Uimahallissa

Anonyymi

Istui musta mies lauteilla. Hänellä oli oma kulli käännetty/ taivutettu omaan perseeseen. Ihanan näköinen oli. Oletteko nähneet samanlaista miestä ihonväristä riippumatta?

14

2812

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu. Terska tuli suusta ulos

      • Anonyymi

        Niin tuli. Mun suusta. Pumpattuaan mun sisään kaiken sen sperman mitä kiveksiin oli viikon aikana kertynyt. Mustan varren päässä oli iso tumman punainen Terska. Sitä mä olin odottanut koko viikon. Ensi viikolla on uudet harkat ja taas Terska tulee ulos mun suusta. Luovutettuaan kaikki spermat mun nieluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuli. Mun suusta. Pumpattuaan mun sisään kaiken sen sperman mitä kiveksiin oli viikon aikana kertynyt. Mustan varren päässä oli iso tumman punainen Terska. Sitä mä olin odottanut koko viikon. Ensi viikolla on uudet harkat ja taas Terska tulee ulos mun suusta. Luovutettuaan kaikki spermat mun nieluun.

        Hanki lääkitys urpo


    • Anonyymi

      Oltiin luokan kanssa uimassa. Kaikkien muiden lähdettyä päätettiin kolmestaan jäädä vielä vähäksi aikaa uimaan. Saunassa oli musta mies istumassa. Se oli vasta tullut. Olisin sen huomannut jos olisi ollut altaassa. Se istui jalat levällään. Kulli lepäs reiden päällä. Se oli ihan todella suuri. Me pojat istuttiin vastapäätä ja tuijotettiin vaieten.
      Äkkiä meille kaikille tuli kiire kotia. Kaikilla oli pukkarissa hirvee hätä. Moikattiin ulko-ovella. Mä kiersin lenkin puissa ja äkkiä takaisin. Toivoin miehen olevan vielä uimassa. Pukkarissa ja saunassa ei näkynyt ketään. Mä näin sen oli istumassa porealtaassa. Huokasin innoissani. Mitä sanoisin sille? Menisinkö samaan altaaseen istumaan? Yritin tavoittaa sen katsetta ja hymyillä. Laskeutuessani altaaseen tajusin ettei mies ollut yksin. Pojat olivat sielä jo.

      • Anonyymi

        .....tajusin ettei mies ollut yksin. Pojat olivat sielä jo.
        Mä istui sitä vatspäätä. Pojat sen molemmin puolin. Mua harmitti kun tajusin kavereiden pitävän käsiään sen housuissa. Ne sai runkata sitä ja mä vain katsella.
        Mies sanoi että saadaan kaikki koskettaa sitä. Jokainen vuorollaan. 
        Se kyseli millaisista perheistä me ollaan. Tajusin ettei sitä perheet kiinnostanut. Se laski ettei meidän tyyppiset perheet tee mitään poliisi juttua jos juttu tulisi ilmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .....tajusin ettei mies ollut yksin. Pojat olivat sielä jo.
        Mä istui sitä vatspäätä. Pojat sen molemmin puolin. Mua harmitti kun tajusin kavereiden pitävän käsiään sen housuissa. Ne sai runkata sitä ja mä vain katsella.
        Mies sanoi että saadaan kaikki koskettaa sitä. Jokainen vuorollaan. 
        Se kyseli millaisista perheistä me ollaan. Tajusin ettei sitä perheet kiinnostanut. Se laski ettei meidän tyyppiset perheet tee mitään poliisi juttua jos juttu tulisi ilmi.

        Ja taas luit Aku Ankkaa paskahuusissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .....tajusin ettei mies ollut yksin. Pojat olivat sielä jo.
        Mä istui sitä vatspäätä. Pojat sen molemmin puolin. Mua harmitti kun tajusin kavereiden pitävän käsiään sen housuissa. Ne sai runkata sitä ja mä vain katsella.
        Mies sanoi että saadaan kaikki koskettaa sitä. Jokainen vuorollaan. 
        Se kyseli millaisista perheistä me ollaan. Tajusin ettei sitä perheet kiinnostanut. Se laski ettei meidän tyyppiset perheet tee mitään poliisi juttua jos juttu tulisi ilmi.

