Hetken kuvittelin ...

Anonyymi

Olisin unohtamassa sinut, mutta ei se niin mennyt.
Olen edelleen sinussa kiinni.
Tämä on jo sairasta.

♡ kertoo nainen aamuyöllä 🕒🌗

13

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei rakkaus ole sairasta vaan se on juuri terveintä ja tärkeintä maailmassa. Rakkaus ylittää kaikki esteet. Kahden ihmisen välinen aito rakkaus on syvää, se on kohtalo, kaksoisliekksuhde. Lähes kaikki maailmassa katoaa mutta rakkaus ei katoa koskaan.

• Anonyymi

Mulla on ikävä mun kumppania, oltiin yhdessä liki puoli vuosisataa. Olimme aina yhdessä, ehdimme tehdä kaikkea ihanaa, kuten purjehtia. Omakotitaloa meillä ei koskaan ollut, emme myöskään golfanneet, ulkomaan matkoja ei ollut mut elämä oli täyttä elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ikävä mun kumppania, oltiin yhdessä liki puoli vuosisataa. Olimme aina yhdessä, ehdimme tehdä kaikkea ihanaa, kuten purjehtia. Omakotitaloa meillä ei koskaan ollut, emme myöskään golfanneet, ulkomaan matkoja ei ollut mut elämä oli täyttä elämää.

Mitä tapahtui, kerro jos jaksat...

• Anonyymi

3.30
        Toivoton rakkaus voi muuttua sairaudeksi
        😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti on kova ikävä. Mutta muista vaalia kaunista muistoa hänestä, saitte pitkän matkan kulkea yhdessä. Tällaiset rakkaustarinat liikuttaa aina <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3.30
        Toivoton rakkaus voi muuttua sairaudeksi
        😥

Mä olen erittäin pahoillani että tunnet noin!! olen aina sanonut että jos me olisimme saaneet juteltua silloin vuosia sitten kahdestaan ilman että olisi pitänyt miettiä mitään muita ihmisiä siellä baarissa niin uskon että olisimme voineet jutella kahdestaan ne asiat joita siloin me juteltii mutta koska en niitä tunteita voinut suoraan sinulle kertoa niin valitettavasti niistä tunteista tuli erittäin voimakkaita ja ne saattavat tuntua että ne ovat jotenkin sairaita mutta ei ole!!olen vain korvia myöten rakastunut sinuun ja mielestäni rakkaus ei ole mitenkään sairasta koska tunnen sen aidosti ja vilpittömästi!!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvä vanha biisi. Tykkäsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vanha biisi. Tykkäsin.

On miehen habitus muuttunut...joo kiva biisi kyllä.

• Anonyymi

Oot varmaan joku teini kun kirjoitat "vastaa" eikä vastaan.

• Anonyymi

Olisitpa hän.

m->n

• Anonyymi

En taida olla 😥

• Anonyymi

Voin olla vähän aikaa hän.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5465
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2326
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1860
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1585
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1513
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1378
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      222
      1008
    Aihe