Voin kyllä olla nainen sun kesäkul..kolli...

Anonyymi

jos uskallat ottaa yhteyttä. :) Mun sydäntä on hankala viedä, mutta voidaanhan me kokeilla toisiamme.

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten otan yhteyttä kun en voi lähteä mihinkään! pieni kissa on kotona ja sen takia pyysin että jos esimerkiksi tulisit tänne!! annan ne pullot sulle!!

• Anonyymi

Hae ne kassit hissistä, kuinka monta kertaa tarvii vielä sanoa?!!

• Anonyymi

Ei kiitos. Sen verran pitää arvostaa toista, että edes esittää olevansa kiinnostunut. Etsi jotain baaripanoja tai käy huorisa.

• Anonyymi

Minä en ota kehenkään yhteyttä, enkä ole pelkän kesäkollin tarpeessa. Minulla on suuremmat tarpeet.

• Anonyymi

Kesäkolli kuullostaa oikein suloiselta ajatukselta. Mielelläni hoitaisin ja silittelisin sua. Sulle tulisi parempi mieli😊

• Anonyymi

No et voi. Tulin siihen tulokseen, että se kesäkolli ottaa minut, en minä häntä.

• Anonyymi

Aika säälittävä viesti. Jotkut kehtaa osoittaa täyden arvostuksen puutteen toista ihmistä kohtaan. Noloa.

• Anonyymi

Juuri siksi en sinua halua.

• Anonyymi

Sulla on kovat luulot itsestäs

• Anonyymi

Narsisti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti...

Itsellesi puhut?

• Anonyymi

Sain jo pakit, joten en taida ehdotella enää mitään.

• Anonyymi

se olisi unelmani. =)

• Anonyymi

se olisi unelmani. =)

• Anonyymi

anteeksi paljon, nämä viestit meni täysin poskelleen, tottakai haluan olla kanssasi, mikään ei muuta sitä, =)

• Anonyymi

Jos olisot se kolli, niin voitais nauttia kesästä jos nyt töiltäsi ehtisit🤣mulla aikaa rajattomasti.

• Anonyymi

Kesällä on mukavaa rannalla hillua, kun vesi huuhtelee...polvia.

• Anonyymi

Asemalle saapuu Junia,pojat heiluttelee suuria karvaisia..käsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asemalle saapuu Junia,pojat heiluttelee suuria karvaisia..käsiä.

Onko konnareilla liikaa luppoaikaa siis?

• Anonyymi

Otan vain miehen joka vaivautuu edes esittämään, että tykkää tosissaan.
      Sun viesti ei ole tykkäävä yhtään.

• Anonyymi

Harmi kun lupailet vaan. :)

• Anonyymi

Varos vaan. Oon sellainen sydänten viejä luonnoltain.

• Anonyymi

Mikä ettei, jos täytät seuraavat kriteerit?

Kalju, siniset silmät, inssi/tuotanto suunnittelija jne. Sitten voit olla kesäkul eikun kolli.

Se nainen

• Anonyymi

Olisihan minä sellaista vailla mutta jätän kyllä aloitteen tekemisen hänelle miehelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe