Nyt siellä Hua Hin in aseman seudulla oliskin paljon toljottamista , menossa massiiviset rakennustyöt , uutta rataa tulossa uskomatonta vauhtia.
Niin muuttuu maailma " eskoseni " ..
Monet tosin lomallaan harrastavat muitakin asioita, harvat rakennustyömaata matkustaa katsomaan.
" Toljottajalle " tiedoksi
13
86
Vastaukset
- Anonyymi
Vuosia sitten jo puhuttiin rakennettavasta rautatieyhteydestä Hua Hin - Bangkok, taitaa tulla totta - tulevaisuudessa .
- Anonyymi
Olisihan tuo rautatie kätevä, pääsisi nopeammin pois kuolevasta kylästä.
- Anonyymi
minä vaan maleksin kotona.
- Anonyymi
Minä toljotan peiliin ja peilikuva toljottaa takaisin . Näin ne päivät kuluu toljottaessa.
- Anonyymi
Niin, mitäpä se pattayan rakas muuta Junttilassa, mutta onhan juntilla tämä palsta johon voi mietteitään julkaista puutostilassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitäpä se pattayan rakas muuta Junttilassa, mutta onhan juntilla tämä palsta johon voi mietteitään julkaista puutostilassaan.
ollaanko peppusia toisillemme...
N&S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollaanko peppusia toisillemme...
N&SNeiti ja Soiman?
- Anonyymi
Leikkikoulu lapsoset ? Palsta ei ole teille tarkoitettu, ihan on aikuisille , järkeville
ihmisille joita onneksi suurin osa kirjoittajista edustaakin. Kts. aloituskirjoitus - aihe ennenkun osallistut , please.- Anonyymi
Lukihäiriö? Suurin osa? Valikoiva huomiokyky?
- Anonyymi
No JOO , totta !! Niin taitaa olla , varsinkin Pattaya palsta täysin täyttä p.......
- Anonyymi
Voit sanoa rohkeasti pattayapalsta on täyttä tuuba, takuulla jo 15 vuotta.
- Anonyymi
Olen toljottanut peilikuvaani jo viikon. Olenko normaali toljottaja?
- Anonyymi
Kylmää taltioivien seinien sisäpuolella.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875