Löytyy allergiaystävällinen linkki!!!

PikkuTiina

www.allergia.com on allergia- ja astmaliiton sivusto ja sieltä löytyy linkki "allergiatunnus". Käykeepä kahtomassa, sieltä löytyy tietoa.

4

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkaavaisuushäiriöt
      • Suolasta karmeaa

        Itse jouduin kofliktiin tavallisen suolan kanssa. Se aiheutti pahaa jälkeä immuunipuolustuksessani, ja olen sen jotunut jättämään pois jo muutama kymmenen vuotta sitten. Kala, joka muuten sopii, mtta jos siinä on tavallista suolaa, saan kamalat polttavat turvottavat oireilut.

        Nyt kuulin, että tavallinen suola, mitä elintarviketeollisuutemme käyttää ja kaupat myyvät meille, onkin erään ravintoterapeutin mukaan puhdasta teollisuusjätettä.

        Olin aiemmin huomannut, että mm. ruususuolasta ei tullut mitään haitallisia oireita. Ja sitä olenkin käyttänyt. Suolattomuuskin kun aiheuttaa omat ongelmasa. Natrium on elimistölle kuitenkin välttämätön. Nyt lisään tätä ruususuolaa myös muutaman hipun myös juomaveteen.

        Kullessani tuon ravintoterapeutin ilmaisun, teollisuusjäte, ei ole lainkaan vaikea uskoa tuota, kun on omassa kropassa tuntenut, mitä se aiheuttaa.

        Koska kuitenkin ruususuolaa siedän, niin aiheuttaja ei olekkaan se natrium, vaan ne paskat ja saasteet, mitä siinä tavallisessa suolassa on. Tokko tuo edes aitoa suolaa edes onkaan.


    • En saanut mitään

      Aikani kuljin allergialiiton jutuissa mukana, minä ja kaksi lasta. Mitään apua sieltä emme saaneet.
      Mutta apua on löytynyt kaikille meille, perusruokavalion muutoksilla, ja ravintotason parantamisella. ´Niistä ei allergialiitossa mitään puhuta. Allergialiitto sen sijaan tukee näkemystä, että karsitaan, karsitaan ja karsitaan ruoka-aineita, mutta mistä ihminen sitten saa tarvitsemansa ravintoaineet, ellei se korvaa niitä millään ?

    • Allergiaperheenpää

      www.allegrosuomi.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe