Ajetaan yhdessä auringon nousuun. Otetaan revanssi teini-iälle. Koskaan ei oo myöhäistä. Miehelle. (Sä poljet jos en jaksa sua kyydittää..:)
Hyppää kulta tarakalle.
12
104
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on munamankeli ja poljen sillä.
- Anonyymi
Onko siinä tarakkaa?
- Anonyymi
Joo.o sopii.
- Anonyymi
Ihana, rakastan valoisia kesäöitä jo sieltä teinistä asti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana, rakastan valoisia kesäöitä jo sieltä teinistä asti :)
Paljonko se ladyn painoindeksi on?
Jaksaako mies nostaa syliin ja mahtuuko vyötärön ympäri kädet ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko se ladyn painoindeksi on?
Jaksaako mies nostaa syliin ja mahtuuko vyötärön ympäri kädet ?Mies tulee itse mittaileen vaan, jos löytää perille. Kutsu oli vaan yhdelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies tulee itse mittaileen vaan, jos löytää perille. Kutsu oli vaan yhdelle.
Et voi kertoo eli pallovatsa ja ylipaino
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi kertoo eli pallovatsa ja ylipaino
Hän on mut nähnyt. Kutsu ei ollut kenelle tahansa miehelle kuten tunnuit sen ottavan :) Vain mun kullalle.
- Anonyymi
Ei ole muuta antaa.. kuin tämä fillarikyyti.
Mene pelle tunnistelemaan jonnekin muualle. - Anonyymi
En ole kukaan lounari. Harmittaa kun joku pelle purkaa täällä pahaa oloaan vaan taas tuntemattomiin. Menen pois. Vittuako teistä pelleistä. Koita sinä löytää vaikka pano jostin niin rauhoitut välillä. Soon moro.
- Anonyymi
vaihekeppi ojossa jos ajelenat kutena viimeksi.
https://www.youtube.com/watch?v=Ldl84P6ALvM
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862