Tänää on keskiviikko eikä hän ole vieläkään IRL kertonut että

Anonyymi

Onko hänellä kaikki hyvin! tiedän sanomattakin että ei ole!tuhat kertaa pyysin että saanko autttaa häntä! mutta mikään ei kuitenkaan kelvannut mikä tahansa apu mitä olen kirjoittanut hänelle! tänään valitettavasti joudun pyytää viranomaisten selvittää missä kunnossa olet! Ikinä en ole ajatellut että viranomaiset osaa auttaa ketään mutta koska välitän sinusta aidosti niin mun on vaan pakko saada sulle apua!!!en kestä jos menetän sinut kokonaan joten ymmärrät että teen tämän kaikella rakkaudella!!!! kello 4 !!! tämä asia on ratkaistu!!!

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en kirjoita mitään viestiä yhteenkään kysymykseen enään noihi viestiketjuun!!! ja tietenkin minä olen loukkaantunut kun mitään mitä yritin sinulle kirjoittaa et edes yritä jutella!!!! mutta en välitä seurauksista kunhan vain saan nähdä että saat apua!!olet minulle oikeesti todella tärkeä ja rakas!!

• Anonyymi

Saat apua kunhan kohdataan

• Anonyymi

??? mitä tarkoitat???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

??? mitä tarkoitat???

Apua annetaan kun pyytää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua annetaan kun pyytää

No minkäs laista apua minulle ajattelit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minkäs laista apua minulle ajattelit

Mielenyerveyteen apua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenyerveyteen apua

Haluttomuuteen....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluttomuuteen....

Miksi sä noin kirjoitat!!ei sinulla mitään haluttomuus ole muita kohtaan!!! ja et voi väittää että olen sinusta kiinnostunut vain sen takia!! tietenkin minä sinua haluan ja himoitsen!! johtuu siitä että olet maailman kaunein ja seksikkäin nainen!!! mutta en siltikään ajattele mitään sellaista tällä hetkellä meidän välillä koska minä välitän sinusta aidosti ja vilpittömästi!! ja olen huolissani sinusta! ja olen kyllä sanonut että mikään ei ole sinun syy! sinulle on tehty hirveitä asioita ja sen takia olet järkyttynyt!!minä en ikinä sinua hylkää! Ja tietenkin minä olisin halunnut yksin sinua auttaa!! ja olisin onnistunut siinä! mutta en voi pakottaa sinua ottamaan apua minulta! mutta joltain muulta sun täytyy ottaa apua!! sen takia että en koskaan halua menettää sinua!!olet erittäin arvokas ihminen ja erittäin rakas minulle!! teen kaikkeni jotta sinulla on kaikki hyvin!! olen kaupassa Nyt ja menen kouluun! ja tuun takas kotiin!! mitään sellaista en ole tekemässä muiden kanssa!!en halua että joudut miettiä mitään tollasta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe