Siihen on yksinkertaiset syyt! Väyrynen ei antanut muille tilaa hengittää ja olla. Hän halusi olla ehdoton pamppu puolueessa. Toinen syy: Hän meni ottamaan Jössen ja Iljan mukaan. Hehän on tunnettuja rasismistaan. Ilja on edesmennyt, mutta Jösse jatkaa edelleen valitsemallaan tiellä. Heidän mukaan ottaminen oli äärimmäisen suuri virhe. Tästä johtuen Paavokin jäi valitsematta ja näin ollen koko seiskaliike alkoi noilottamaan! Siinä päällimmäiset syyt!
Miksi seiskaliike noilottaa?
4
939
Vastaukset
- Anonyymi
Jösseä ei pidä enää kelpuuttaa Seiskaliikkeeseen mukaan. Hänen tekemänsä biisikin tähtiliikkeestä oli sinänsä hyvä, mutta hemmetin ikävästi sanoitettu. Jössellä on hyvää musiikkia muuten, mutta sanojen vuoksi en voi niitä kuunnella. Kauhean rasistisia biisejä. Väyrysenkään ei pidä tulla enää takaisin seiskaliikkeeseen, vaan johtaja on löydyttävä sisältä! Ryhtiliikkeellä saadaan noilotus loppumaan!
- Anonyymi
Kuka pelastaisi noilottavan seiskaliikkeen?
- Anonyymi
Ei se pelkästään noilota. Se myös ömpöttää ja äkeltää. Noilotus, Ömpötys ja Äkellys yhtäaikaa tarkoittaa sitä, että puolue on kerta kaikkiaan menetetty! Ei siitä enää mitää saa tehtyä!
- Anonyymi
Seiskaliike alkoi noilottaa ku pate jätti sen oman onnen nojaan. Nyt nollaliike on uponnut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1194939
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217