        ......Se laski ettei meidän tyyppiset perheet tee mitään poliisi juttua jos juttu tulisi ilmi.
        Mä olin kateellinen pojille. Olin siinä altaassa kolmaspyörä. Se sellainen ylimääräinen. Halusin säväyttää. Koskettamaan en mahtunut. Voinko imeä, sain kysyttyä. Olen aina sukeltanut kaikki kesät. Pystyyn olemaan vedenalla yllättävän kauan. Nyt saisin imeä mustaa kalua muiden katsellessa. Saisivat huolestua ihan oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ......Se laski ettei meidän tyyppiset perheet tee mitään poliisi juttua jos juttu tulisi ilmi.
        Mä olin kateellinen pojille. Olin siinä altaassa kolmaspyörä. Se sellainen ylimääräinen. Halusin säväyttää. Koskettamaan en mahtunut. Voinko imeä, sain kysyttyä. Olen aina sukeltanut kaikki kesät. Pystyyn olemaan vedenalla yllättävän kauan. Nyt saisin imeä mustaa kalua muiden katsellessa. Saisivat huolestua ihan oikeasti.

        .......Saisivat huolestua ihan oikeasti.
        Uintiajan loputtua mä läksin ekana. En lähtenyt pois. Menin vaan pukkarissa komeroon joka tiesin olevan auki. Pystyin oven raosta katsomaan milloin pojat lähtisivät pois. Tulisin esiin vasta jäätyäni kahdestaan mustanmiehen kanssa. Voisin koittaa jutella tai ehkä koskettaa häntä. Kuuntelin poikien keskustelua porealtaan tapahtumista. Heidän poistuttua odotin hetken. Astuessani tyhjään pukkariin tajusin mustanmiehen tulleen juuri suihkusta. Hän seisoi alastomana edessäni. Astuin säikähtäen taaksepäin. En tarkoittanut sillä mitään. Mies ymmärsi sen kutsuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .......Saisivat huolestua ihan oikeasti.
        Uintiajan loputtua mä läksin ekana. En lähtenyt pois. Menin vaan pukkarissa komeroon joka tiesin olevan auki. Pystyin oven raosta katsomaan milloin pojat lähtisivät pois. Tulisin esiin vasta jäätyäni kahdestaan mustanmiehen kanssa. Voisin koittaa jutella tai ehkä koskettaa häntä. Kuuntelin poikien keskustelua porealtaan tapahtumista. Heidän poistuttua odotin hetken. Astuessani tyhjään pukkariin tajusin mustanmiehen tulleen juuri suihkusta. Hän seisoi alastomana edessäni. Astuin säikähtäen taaksepäin. En tarkoittanut sillä mitään. Mies ymmärsi sen kutsuksi.

        ..........En tarkoittanut sillä mitään. Mies ymmärsi sen kutsuksi.
        Mies tuli komeroon. Ovi naksahti lukkoon. Kaikki suunnittelema keskustelut katosi mielestä. Hän polvistui eteeni. Huulet koskettivat napaani. Kieli liukui alaspäin. Ahnaasti kikkelini imaistiin turpeiden huulien väliin. Imu veti kaiken nesteen mun kiveksistä, selkärangasta ja aivoista. Olin tullut ihan kättelystä. Mies nousi seisomaan. Hymyili, kumartui hiukan ja suuteli. Huulet poltti mun huulia kuin tuli tai raaka chili. Yrin polvistua tehdäkseni saman hänelle. Sen silmät loisti ja kädet tarttuivat olkapäistä. Sydän juskytti kun otsani painui seinää vasten. Pakarani levitettiin ja hentokosketus kertoi terkan löytneen aukolleni.


    • Anonyymi

      Kerran mä näin kon sellanen saha kuvioinen, kapeahko kaveri makas häntä päänalusenaan. Sanoivat sitä kyyksi. Oisko sun näky ollu musta mamba?

      • Anonyymi

        Idiootti se sekoilee


    • Anonyymi

      Näin kyllä kerran uimahallin pukuhuoneessa mustan miehen jolla oli ihan hervoton kulli jota se tunki speedoihin ja kun se meni altaan puolelle niin kuului tirskahdus kun naiset huomas sen. Uinnin jälkeen näin kuinka se istui kahviossa kahden nuoremman kaunottaren kanssa.

      • Anonyymi

        Juu, itsekin huomannut noiden kohdalla saman.

        Joo joo... kolla ei ole muka väliä mutta nuoria kaunottaria näyttää kiinnostavan kokeilu jos ei muu.


    • Anonyymi

      Musta tuntuu ja sitä pittää saada lisää.

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe