Lähetin hintatarjouksen laitteesta joka oli heidän verkkosivuilla myytävänä.
(näitä sivuja ei enää ole, yllättäen)
Muutama päivä myöhemmin heiltä soitti puhelinmyyjä joka uteli toimitusosoitteen, mutta pyysin että tilausta ei lähetetä vielä koska olisin halunnut tarkistaa laitteen oikeat mitat/massat, eikä sille ollut sillä hetkellä käyttöä.
Puhelinmyyjä myös vakuutti että tilaamani laite on toimiva.
Parin kuukauden päästä he sitten päättivät omin päin lähettää tämän laitteen minulle.
Kun menin hakemaan sitä niin totesin heti että laite oli huomattavasti isompi kuin oletin eikä se ollut käyttökunnossa.
Parin kuukauden päästä tuli suoraan muistutuslasku 5pv maksuajalla ja he siirsivät suoraan perintäyhtiölle.
Aikaisempia laskuja tai tilausvahvistusta ei ole tullut mihinkään sähköpostiosoitteisiini tai puhelinumerooni.
Olen vaatinut hinnan alennusta koska tuote ei vastaa kuvausta.
Myyjä on ilmoittanut että ei tule hinnassa vastaan vaan näemmä heidän mielestä on asiallista pyytää toimivan laitteen hinta myös toimimattomista laitteista.
Eli suosittelen että ei kannata tilata tältä yritykseltä mitään, varsinkaan näkemättä!
Ja varsinkaan suoraan yritykselle koska kuluttajasuojaa ei ole!
Ps: Kiitos tästä ylihintaisesta härvelistä millä ei mitään tee!
Koko kansan tavarakonttori / Laitetori oy. Suosittelen välttämään tätä yritystä.
Anonyymi
2
2478
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa kovasti tekaistulta moitteelta tarkoituksena vain mustamaalaus.
- Anonyymi
Kirjoittaja ohittaa sujuvasta kaikki ko. asiaan liittyvät asiat, jotka hän on itse aiheuttanut. Kkt oy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407