä kävin niin huomasin että ne viestit jotka yleensä ovat punaiset niin yllätys yllätys ei ollut enään!! oli luettu juuri silloin kun esimerkiksi minulla ei ollut mitään mahdollisuutta nettiin!! mutta miksi sitten en ole koskaan vaihtanut tunnukset?? koska minulla ei ole mitään sellaista asiaa siellä jota en voisi sinulle näyttää!! ja juurikin sen kuvan perusteella tiesin että olet käynyt koska minulla ei ole yhtään kuvaa edes kavereiden nähtävillä!!!en ole rakkaus niin tyhmä kuin luulet!! mutta toivottavasti et kirjoita minun nimissä kenelläkään!! viestejä voit ihan vapaasti lukea mutta älä oikeesti kirjoita mitään viestiä minun nimissä!!
- Anonyymi
Silloin kun oli yhteys niin en käynyt vakoilemassa kertaakaan. Nyt kun ei ole yhteyttä niin minun pitää vähintään kerran päivässä käydä katsomassa kuvaasi :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908