Vihapuhe tällä palstalla.

Suomessa vihapuheella käsitetään yleensä kansallismielisten arvostelua valtaapitävistä vihersossukommunisteista; etenkin heidän maahanmuuttopolitiikastaan. Toki myös Kokoomus haluaa ääliömäistä halpatyövoimaa laumoittain maahamme.

Tämän palstan vihamielisiä ovat pallopäät jotka raivokkaasti kuola suusta valuen ja raivosta hyppien hyökkäävät litteästä Maasta puhuvien kimppuun.

Me littarithan olemme hyvin mukavaa ja huumorintajuista väkeä. Koetamme tuoda oman näkemyksemme mukaista informaatioita litteän Maan teoriasta.

Esittelen tässä pallopäiden maailmanlaajuisesti vihaamaan Eric Dubayn uusimman hyvin sovinnallisen tietoiskun:
https://www.youtube.com/watch?v=U_bJYXS9p4A

Olen varannut alle runsaasti tilaa pallopäiden raivostuneille vastalauseille ja räkäklimpeille.....

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maa on pallo.
      Mullakin oli kakarana semmoinen karttapallo eikä se mikään lätty ollut.

      • Anonyymi

        Mulla oli semmoinen säästöpossumaapallo. Littanaan ei olisi mahtunut kolikoita.onneksi maa on pallo ja hyvä, että asutaan pohjoisessa, niin ei tarvitse olla pää alaspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli semmoinen säästöpossumaapallo. Littanaan ei olisi mahtunut kolikoita.onneksi maa on pallo ja hyvä, että asutaan pohjoisessa, niin ei tarvitse olla pää alaspäin.

        Mä sitä oon kummastellu sitä maapalloa olen kattonu et ku monet isot joet virtaavatkin ylämäkeen? Ne joet paskat välittää mistään nousu, paino tai keskipakoisvoimista. Se on tosi kummallista.

        Ja sittten mä ihmettelen otetaan vaikka Eiffel-torni jonka kaikki tuntee. Sehän on 90 astetta tai jotain vinossa siitä keskipisteestä tai jotain? Miksi se ei romahda? Ei kai se painovoima noin voi vaikuttaa pirskatti vieköön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sitä oon kummastellu sitä maapalloa olen kattonu et ku monet isot joet virtaavatkin ylämäkeen? Ne joet paskat välittää mistään nousu, paino tai keskipakoisvoimista. Se on tosi kummallista.

        Ja sittten mä ihmettelen otetaan vaikka Eiffel-torni jonka kaikki tuntee. Sehän on 90 astetta tai jotain vinossa siitä keskipisteestä tai jotain? Miksi se ei romahda? Ei kai se painovoima noin voi vaikuttaa pirskatti vieköön?

        Painovoima vetää korkempienkin rakennuksien huiput kohti Maan keskipistettä.
        Siksi voidaan rakentaa vaikka 2 kilsaa korkeita torneja eikä ne romaha.
        Tämä on todistettu tieteellisesti koska painovoima on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sitä oon kummastellu sitä maapalloa olen kattonu et ku monet isot joet virtaavatkin ylämäkeen? Ne joet paskat välittää mistään nousu, paino tai keskipakoisvoimista. Se on tosi kummallista.

        Ja sittten mä ihmettelen otetaan vaikka Eiffel-torni jonka kaikki tuntee. Sehän on 90 astetta tai jotain vinossa siitä keskipisteestä tai jotain? Miksi se ei romahda? Ei kai se painovoima noin voi vaikuttaa pirskatti vieköön?

        Enpä ole vielä jokea nähnyt, joka virtaisi ylämäkeen, kaikki ne virtaa maalta merelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole vielä jokea nähnyt, joka virtaisi ylämäkeen, kaikki ne virtaa maalta merelle.

        Mä katoin mun maapalloa. Siinä on oikein valokin.
        Kyllä siellä on paljon jokia jotka virtaavat ylämäkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä katoin mun maapalloa. Siinä on oikein valokin.
        Kyllä siellä on paljon jokia jotka virtaavat ylämäkeen.

        Sinun karttapallosi on sitten viallinen.


    • Anonyymi

      Sekoitat huutonaurun raivoamiseen.

    • Anonyymi

      Herra Natsi on paras esimerkki vihapuheen harrastajista, sieltä tulee ämmää, akkaa, pallopäätä, perskärpästä jne. ehdoton huippu on tuo vihersossukommunisti, joka todistaa, ettei herra Natsi ymmärrä yhtään mitään Suomen valtion hallinnosta.

      • Anonyymi

        Mitä muuta voi odottaa pipipäältä joka luulee poliittisen kultin maneerien matkimisen olevan omaa ajattelua?


