Kertoisiko persu mistä se persu saa rahaa ?

Ja kuka sitä sille persulle antaa sitä rahaa yleensäkään.. en minä ainakaan ?

Persu eikö Euroopan unioni juuri ole ratkaisu, että sinun ei tarvi antaa rahaa
tai maksaa rahaa valtiolle ja silloin sinä et myöskään elätä ketään ethän ethän?
Liittovaltio on vielä parempi ... Epsanjaan vain kirjat ja ei mee veroa ja pullot ja tupakat ja ruuat kannattaa ostaa pimeiltä kujilta. Et takuu varamsti elätä ketään ethä? ethän ?

No niin... Persu näin nopeasti tuli tämäkin ongelma hoidettua ja sanot vain,
että suomalainen on paska. Tai mikä se suomalainen oikeastaan edes on ?

Haudataanko persut lipulla ja arkulla vai tuhkataan ja lauletaan oi maamme `?
Nyt tuli tää elämän jatkumokin hoidettua ilman kirkko-veroa eikö eikö ?
Persu haudataan lipulla tai poltetaan lippu ja mies. Ja tuhkat kait maatuu
ihan polttopaikalla ?

6

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiestkö Persu, että 50 euron setelissä olevat tähdet sybolisoi
      Euroopan unionin tähtilippua... Aika kivan näköinen seteli Our money !

      Persu onko sinulla 50 euron seteli... tutki, kuinka kivan näköinen se on.
      Tai katso kuvaa netistä jos et omista sellaista.

      • Anonyymi

        ai mitkä tähdet? öö mikä tähtilippu? ääöö öy öy öö unioni? tä?


    • Anonyymi

      Rahaa saa yleensä
      - palkkana
      - tukina
      - lainaamalla
      - lotosta yms.
      - varastamalla
      - korkoina
      - voittoina

      Olet todellakin Eurokikkeli niin tyhmä, ettet tätä tiennyt????? :O

      • Anonyymi

        Tykkäätkö pitää Euroseteleitä kädessä ja mikä niistä on kaikista mukavin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö pitää Euroseteleitä kädessä ja mikä niistä on kaikista mukavin ?

        Enpä muista milloin viimeksi olen nähnyt painettuja paperisia maksuvälineitä tai koskenut sellaiseen. Kyllä minun käyttämäni raha on ollut jo pitkään joko korttina tai sitten digitaalisessa muodossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä muista milloin viimeksi olen nähnyt painettuja paperisia maksuvälineitä tai koskenut sellaiseen. Kyllä minun käyttämäni raha on ollut jo pitkään joko korttina tai sitten digitaalisessa muodossa.

        Minä näin kerran, kun yksi persu oli tulossa ostoksille Itiksen Liiteriin, niin
        sen vaimonsa olisi halunnut mennä ostamaan ruokaa. Sille Persulle tuli,
        mielisairaus ja se ei voinut tulla kauppaan ja sen vaimo oli aikeissa ostaa
        edes maitopurkin... Se äkisi siinä ja puhisi siinä, että kyllä me saadaan se
        maitopurkki muualtakin... Oli, siis tullut jo siäpuolelle ja palutti tyhjän korin
        ja veti vaimoaan ulos kaupasta.... Aikuinen mies, aikuinen mies...

        Koska se oli vahingossa tullut kauppaan missä oli paljon ulkomaalaisia ja
        vielä saksalaista ja ulkomaalaisia tavaroita. Minä katsoin touhua ja myyjä
        katsoi touhua ja molemmat siinä myyjän kanssa naurettiin tyhmää Persua !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe