Nainen, miltä tuntuu, kun olet se vaihtoehto? Et siis ole "jonossa" se paras, mitä mies tahtoisi.
Niinmiltäniinmiltä
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut yllätys
- Anonyymi
Huon8lta....
En kyllä ole itteeni parhaaks 8kinä luokitellu m7tta jos se nyt täytyy tehdä niin sika ykkösillä männään - Anonyymi
Tunnisteita. Muuten en suostu siihen, että tämä olisi mulle. Ei ole mulle.
- Anonyymi
Trollailut ei tunnu miltään. Osaan jo suodattaa nämä. Olen iso tyttö jo.
- Anonyymi
Ei miltään. Ne on toiset joilla on halu olla jonossa tai edes vaihtoehto.
- Anonyymi
En halua miestä, jolla on jono tai listoja. Ei oikein tämän ikäisen elämästä. Ei siis tunnu missään.
- Anonyymi
Onko tuo kosto jollekin?
- Anonyymi
Siirryin jo aikoja sitten peruutuspaikalle.
Olen peruuttanut aika kauaksi, joten hajurako on melkoinen...
🤗😘 - Anonyymi
Ei miltään, hänkin on jonossa.
- Anonyymi
Toivoisin, että keskityt siihen ykköseen. En oikein arvosta miehiä, joilla on aloittajan kaltainen ajatusmaailma. Enkä usko, että ykkösesi arvostaa sen enempää. Et tule saamaan kumpaakaan sitten kun tutustuvat tuohon tapaasi ajatella. Ei tämä mulle ollut, koska ihastuin aikuiseen mieheen, mutta kommentoin nyt siltikin.
- Anonyymi
Minulle on jo kauan ollut samantekevää, mitä miehet minusta ajattelevat tai miten arvottavat!
- Anonyymi
Väärin. En ole vaihtoehto.
- Anonyymi
Huh vihdoin.
- Anonyymi
Miehen ykkös valinta on todenköisesti fiksu kaunotar.
- Anonyymi
Paitsi, jos osoittautuukin miestä fiksummaksi.
- Anonyymi
No niin mies. En ole ollut koskaan jonossa en liioin vaihtoehto!
Hyvin vähän tai ei oikeastaan suhteita miehiin ole ollut.
Josta en jaksa valittaa koska katson, että kunnon miestä ei ole tullut eteeni elämäni aikana. Aviomies on ollut elämäni pisin tuttavuus, ei sen enempää.
Kantani on myös se, että parhaat miehet eivät vietä aikaa palstalla.
Eivätkä he myöskään mollaa naisia tai laita heitä arvo järjestykseen. - Anonyymi
Aloittaja on lapsen tasolle henkisesti ja fyysisesti sukupuolielimeltään jäänyt läski äijä. Nimensä alkukirjainta ei tarvetta laittaa, kaikkihan sen jo tietää. Täällä ja irl.
- Anonyymi
Rauhoituhan taas hyvä lapsi. Jos kaikki jotain tietää niin se on se, ettei palstakirjoitusten lu,eminen ole sinulle hyväksi!
- Anonyymi
Totta kai komealla nuorella miehellä on minua nuorempia naisia jonossa edellä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Kertaakaan ei trolli vastannut näihin viesteihin. Viesti ei ollut kenellekään tietylle naiselle tarkoitettu vaan ihan kaikkien kiusaksi. Uskokaa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862