      • Anonyymi

        Lättäåäillä on sama periaate kuin Trumpilla, muita voi haukkua miten törkeästi tahansa mutta häntä itseään pitäisi silti kohdella kunnioittavasti tai muuten taas käämi palaa ja twittaussormi savuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lättäåäillä on sama periaate kuin Trumpilla, muita voi haukkua miten törkeästi tahansa mutta häntä itseään pitäisi silti kohdella kunnioittavasti tai muuten taas käämi palaa ja twittaussormi savuaa.

        Olen melko varma, että Nazi on trolli. Ei kukaan voi olla joka asiassa noin pahasti kujalla. Tarkoituksellista trollaamista tuo on. Jos mies olisi niin ämpärityhmä, kuin hänen väitteensä antaisvat olettaa, se näkyisi melko varmasti myös kirjoitustyylissä. Sen tason viiropäiltä tulee yleensä varsin lyhyitä lauseita kirjoitusvirheillä ryyditettyinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen melko varma, että Nazi on trolli. Ei kukaan voi olla joka asiassa noin pahasti kujalla. Tarkoituksellista trollaamista tuo on. Jos mies olisi niin ämpärityhmä, kuin hänen väitteensä antaisvat olettaa, se näkyisi melko varmasti myös kirjoitustyylissä. Sen tason viiropäiltä tulee yleensä varsin lyhyitä lauseita kirjoitusvirheillä ryyditettyinä.

        Kiitos järkiperäisestä pohdinnastasi.

        Trolli- sanan merkitys on käsitteenä aika laaja kun sitä lähemmin tarkastelee. Hyvin monet palstalaiset heittelevät tuota sanaa heidän kanssaan eri mieltä olevista kirjoittajista.
        Aivan yhtä hyvin heidän omat kirjoituksensa täyttävät trolli- sanonnan määreet.

        Trollilla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä joka haluaa ärsyttää ihmisiä saadaksen vastauksiksi kiihkeää ja tunteenomaista vastinetta.

        Myönnän olevani tämän käsitteen mukaisesti trolli. On hauskaa lukea juurikin niitä vastauksia joiden kirjoittajien ihon alle olen päässyt vaatimattomilla väitteilläni tai kirjoituksillani.

        Muistakaamme silti että meillä on vain 5 aistia joiden ulkopuoliset tuntemukset voivat kaikki olla valetta koska niitä emme voi todentaa.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitos järkiperäisestä pohdinnastasi.

        Trolli- sanan merkitys on käsitteenä aika laaja kun sitä lähemmin tarkastelee. Hyvin monet palstalaiset heittelevät tuota sanaa heidän kanssaan eri mieltä olevista kirjoittajista.
        Aivan yhtä hyvin heidän omat kirjoituksensa täyttävät trolli- sanonnan määreet.

        Trollilla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä joka haluaa ärsyttää ihmisiä saadaksen vastauksiksi kiihkeää ja tunteenomaista vastinetta.

        Myönnän olevani tämän käsitteen mukaisesti trolli. On hauskaa lukea juurikin niitä vastauksia joiden kirjoittajien ihon alle olen päässyt vaatimattomilla väitteilläni tai kirjoituksillani.

        Muistakaamme silti että meillä on vain 5 aistia joiden ulkopuoliset tuntemukset voivat kaikki olla valetta koska niitä emme voi todentaa.

        Onneksi olkoon trolli. Olet käyttänyt kaiken tähän mitä sinä osaat. Ehkä pari peräkammarin poikaa on haastanut sinua. Taivas avoinna. Mitäs seuraavaksi yrität, etuilet R-kioskin jonossa?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitos järkiperäisestä pohdinnastasi.

        Trolli- sanan merkitys on käsitteenä aika laaja kun sitä lähemmin tarkastelee. Hyvin monet palstalaiset heittelevät tuota sanaa heidän kanssaan eri mieltä olevista kirjoittajista.
        Aivan yhtä hyvin heidän omat kirjoituksensa täyttävät trolli- sanonnan määreet.

        Trollilla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä joka haluaa ärsyttää ihmisiä saadaksen vastauksiksi kiihkeää ja tunteenomaista vastinetta.

        Myönnän olevani tämän käsitteen mukaisesti trolli. On hauskaa lukea juurikin niitä vastauksia joiden kirjoittajien ihon alle olen päässyt vaatimattomilla väitteilläni tai kirjoituksillani.

        Muistakaamme silti että meillä on vain 5 aistia joiden ulkopuoliset tuntemukset voivat kaikki olla valetta koska niitä emme voi todentaa.

        Pystytkö muka satavarmasti todistamaan omien aistiesi havainnot?
        Ihminen on erehtyväinen ja se mitä näkee tai kuulee ei aina ole sitä mitä luulee sen olevan, siis jos perustaa mielipiteensä vain omiin havaintoihinsa.


    • Anonyymi

      Tällaista kakkaa tulee vain frisbeetä harrastavilta, joiden mieliruoka on pannukakku.

    • Anonyymi

      Vaihda nimimerkkiä rotuvihainen paska.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe