Terve, haussa kesäpaikalle (meren rannalle) pieni pursi, jossa tulisi olla nostoköli tai jos kiinteä, nii sen tulisi olla traileroitavissa helposti luiskalta kärryyn ja kölin syvyys max 1,2 m. -1,3 m.
Mitäs suosituksia löytyy, kuulisin myös kokemuksia erittäin mielellään. Kokemusta löytyy 24 jalkaisesta sekä myös Laser Standardista. Optimi olisi ehkä jotain siitä välimaastosta.
Mitäs suosituksia / kokemuksia löytyy? Joku Skippi 650 olisi hieno, mutta nyt puhutaan kuitenkin max muutaman tonnin investoinnista, ei sen kalliimmasta.
Olen miettinyt myös H:ta tai perinnefolkkaria, mutta voisiko joku vääntää rautalangasta, miten trailerointi tapahtuu? Eli tarviiko kuitenkin aina nosturin vai onnistuuko veto vinssillä luiskalta trailerille ja auton perään? Minkälaisen trailerin esim. H - vene tarvitsee?
Kiitos!
Pieni pursi, traileroitava tai nostokölillä
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ääni Skipille, maksaa tosiaan enemmän kuin muutaman tonnin, mutta trailereineen saa varmasti alle kymppitonnilla, eikä ne H-oon traileritkaan ilmaisia ole.
- Anonyymi
Näyttäs olevan pyynnit ainakin reilustikin yli 10 tonnin, jopa ilman traileria. Eli tuo on kyllä pois pelistä, valitettavasti. Minulle riittäisi ihan esimerkiksi still 525 ja joku muu vastaava pikkukiulu.
- Anonyymi
Tyvex 18 vois sopia tommoiseen tarkoitukseen. On kyllä järvivene eikä ehkä ihan optimaalinen merellä, mutta jos suojaisissa paikoissa menee niin käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2931297Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905- 10885
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878