presidentin vaalit..

puolueen on turvattava voitto pressan vaaleissa ja asetettava mahdollisimman pian sebastian tynkkynen ehdokkaaksi, jotta puolueaktiivit pääsevät vaalikentille tekemään sebun eteen vaalityötä.

sebun arvot ovat täysin linjassa puolueen jäsenten ja kannattajien arvomaailman kanssa.

pitkällä kampanjalla varmistamme sebun voiton. ole sinäkin mukana tekemässä sebusta pressaa----

21

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kannatan. soitan kohta jussille asiasta

    • Anonyymi

      Presidentinvaalit on yhdyssana, se tiedoksi.

      • Anonyymi

        Persut eivät käytä yhdyssanoja, koska se on vasuritouhua. Samasta syystä persut valitsevat Tynkyn pressaehdokkaakseen ja käsilaukkupojan maan äidiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät käytä yhdyssanoja, koska se on vasuritouhua. Samasta syystä persut valitsevat Tynkyn pressaehdokkaakseen ja käsilaukkupojan maan äidiksi.

        liityin juuri tynkyn whatsapp ryhmään mikä on tarkoitettu persuhomoille. liity sinäkin


    • Anonyymi

      Minä kannatan kosher-kopiokonetta.

      • Anonyymi

        Persuhomopojilla on paljon katselijoita netissä. Monet panevat äänen pois kun katsovat Tynkkyä. Keskittyvät katsomaan, kun Tynkky aukoo suutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuhomopojilla on paljon katselijoita netissä. Monet panevat äänen pois kun katsovat Tynkkyä. Keskittyvät katsomaan, kun Tynkky aukoo suutaan?

        Miksi silakan elämäntapoihin kuuluu seksuaalivähemmistöihin kohdistuva vihamielisyys ja rasismi? Oletko siis natsi?


    • Anonyymi

      onko top vai bottom

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä Turtiaisella on tällä hetkellä eniten sulkia.


      • Anonyymi

        Aikooko Soini rikkoa Väykän ennätyksen? Vaikka eihän sitä tiedä, vaikka tulee valituksi ennen kuin neljä yritystä täyttyy, jolla pääsisi Väykän kanssa tasoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Turtiaisella on tällä hetkellä eniten sulkia.

        Kyllä, Ano ehdottomasti pressaksi! Anosta on tullut jo yleisnimi, mikä kertoo ehdottomasta kansansuosiosta
        - On siinä kanssa yks ano!
        - Täytitkö ajopäiväkirjan? Joo,ja pistin vähän anoa sekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Ano ehdottomasti pressaksi! Anosta on tullut jo yleisnimi, mikä kertoo ehdottomasta kansansuosiosta
        - On siinä kanssa yks ano!
        - Täytitkö ajopäiväkirjan? Joo,ja pistin vähän anoa sekaan.

        Valehtelin tänään ihan anona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelin tänään ihan anona.

        voiko ano enään osallistua junaan tähtitorninmäellä?


    • Anonyymi

      ano on valittava kampanjapäälliköksi

      • Anonyymi

        Turhaan anot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan anot.

        Ano sano, että persut ano Anoa ensin persujen ehdokkaaksi ja sitten erottivat Anon. Nyt Ano sano, ettei enää anomallakaan palaa persuryhmään, mutta ei eroa persuspuolueesta.

        Miten muuten puolueesta erottaminen tapahtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano sano, että persut ano Anoa ensin persujen ehdokkaaksi ja sitten erottivat Anon. Nyt Ano sano, ettei enää anomallakaan palaa persuryhmään, mutta ei eroa persuspuolueesta.

        Miten muuten puolueesta erottaminen tapahtuu?

        Tapaus Torssonen.

        https://yle.fi/uutiset/3-10829481

        Tämä on persujen omista säännöistä.

        "7§ JÄSENEN EROTTAMINEN

        Puoluehallitus voi päätöksellään erottaa puolueen jäsenen jollakin seuraavista erottamisperusteista:
        – Jäsen on jättänyt jäsenmaksunsa eräpäivään mennessä maksamatta.
        – Jäsen on jättänyt täyttämättä ne velvoitukset, joihin hän on sitoutunut puolueeseen liittymällä.
        – Jäsen on toisen Suomessa toimivan puolueen jäsen tai toisen Suomessa toimivan puolueen organisaatioon kuuluvan muun yhdistyksen jäsen.
        – Jäsen on asettunut toisen Suomessa toimivan puolueen tai vaalilain mukaisen valitsijayhdistyksen ehdokkaaksi yleisissä vaaleissa.
        – Jäsen on eronnut Perussuomalaisten kunnallisesta valtuustoryhmästä.
        – Jäsen on menettelyllään puolueessa tai sen ulkopuolella vahingoittanut puoluetta.
        – Jäsen ei ole täyttänyt puolueeseen liittyessään tai ei enää täytä laissa tai puolueen säännöissä mainittuja jäsenyyden ehtoja."


    • Anonyymi

      Tynkkynenko aikoa mahdollisuus haavistoa vastaan? Vain homppelilla mahdollisuus pressan virkaan? Oevoe!

      • Anonyymi

        siitä tulisikin kova ottelu


    • Anonyymi

      seta tukee aina persuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe