Löytyy allergiaystävällinen linkki!!!

PikkuTiina

www.allergia.com on allergia- ja astmaliiton sivusto ja sieltä löytyy linkki "allergiatunnus". Käykeepä kahtomassa, sieltä löytyy tietoa.

4

917

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkaavaisuushäiriöt
      • Suolasta karmeaa

Itse jouduin kofliktiin tavallisen suolan kanssa. Se aiheutti pahaa jälkeä immuunipuolustuksessani, ja olen sen jotunut jättämään pois jo muutama kymmenen vuotta sitten. Kala, joka muuten sopii, mtta jos siinä on tavallista suolaa, saan kamalat polttavat turvottavat oireilut.

Nyt kuulin, että tavallinen suola, mitä elintarviketeollisuutemme käyttää ja kaupat myyvät meille, onkin erään ravintoterapeutin mukaan puhdasta teollisuusjätettä.

Olin aiemmin huomannut, että mm. ruususuolasta ei tullut mitään haitallisia oireita. Ja sitä olenkin käyttänyt. Suolattomuuskin kun aiheuttaa omat ongelmasa. Natrium on elimistölle kuitenkin välttämätön. Nyt lisään tätä ruususuolaa myös muutaman hipun myös juomaveteen.

Kullessani tuon ravintoterapeutin ilmaisun, teollisuusjäte, ei ole lainkaan vaikea uskoa tuota, kun on omassa kropassa tuntenut, mitä se aiheuttaa.

Koska kuitenkin ruususuolaa siedän, niin aiheuttaja ei olekkaan se natrium, vaan ne paskat ja saasteet, mitä siinä tavallisessa suolassa on. Tokko tuo edes aitoa suolaa edes onkaan.

• En saanut mitään

Aikani kuljin allergialiiton jutuissa mukana, minä ja kaksi lasta. Mitään apua sieltä emme saaneet.
      Mutta apua on löytynyt kaikille meille, perusruokavalion muutoksilla, ja ravintotason parantamisella. ´Niistä ei allergialiitossa mitään puhuta. Allergialiitto sen sijaan tukee näkemystä, että karsitaan, karsitaan ja karsitaan ruoka-aineita, mutta mistä ihminen sitten saa tarvitsemansa ravintoaineet, ellei se korvaa niitä millään ?

• Allergiaperheenpää

www.allegrosuomi.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      139
      836
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      726
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      708
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      603
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      41
      591
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      536
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      505
    10. 26
      501
    Aihe