Yksinkertainen perunkirjoitus 1500-2500 euroa

Anonyymi

13

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuohi kaalimaan vahtina. Ettei vaan olisi rahalle perso asianajaja klausuulin takana?
      Yksinkertaisen testamentin laatii joka Lissu ja Late itse, ilman juristia. Ilman juristin koulutusta muutaman tunnin setvimisellä pääsee taviskin juristin palkoille.

      • Anonyymi

        Yksinkertaisesta perunkirjoituksesta 1.500 euroa on kohtuuton veloitus - saati sitten 2.500 euroa! Kohtuullinen palkkio olisi 300 - 500 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaisesta perunkirjoituksesta 1.500 euroa on kohtuuton veloitus - saati sitten 2.500 euroa! Kohtuullinen palkkio olisi 300 - 500 euroa.

        Mikään ei estä tekemästä itse jos hinta ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei estä tekemästä itse jos hinta ei miellytä.

        Se ei poista sitä, että 1.500 - 2.500 euroa on poskettoman kohtuuton hinta yksinkertaisesta perunkirjoituksesta.
        Terveisin parisataa perunkirjoitusta toimittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei poista sitä, että 1.500 - 2.500 euroa on poskettoman kohtuuton hinta yksinkertaisesta perunkirjoituksesta.
        Terveisin parisataa perunkirjoitusta toimittanut

        Ja silti ilmeisesti niille 1500-2500 egen perunkirjoituksille on kysyntää, joten joku kokee ne rahan arvoiseksi. Muussa tapauksessahan kaltaisesi 300-500 euron tekijät olisivat ajaneet nämä riistäjät ulos markkinoilta aikaa sitten.

        Kysyntä ja tarjonta, ei sen kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti ilmeisesti niille 1500-2500 egen perunkirjoituksille on kysyntää, joten joku kokee ne rahan arvoiseksi. Muussa tapauksessahan kaltaisesi 300-500 euron tekijät olisivat ajaneet nämä riistäjät ulos markkinoilta aikaa sitten.

        Kysyntä ja tarjonta, ei sen kummempaa.

        Tarjontaa oli myös oikeudenkäyntiin liittyvissä palveluissa, kunnes asianajajaliitto sai läpi pitkäaikaisen tavoitteensa eli asianajajamonopolin. Sen seurauksena oikeudenkäynti on tullut niin kalliiksi, että siihen on varaa ainoastaan miljonääreillä - ja köyhiyksillä, jotka saavat maksuttoman oikeudnkäynnin.

        Jos aa-monopoli tulisi myös perunkirjoituksiin, yksinkertaisen perunkirjoituksen hinnat ilmeisesti alkaisivat 3.000 eurosta - ilman ylärajaa.

        Niinhän se on, että hullu ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Monopolin vallitessa vain maksajiksi joutuvat vähemmän hullutkin, jollei heillä ole kykyä hoitaa asiaansa itse.


    • Anonyymi

      Netistä löytyy ohjeet miten tehdä yksinkertainen perunkirjoitus, säästää nuokin rahat.

    • Anonyymi

      Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Perunkirjoitus on helppo kilpailuttaa ja voi sen itsekin tehdä jos on helppo tapaus.

      • Anonyymi

        Perunkirjoitus ei ole mitenkään vaikee tehdä itsekkään jos perilliset on vaan samaa mieltä tilanteesta. Ihan turhaa tuhlata mummon viimeisiä rahoja jollekkin kalliille tekijälle. Itse olette kuiteskin joutuneet ne paperit täyttää etukäteen ja hän lukee tilaisuudessa sen ja kysyy, että onko kenelläkään asiaan mitään lisäämista ja 1700€ kiitos ja lähtee meneen.


    • Anonyymi

      Rahat pois hölmöläisiltä. Minä vaatisin viisi tonnia ja senhän idiootit maksaisivat. Nauraisin koko matkan pankkiin!

    • Anonyymi

      Hilkka Salmenkylä, huonoin koskaan tapamani lakimies! Määrätiin käränoikeudessa pesänjakajaksi 2017 sai pesänjaon tehtyä marraskuu 2020. Lopputulemana 19 avioliittovuoden jälkeen minulle jäi omat vaatteet. Huom X ei tehnyt päivääkään töitä.

    • Anonyymi

      Tein ihan itse se oli siinä , enkä ole ylioppilas ihan metallimies.....

      • Anonyymi

        Minäkin tei itse perunkirjoituksen, helppoa kun osaa käyttää nettia, alle 2 tuntia siihen meni aikaa jotan hyvin "tienasin".

        "Jos aa-monopoli tulisi myös perunkirjoituksiin, yksinkertaisen perunkirjoituksen hinnat ilmeisesti alkaisivat 3.000 eurosta - ilman ylärajaa."
        Sitä nuo riistäjäpaskiaiset varmaan yrittävät ja seuraava oikeistohallitus varmaan toteuttaa tuon, onneksi sellaista hallitusta ei tule ehkä vuosikymmeniin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe