Naisrakkaus avioliitossa

Anonyymi

Avioliitossani kosketus ja seksi puuttuvat, enkä niitä kaipaakaan, olen tyytyväinen mukavaan ja turvalliseen kaveruussuhteeseemme, samoin puolisoni.
Hän tietää että kaipaan naisen syliä ja kosketusta, hellyyttä. ja hyväksyy asian.

Oletko sinä onnistunut luomaan hyvän rakkaussuhteen naiseen parisuhteen rinnalle?

102

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ihastunut naiseen, joka naimisissa miehen kanssa. Tinderissä laitan kaikki avoimen suhteen etsijät ja polynaiset vasemmalle, mutta hänen kanssaan olisin valmis johonkin, mihin yleensä en lähtisi. En kyllä tiedä onko tunne molemminpuolinen, onko hän sopinut miehensä kanssa jotain vai ei. Yritän vain unohtaa, kaikki katseet ja muut, mitkä merkinnyt itselle paljon, ehkä hänellekin tai sitten se onkin ollut vaan ihastuneen toiveajattelua ja yksipuolista. Unohtaminen on vain kovin vaikeaa, kun aina menee pää sekaisin, kun jutellaan.

      • Anonyymi

        Millainen oheis-/avoinsuhde olisi, mitä se sisältäisi että se olisi tyydyttävää?
        Mustasukkaisuutta ei ainakaan saisi tuntea yksikään osapuoli.
        Entä ajankäyttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen oheis-/avoinsuhde olisi, mitä se sisältäisi että se olisi tyydyttävää?
        Mustasukkaisuutta ei ainakaan saisi tuntea yksikään osapuoli.
        Entä ajankäyttö?

        Samoja kysymyksiä pohdin. Näkökulma on itselleni vieras. En osaa ihan heti kuvitella itseäni miehen kanssa elävän naisen rakastajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja kysymyksiä pohdin. Näkökulma on itselleni vieras. En osaa ihan heti kuvitella itseäni miehen kanssa elävän naisen rakastajaksi.

        Tuollaisessa suhteessa elävät eivät varmaan onnellisuuttaan tuo juurikaan julki.
        Parisuhteessa oleviin naisiin kyllä on monikin nainen ihastunut. Parempi varmaan olisi etsiä samanlaisessa tilanteessa elävä nainen kuin sinkku.


      • Anonyymi

        Täysin samassa tilanteessa. Ja samoin, en ehdoin tahdoin lähtisi tutustumaan tässä mielessä naiseen joka olisi varattu mutta nyt kun tunteet jo on varattuun naiseen, enkä saa häntä mielestä, niin olisin valmis melkein mihin vaan...Jos hänellä sattuisi olemaan vastaava tilanne kuin ap:lla.
        Mutta varmasti nämäkin tunteet yksipuolisia.


      • Anonyymi

        Olisit valmis johonkin, voitko tarkentaa?

        Varattu, melkein valmis mihin vaan, eli millaiseen suhteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit valmis johonkin, voitko tarkentaa?

        Varattu, melkein valmis mihin vaan, eli millaiseen suhteeseen?

        Kysytkö varatulta, siis aloittajalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit valmis johonkin, voitko tarkentaa?

        Varattu, melkein valmis mihin vaan, eli millaiseen suhteeseen?

        Heiltä jotka kirjoittivat noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heiltä jotka kirjoittivat noin.

        Minä voisin ryhtyä erään tietyn varatun kanssa naissuhteeseen hänen parisuhteensa rinnalle, eli ns oheissuhteeseen. Tämä tulisi kysymykseen tosiaan vain tietyn henkilön kanssa, yleisesti ottaen en tällaiseen kuvioon lähtisi hakeutumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin ryhtyä erään tietyn varatun kanssa naissuhteeseen hänen parisuhteensa rinnalle, eli ns oheissuhteeseen. Tämä tulisi kysymykseen tosiaan vain tietyn henkilön kanssa, yleisesti ottaen en tällaiseen kuvioon lähtisi hakeutumaan.

        Miksi ryhtyisit jonkun sivusuhteeksi? Mitä iloa siitä saisit, eihän pelkkä seksi ole yhtään mitään?

        Jokaisen pitäisi arvostaa itseään niin, ettei suostu kenenkään hyväksi käytettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ryhtyisit jonkun sivusuhteeksi? Mitä iloa siitä saisit, eihän pelkkä seksi ole yhtään mitään?

        Jokaisen pitäisi arvostaa itseään niin, ettei suostu kenenkään hyväksi käytettäväksi.

        Asiaa, mutta hyväksikäytettävä on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa, mutta hyväksikäytettävä on yhdyssana.

        Molemmat kirjoitusasut ovat oikein, tarkista vaikka Kielitoimistosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ryhtyisit jonkun sivusuhteeksi? Mitä iloa siitä saisit, eihän pelkkä seksi ole yhtään mitään?

        Jokaisen pitäisi arvostaa itseään niin, ettei suostu kenenkään hyväksi käytettäväksi.

        Miksi sivusuhde olisi pelkkää seksiä? Itseasiassa se ei ole edes mikään välttämättömyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ryhtyisit jonkun sivusuhteeksi? Mitä iloa siitä saisit, eihän pelkkä seksi ole yhtään mitään?

        Jokaisen pitäisi arvostaa itseään niin, ettei suostu kenenkään hyväksi käytettäväksi.

        Hellyyttä , kosketusta kaipaa jokainen. Sinä olet ainut joka on nostanut seksin aiheeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sivusuhde olisi pelkkää seksiä? Itseasiassa se ei ole edes mikään välttämättömyys.

        Olen toinen kommentoija, mutta herää kysymys mitä sivusuhde sisältäisi ellei seksiä? Sitähän nuo miehen kanssa olevat kaipaavat naisilta, haluavat istua kahdella tuolilla kun eivät uskalla erotakaan epäitsenäisyyttään. Lesbo-palstallakin on näitä miesten kanssa olevia ja kirjoituksistakin näkee, että seksi on mielessä. Törkeitä ja lapsellisia juttuja kuin keskenkasvuisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toinen kommentoija, mutta herää kysymys mitä sivusuhde sisältäisi ellei seksiä? Sitähän nuo miehen kanssa olevat kaipaavat naisilta, haluavat istua kahdella tuolilla kun eivät uskalla erotakaan epäitsenäisyyttään. Lesbo-palstallakin on näitä miesten kanssa olevia ja kirjoituksistakin näkee, että seksi on mielessä. Törkeitä ja lapsellisia juttuja kuin keskenkasvuisilla.

        Keskustelun avauksessa lukee mitä haetaan. Lukijan omista mielikuvista kyseisestä asiasta ei ole nyt kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelun avauksessa lukee mitä haetaan. Lukijan omista mielikuvista kyseisestä asiasta ei ole nyt kyse.

        Naiset eivät ole tarpeeksi hölmöjä ryhtyäkseen tuohon, onneksi. Nauttikaa vain miesseurasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelun avauksessa lukee mitä haetaan. Lukijan omista mielikuvista kyseisestä asiasta ei ole nyt kyse.

        Niin, sehän riippuisi täysin niistä kahdesta ihmisestä mitä se olisi, mutta ei seksi tai pelkkä seksi kuulu siihen mitenkään automaattisesti, tai se, mitä sinä oletat sen olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sehän riippuisi täysin niistä kahdesta ihmisestä mitä se olisi, mutta ei seksi tai pelkkä seksi kuulu siihen mitenkään automaattisesti, tai se, mitä sinä oletat sen olevan.

        Onneksi tuttavapiirissä ei ole noin falskia porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sivusuhde olisi pelkkää seksiä? Itseasiassa se ei ole edes mikään välttämättömyys.

        Mikä sivusuhteen tarkoitus on, ellei se ole seksisuhde? Et kai tosissasi väitä, että joku hakee halailusuhdetta, halata voi ystäviäkin ja sukulaisia. Minusta pitäisi olla kanttia ainakin olla rehellinen ja sanoa suoraan, mitä on etsimässä, eikä yrittää kaunistella asiaa. On loukkaavaa pitää muita ihmisiä tyhminä, ja on huijausta yrittää hakea seuraa väärillä perusteilla. Joku voi rakastuneena, tai ehkä jopa ihastuneena, olla vaikutuksille altis ja suostua suhteeseen, joka ei ole ihmisarvon mukainen ja emotionaalisesti tyydyttävä. Siinä vaiheessa kumminkin, kun silmät aukeavat ja näkee todellisuuden, se voi olla hyvin satuttavaa psyykkisesti, eikä silloin tuo halailu/seksipartneri ota mitään vastuuta asiasta. Näitä juttuja on kyllä kuultu erinäisen kerran, ja valitettavasti varmaan kuullaan jatkossakin, koska aina löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita hyväksi käyttämään muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellyyttä , kosketusta kaipaa jokainen. Sinä olet ainut joka on nostanut seksin aiheeksi.

        Minä nostin seksin aiheeksi, koska siitä tässä keskustelussa todellisuudessa on kyse. Jokainen kaipaa hellyyttä, mutta ei sen vuoksi kannata suostua mihin tahansa. Jos jollakin on huono itsetunto, tai joku ei muusta syystä osaa katsoa omaa etuaan, niin minusta on väärin käyttää sitä hyväkseen.

        Tässäkin keskustelussa on ihmisiä, jotka ovat pohtineet ryhtymistä sivusuhteeseen, vai mikä ihme tuon virityksen nimitys sitten onkaan, hekin haluaisivat varmasti mieluummin oikean parisuhteen rakastamansa naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sivusuhteen tarkoitus on, ellei se ole seksisuhde? Et kai tosissasi väitä, että joku hakee halailusuhdetta, halata voi ystäviäkin ja sukulaisia. Minusta pitäisi olla kanttia ainakin olla rehellinen ja sanoa suoraan, mitä on etsimässä, eikä yrittää kaunistella asiaa. On loukkaavaa pitää muita ihmisiä tyhminä, ja on huijausta yrittää hakea seuraa väärillä perusteilla. Joku voi rakastuneena, tai ehkä jopa ihastuneena, olla vaikutuksille altis ja suostua suhteeseen, joka ei ole ihmisarvon mukainen ja emotionaalisesti tyydyttävä. Siinä vaiheessa kumminkin, kun silmät aukeavat ja näkee todellisuuden, se voi olla hyvin satuttavaa psyykkisesti, eikä silloin tuo halailu/seksipartneri ota mitään vastuuta asiasta. Näitä juttuja on kyllä kuultu erinäisen kerran, ja valitettavasti varmaan kuullaan jatkossakin, koska aina löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita hyväksi käyttämään muita.

        Eiköhän ne kaksi ihmistä osaa keskenään muodostaa sellaisen suhteen kun haluavat ilman ulkopuolisten holhousta. Se mitä siihen kuuluu tai on kuulumatta on täysin heidän asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nostin seksin aiheeksi, koska siitä tässä keskustelussa todellisuudessa on kyse. Jokainen kaipaa hellyyttä, mutta ei sen vuoksi kannata suostua mihin tahansa. Jos jollakin on huono itsetunto, tai joku ei muusta syystä osaa katsoa omaa etuaan, niin minusta on väärin käyttää sitä hyväkseen.

        Tässäkin keskustelussa on ihmisiä, jotka ovat pohtineet ryhtymistä sivusuhteeseen, vai mikä ihme tuon virityksen nimitys sitten onkaan, hekin haluaisivat varmasti mieluummin oikean parisuhteen rakastamansa naisen kanssa.

        Jollekin se se pelkkä seksisuhdekin voi olla ihan oma etu ja usein myös molempien etu. Jos tässä nyt etuja valvotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne kaksi ihmistä osaa keskenään muodostaa sellaisen suhteen kun haluavat ilman ulkopuolisten holhousta. Se mitä siihen kuuluu tai on kuulumatta on täysin heidän asia.

        Tämä on yleinen keskustelupalsta ja kuka tahansa saa kommentoida, jos et kestä kuulla tosiasioita, niin älä lue. Kaikki eivät valitettavasti osaa katsoa omaa etuaan ja kuka tahansa saa varoittaa heitä. Minä olen kuullut monien tarinoita näiden "halailusuhteiden" seurauksista, eivätkä ne ole kivaa kuultavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on yleinen keskustelupalsta ja kuka tahansa saa kommentoida, jos et kestä kuulla tosiasioita, niin älä lue. Kaikki eivät valitettavasti osaa katsoa omaa etuaan ja kuka tahansa saa varoittaa heitä. Minä olen kuullut monien tarinoita näiden "halailusuhteiden" seurauksista, eivätkä ne ole kivaa kuultavaa.

        Eli puhdas seksisuhde siis jos halailusuhde on noin traumatisoiva kuten kerrot, ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekin se se pelkkä seksisuhdekin voi olla ihan oma etu ja usein myös molempien etu. Jos tässä nyt etuja valvotaan.

        Outo kommentti. Ihmisillä on tunteita. Olet super itsekäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo kommentti. Ihmisillä on tunteita. Olet super itsekäs.

        Ai jos kaksi ihmistä haluaa keskenään harrastaa seksiä ilman muita sitoumuksia, niin minä olen itsekäs 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekin se se pelkkä seksisuhdekin voi olla ihan oma etu ja usein myös molempien etu. Jos tässä nyt etuja valvotaan.

        Jokaisen pitäisi valvoa omaa etuaan, ei sitä muutkaan valvo, niin kuin tästäkin keskustelunaiheesta huomaa, vai onko oman edun valvominen sinun yksinoikeutesi? Jos pelkkää seksisuhdetta haluaa, niin siinäkin kannattaa katsoa, että suhde on tasa-arvoinen, mikä varmaan harvoin toteutuu, jos toinen on varattu.

        Minä en henkilökohtaisesti laittaisi tikkuakaan ristiin pelkän seksin vuoksi, kun haluan suhteelta paljon enemmän. Tässä kumminkin oli kyse siitä, että ihmissuhteissa pitäisi olla rehellinen, eikä antaa ymmärtää jotain muuta, kun kerran on tarjoamassa toiselle pelkkää seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puhdas seksisuhde siis jos halailusuhde on noin traumatisoiva kuten kerrot, ok.

        Mitä jos lopettaisit vinoilun, tässä asiassa ei ole mitään naurun aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos kaksi ihmistä haluaa keskenään harrastaa seksiä ilman muita sitoumuksia, niin minä olen itsekäs 😂

        jos on naimisissa miehen kanssa niin sellainen ei oikeasta pidä naisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sivusuhteen tarkoitus on, ellei se ole seksisuhde? Et kai tosissasi väitä, että joku hakee halailusuhdetta, halata voi ystäviäkin ja sukulaisia. Minusta pitäisi olla kanttia ainakin olla rehellinen ja sanoa suoraan, mitä on etsimässä, eikä yrittää kaunistella asiaa. On loukkaavaa pitää muita ihmisiä tyhminä, ja on huijausta yrittää hakea seuraa väärillä perusteilla. Joku voi rakastuneena, tai ehkä jopa ihastuneena, olla vaikutuksille altis ja suostua suhteeseen, joka ei ole ihmisarvon mukainen ja emotionaalisesti tyydyttävä. Siinä vaiheessa kumminkin, kun silmät aukeavat ja näkee todellisuuden, se voi olla hyvin satuttavaa psyykkisesti, eikä silloin tuo halailu/seksipartneri ota mitään vastuuta asiasta. Näitä juttuja on kyllä kuultu erinäisen kerran, ja valitettavasti varmaan kuullaan jatkossakin, koska aina löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita hyväksi käyttämään muita.

        Jos ei ole arvot kohdallaan tai koskaan Joutunut miettimään asiaa, ihastumisen alussa kaikki maailman kuvioit sopii, kun tunteet vie järkeä. Alun alkaen, jos pystyy toiselle ihmiselle näin tekemään on huijannut eniten itseään. Sanonut ahneutta rakkaudeksi. Syvimmillään varmaan itsekunnioituksen puutetta, jos ei arvosta muita.

        Kirjoitus johon kommentoin on hyvä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen pitäisi valvoa omaa etuaan, ei sitä muutkaan valvo, niin kuin tästäkin keskustelunaiheesta huomaa, vai onko oman edun valvominen sinun yksinoikeutesi? Jos pelkkää seksisuhdetta haluaa, niin siinäkin kannattaa katsoa, että suhde on tasa-arvoinen, mikä varmaan harvoin toteutuu, jos toinen on varattu.

        Minä en henkilökohtaisesti laittaisi tikkuakaan ristiin pelkän seksin vuoksi, kun haluan suhteelta paljon enemmän. Tässä kumminkin oli kyse siitä, että ihmissuhteissa pitäisi olla rehellinen, eikä antaa ymmärtää jotain muuta, kun kerran on tarjoamassa toiselle pelkkää seksiä.

        Millaista seksiä se edes olisi, kuulostaa omaan korvaan aika vajaalta. Kaikki tai ei mitään näissä elämän tärkeimmissä asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos kaksi ihmistä haluaa keskenään harrastaa seksiä ilman muita sitoumuksia, niin minä olen itsekäs 😂

        Kuullostat heteromieheltä joka asuu parhaan kaverinsa kanssa joka on myös mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos kaksi ihmistä haluaa keskenään harrastaa seksiä ilman muita sitoumuksia, niin minä olen itsekäs 😂

        Ole hyvä ja jätä miehesi sitten voit tavata ihmisiä. Opi tekemään oma rahasi äläkä käytä tätä miestä laskujen maksajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos lopettaisit vinoilun, tässä asiassa ei ole mitään naurun aihetta.

        Jestas mitä tosikkoja moraalipoliiseja tännekin siunaantuu...


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Jos ei ole arvot kohdallaan tai koskaan Joutunut miettimään asiaa, ihastumisen alussa kaikki maailman kuvioit sopii, kun tunteet vie järkeä. Alun alkaen, jos pystyy toiselle ihmiselle näin tekemään on huijannut eniten itseään. Sanonut ahneutta rakkaudeksi. Syvimmillään varmaan itsekunnioituksen puutetta, jos ei arvosta muita.

        Kirjoitus johon kommentoin on hyvä!

        Samoilla linjoilla, Tiuhti.

        Tutustuminen, ihastuminen, rakastuminen. Jos suhde tuntuu kantavan, on molemminpuolinen luottamus ja turvallinen olo, sitten seksi. Ja jos sekin toimii..... 🥰

        Mutta, meitä on moneksi. Oli suhde millainen tahansa, ketään ei saisi pettää, loukata saati rikkoa. Se kai on itsestään selvää sivistyneille, mieleltään terveille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas mitä tosikkoja moraalipoliiseja tännekin siunaantuu...

        Älä vääristele selvää asiaa, vaikka sinulla ei olisikaan minkäänlaista tunne-elämää tai arvomaailmaa.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Samoilla linjoilla, Tiuhti.

        Tutustuminen, ihastuminen, rakastuminen. Jos suhde tuntuu kantavan, on molemminpuolinen luottamus ja turvallinen olo, sitten seksi. Ja jos sekin toimii..... 🥰

        Mutta, meitä on moneksi. Oli suhde millainen tahansa, ketään ei saisi pettää, loukata saati rikkoa. Se kai on itsestään selvää sivistyneille, mieleltään terveille ihmisille.

        😒no olen itsekkin ristiriitainen, vaikka mies jonka kanssa olen naimisissa tietää kaikki mun kirjoittelut täällä ja on suoruutta ja avoimuutta. Onhan tämäkin silti jo harmaalla alueella oloa, kun kirjoittelen täällä, koska täällä on ihastuttavia Naisia. Toisaalta olen tämän lesboutumisen kanssa aika yksin tässä hetero maailmassa, että miten muutenkaan tekisi, kuitenkin tämä on henkilökohtainen muutos ja kasvu prosessi.

        Aika tarkka saisi olla miten etenisi tutustumis, ihastumis ja rakastumisen vaiheissa tälläisessä tilanteessa. Mitä enempi päällekkäisyyttä suhteissa sitä paskempaa paskaa, joka suhteen (myös sen platonisen), vaikka kuinka olisi ihastunut. Ei vanhan päälle voi rakentaa mitään kovin hyvää toista suhdetta. Tai siis mistä minä sen tiedän jos joku on näin tehnyt, mutta ei onnistuisi minulta ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas mitä tosikkoja moraalipoliiseja tännekin siunaantuu...

        Jests mitä hyväksikäyttäjiä tänne ilmestyy. Kirjoittaja on naimisissa miehen kanssa se on törkeää. Jos olisi edes naisen kansa suhteessa mutta on vielä miehen kanssa. Kannattaa etsiä toinen bi joka on myös miehen kanssa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        😒no olen itsekkin ristiriitainen, vaikka mies jonka kanssa olen naimisissa tietää kaikki mun kirjoittelut täällä ja on suoruutta ja avoimuutta. Onhan tämäkin silti jo harmaalla alueella oloa, kun kirjoittelen täällä, koska täällä on ihastuttavia Naisia. Toisaalta olen tämän lesboutumisen kanssa aika yksin tässä hetero maailmassa, että miten muutenkaan tekisi, kuitenkin tämä on henkilökohtainen muutos ja kasvu prosessi.

        Aika tarkka saisi olla miten etenisi tutustumis, ihastumis ja rakastumisen vaiheissa tälläisessä tilanteessa. Mitä enempi päällekkäisyyttä suhteissa sitä paskempaa paskaa, joka suhteen (myös sen platonisen), vaikka kuinka olisi ihastunut. Ei vanhan päälle voi rakentaa mitään kovin hyvää toista suhdetta. Tai siis mistä minä sen tiedän jos joku on näin tehnyt, mutta ei onnistuisi minulta ainakaan.

        Sulla on hieno mies. Eikö tulevaisuudessa voisi olla mahdollista, jos tapaat Sen Oikean, että hän sallisi ja sinä kykenisit/uskaltaisit lähteä rakentamaan siitä pysyvää ihmissuhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vääristele selvää asiaa, vaikka sinulla ei olisikaan minkäänlaista tunne-elämää tai arvomaailmaa.

        Joo joo, terveisiä sinne nunnaluostarin moraalipoliisikouluun!


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sulla on hieno mies. Eikö tulevaisuudessa voisi olla mahdollista, jos tapaat Sen Oikean, että hän sallisi ja sinä kykenisit/uskaltaisit lähteä rakentamaan siitä pysyvää ihmissuhdetta?

        Olet oikeassa, mies on hyvä. Hän kysyi siitä mun ensimmäisestä ihastuksesta, kun olin menossa häntä tapaamaan, että mitä teen jos saan vastakaikua. Sanoin suoraan että se olisi menoa. (Oli todella vaikea tilanne!)
        Olin kaksi vuotta niin ihastunut ja näin tätä ihmistä melkein päivittäin, että olin jo ihan valmista kauraa, yksi pieni sana ja se olisi ollut menoa. Tavallaan oli helpotuskin, että sain pakit, koska opin tuntemaan itseni, nyt tiedän että mulla ottaa tunteet helposti vallan, jos en ole valmiiksi käynyt itselleni sääntöjä, nyt voin järjellä ajatella miten toimin jatkossa ja järjestän elämääni ja mitä teen jos eteeni tulee ihana. Elämän tärkeimpiä asioita ei kannata ryssiä, vaikka kuinka olis ollut syvää kaipausta ja emotionaalisia vajauksia. Siinähän sitten eroittuu kultajyvät akanoista samalla. Eteenpäin innolla, ei kuitenkaan suinpäin. Elämä edessä.

        Olen melko mustavalkoinen, ajattelen, että minun pitää rakentaa ensin oma elämä,( siinä ei ole kysymys miehen sallimisesta.) Voin kyllä myöntää, että, jos tapaisin ihanan tyypin, nopeuttaisi jossain määrin omaa etenemistä. Olen kuitenkin määritellyt itselleni tietyt tunteille suojaa antavat raamit, joista pidän nyt tiukasti kiinni.

        Mikäli kotisohvalleni putoaisi Puoli prinssi suu vasten suuta ja huumaisi minut ihanilla sanoillaan, mutta vähät välittäisi minun etenemis tahdista tai rajoista, hän ei silmissäni olisi enään ihailuni arvoinen.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Olet oikeassa, mies on hyvä. Hän kysyi siitä mun ensimmäisestä ihastuksesta, kun olin menossa häntä tapaamaan, että mitä teen jos saan vastakaikua. Sanoin suoraan että se olisi menoa. (Oli todella vaikea tilanne!)
        Olin kaksi vuotta niin ihastunut ja näin tätä ihmistä melkein päivittäin, että olin jo ihan valmista kauraa, yksi pieni sana ja se olisi ollut menoa. Tavallaan oli helpotuskin, että sain pakit, koska opin tuntemaan itseni, nyt tiedän että mulla ottaa tunteet helposti vallan, jos en ole valmiiksi käynyt itselleni sääntöjä, nyt voin järjellä ajatella miten toimin jatkossa ja järjestän elämääni ja mitä teen jos eteeni tulee ihana. Elämän tärkeimpiä asioita ei kannata ryssiä, vaikka kuinka olis ollut syvää kaipausta ja emotionaalisia vajauksia. Siinähän sitten eroittuu kultajyvät akanoista samalla. Eteenpäin innolla, ei kuitenkaan suinpäin. Elämä edessä.

        Olen melko mustavalkoinen, ajattelen, että minun pitää rakentaa ensin oma elämä,( siinä ei ole kysymys miehen sallimisesta.) Voin kyllä myöntää, että, jos tapaisin ihanan tyypin, nopeuttaisi jossain määrin omaa etenemistä. Olen kuitenkin määritellyt itselleni tietyt tunteille suojaa antavat raamit, joista pidän nyt tiukasti kiinni.

        Mikäli kotisohvalleni putoaisi Puoli prinssi suu vasten suuta ja huumaisi minut ihanilla sanoillaan, mutta vähät välittäisi minun etenemis tahdista tai rajoista, hän ei silmissäni olisi enään ihailuni arvoinen.

        Ymmärrän 😊 Sittenhän sinulla ei ole mitään hätää, eikä kiirettä?

        Olet ilmeisesti ulospäin suuntautunut ja tapaat ihmisiä? Se uusi ❤️ osuu ennemmin tai myöhemmin kohdallesi. Ehkä huomaat hänet vasta kun olet siihen valmis?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ymmärrän 😊 Sittenhän sinulla ei ole mitään hätää, eikä kiirettä?

        Olet ilmeisesti ulospäin suuntautunut ja tapaat ihmisiä? Se uusi ❤️ osuu ennemmin tai myöhemmin kohdallesi. Ehkä huomaat hänet vasta kun olet siihen valmis?

        Ihan kamala polte ja kiire on😅, tässähän sitä on taas ristiriitaa kerrakseen, kasvattaa luonnetta, varovainen pitää olla ja jääkaapin suurimmat jääpalat mukana.

        Olen kuvaamanlaisesi ja tapaan paljon ihmisiä. Sellaiset ihmiset joihin ihastun on onneksi harvassa, mutta sitäkin vaikeampaa sitten pidätellä itseä etenemästä. Joltain osin olen ihan valmis ja joltain osin en. Se että, ihastuin kaksi vuotta sitten tutustumisen kautta palavasti naiseen taisi olla jo merkki siitä että olen hyvinkin valmis menemään eteen päin.

        Kiitoskukka millaiset sun tilanteet ja ajatukset on? Olen huomannut, että olette EoEt kanssa olleet aika haikeissa fiiliksissä.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ihan kamala polte ja kiire on😅, tässähän sitä on taas ristiriitaa kerrakseen, kasvattaa luonnetta, varovainen pitää olla ja jääkaapin suurimmat jääpalat mukana.

        Olen kuvaamanlaisesi ja tapaan paljon ihmisiä. Sellaiset ihmiset joihin ihastun on onneksi harvassa, mutta sitäkin vaikeampaa sitten pidätellä itseä etenemästä. Joltain osin olen ihan valmis ja joltain osin en. Se että, ihastuin kaksi vuotta sitten tutustumisen kautta palavasti naiseen taisi olla jo merkki siitä että olen hyvinkin valmis menemään eteen päin.

        Kiitoskukka millaiset sun tilanteet ja ajatukset on? Olen huomannut, että olette EoEt kanssa olleet aika haikeissa fiiliksissä.

        Olen samaa mieltä, jo se että ihastuit palavasti on hyvä merkki 😊👍 Hyvä että sulla on jääpalat matkassa - nyt ymmärrän miksi!

        Samoin kävi mulla. Omaksi kummakseni ihastuin alkukeväällä tulisesti erääseen naiseen, joka osoittautui varatuksi. Silloin ajattelin, että alan olla valmis uuteen suhteeseen ja voin jopa tehdä aloitteen. Ja tällä palstalla on voinut päästellä itsestään ulos asioita joita ei livessä ikinä 😂 Ja nauraa aivan hillittömästi!

        Mutta sitten taas tulee "takapakkia". Tunteet eivät lakastu pois, vaikka kuinka riekkuu ja hupsuttelee somessa illat pitkät. Unohtuvat vain hetkeksi. Meillä on pitkä taival takana yhdessä Alkanut kesä ja pari muuta tapahtumaa on tuonut mieleen muistot vuosien varrelta, yhteiset suunnitelmat jotka ovat vielä toteutumatta 😔

        Silti haluaisin lähteä rakentamaan uutta ihmissuhdetta, jos osuisi oikea tyyppi kohdalle. Pitää vaan lähteä ulos ihmisten pariin.

        Ja niin teenkin just nyt! Ulos ja 👟 , koskaan ei tiedä kehen polulla törmää. Kas kun katse täytyy pitää jaloissa ettei kompastu. voi tosiaan törmätä johonkuhun 😅

        Kiitos kun kuuntelet, Tiuhti 😊 En ole asiaa liiemmin täällä avannut ennen tätä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, jo se että ihastuit palavasti on hyvä merkki 😊👍 Hyvä että sulla on jääpalat matkassa - nyt ymmärrän miksi!

        Samoin kävi mulla. Omaksi kummakseni ihastuin alkukeväällä tulisesti erääseen naiseen, joka osoittautui varatuksi. Silloin ajattelin, että alan olla valmis uuteen suhteeseen ja voin jopa tehdä aloitteen. Ja tällä palstalla on voinut päästellä itsestään ulos asioita joita ei livessä ikinä 😂 Ja nauraa aivan hillittömästi!

        Mutta sitten taas tulee "takapakkia". Tunteet eivät lakastu pois, vaikka kuinka riekkuu ja hupsuttelee somessa illat pitkät. Unohtuvat vain hetkeksi. Meillä on pitkä taival takana yhdessä Alkanut kesä ja pari muuta tapahtumaa on tuonut mieleen muistot vuosien varrelta, yhteiset suunnitelmat jotka ovat vielä toteutumatta 😔

        Silti haluaisin lähteä rakentamaan uutta ihmissuhdetta, jos osuisi oikea tyyppi kohdalle. Pitää vaan lähteä ulos ihmisten pariin.

        Ja niin teenkin just nyt! Ulos ja 👟 , koskaan ei tiedä kehen polulla törmää. Kas kun katse täytyy pitää jaloissa ettei kompastu. voi tosiaan törmätä johonkuhun 😅

        Kiitos kun kuuntelet, Tiuhti 😊 En ole asiaa liiemmin täällä avannut ennen tätä.

        Ikävä kuulla sun tilanteesta😌. Huomasitko, olen usein lukenut sun nimen Kiitoskukka😄.

        Mitä olet täällä päästellyt? Voisit yhtähyvin olla Siveydensipuli nimimerkiltäsi😆. Kauanko olit sinkku ennenkö ihastuit? No teitkö aloitteen?

        On totta, että ihminen kaipaa todellisempaa, jotain tämän ”välitilan/ someilua” enemmän. Ei tätäkään pitkiä aikoja jaksa. Mulla nyt aikaa roikkua, kun töitä todennäköisesti vasta elokuusta.

        Teillä kuulostaa olevan aika vakava suhde, miksi se on niin hankala? Miksi, ette toteuttaneet niitä pitkäaikaisia suunnitelmia?

        Eiks sun pitäs pitää katse vaan ylhäällä ja uusissa tuttavuuksista, jos se vanha pitkä suhde on noin hankala?

        Kiva kuulla sun juttuja, oletkin ollut melko vähäsanainen. Oikeasti olen miettinyt, jos olettekin EoEt kanssa sama henkilö 😅, mistä näistä netti kirjoittelusta tietää kuka on kuka. Hetken jo kuvittelin sinut, mun ihastukseksi reaalimaailmasta😂. Niin hölmö sitä on kun kaipailee läheistä ihmissuhdetta, että kuvittelee kaiken laista.

        Onko sulle käynyt koskaan netissä mitään kuvittelu juttuja? Kauan olet kirjoitellut?


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Olet oikeassa, mies on hyvä. Hän kysyi siitä mun ensimmäisestä ihastuksesta, kun olin menossa häntä tapaamaan, että mitä teen jos saan vastakaikua. Sanoin suoraan että se olisi menoa. (Oli todella vaikea tilanne!)
        Olin kaksi vuotta niin ihastunut ja näin tätä ihmistä melkein päivittäin, että olin jo ihan valmista kauraa, yksi pieni sana ja se olisi ollut menoa. Tavallaan oli helpotuskin, että sain pakit, koska opin tuntemaan itseni, nyt tiedän että mulla ottaa tunteet helposti vallan, jos en ole valmiiksi käynyt itselleni sääntöjä, nyt voin järjellä ajatella miten toimin jatkossa ja järjestän elämääni ja mitä teen jos eteeni tulee ihana. Elämän tärkeimpiä asioita ei kannata ryssiä, vaikka kuinka olis ollut syvää kaipausta ja emotionaalisia vajauksia. Siinähän sitten eroittuu kultajyvät akanoista samalla. Eteenpäin innolla, ei kuitenkaan suinpäin. Elämä edessä.

        Olen melko mustavalkoinen, ajattelen, että minun pitää rakentaa ensin oma elämä,( siinä ei ole kysymys miehen sallimisesta.) Voin kyllä myöntää, että, jos tapaisin ihanan tyypin, nopeuttaisi jossain määrin omaa etenemistä. Olen kuitenkin määritellyt itselleni tietyt tunteille suojaa antavat raamit, joista pidän nyt tiukasti kiinni.

        Mikäli kotisohvalleni putoaisi Puoli prinssi suu vasten suuta ja huumaisi minut ihanilla sanoillaan, mutta vähät välittäisi minun etenemis tahdista tai rajoista, hän ei silmissäni olisi enään ihailuni arvoinen.

        olet liian tosikko.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Olet oikeassa, mies on hyvä. Hän kysyi siitä mun ensimmäisestä ihastuksesta, kun olin menossa häntä tapaamaan, että mitä teen jos saan vastakaikua. Sanoin suoraan että se olisi menoa. (Oli todella vaikea tilanne!)
        Olin kaksi vuotta niin ihastunut ja näin tätä ihmistä melkein päivittäin, että olin jo ihan valmista kauraa, yksi pieni sana ja se olisi ollut menoa. Tavallaan oli helpotuskin, että sain pakit, koska opin tuntemaan itseni, nyt tiedän että mulla ottaa tunteet helposti vallan, jos en ole valmiiksi käynyt itselleni sääntöjä, nyt voin järjellä ajatella miten toimin jatkossa ja järjestän elämääni ja mitä teen jos eteeni tulee ihana. Elämän tärkeimpiä asioita ei kannata ryssiä, vaikka kuinka olis ollut syvää kaipausta ja emotionaalisia vajauksia. Siinähän sitten eroittuu kultajyvät akanoista samalla. Eteenpäin innolla, ei kuitenkaan suinpäin. Elämä edessä.

        Olen melko mustavalkoinen, ajattelen, että minun pitää rakentaa ensin oma elämä,( siinä ei ole kysymys miehen sallimisesta.) Voin kyllä myöntää, että, jos tapaisin ihanan tyypin, nopeuttaisi jossain määrin omaa etenemistä. Olen kuitenkin määritellyt itselleni tietyt tunteille suojaa antavat raamit, joista pidän nyt tiukasti kiinni.

        Mikäli kotisohvalleni putoaisi Puoli prinssi suu vasten suuta ja huumaisi minut ihanilla sanoillaan, mutta vähät välittäisi minun etenemis tahdista tai rajoista, hän ei silmissäni olisi enään ihailuni arvoinen.

        Et kylla voi kertoa etta olet miehen kanssa naimisissa. valehtele ihmisille koska kukaan ei koskaan suostu tapaamiseen jos sanot etta olet naimisissa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ikävä kuulla sun tilanteesta😌. Huomasitko, olen usein lukenut sun nimen Kiitoskukka😄.

        Mitä olet täällä päästellyt? Voisit yhtähyvin olla Siveydensipuli nimimerkiltäsi😆. Kauanko olit sinkku ennenkö ihastuit? No teitkö aloitteen?

        On totta, että ihminen kaipaa todellisempaa, jotain tämän ”välitilan/ someilua” enemmän. Ei tätäkään pitkiä aikoja jaksa. Mulla nyt aikaa roikkua, kun töitä todennäköisesti vasta elokuusta.

        Teillä kuulostaa olevan aika vakava suhde, miksi se on niin hankala? Miksi, ette toteuttaneet niitä pitkäaikaisia suunnitelmia?

        Eiks sun pitäs pitää katse vaan ylhäällä ja uusissa tuttavuuksista, jos se vanha pitkä suhde on noin hankala?

        Kiva kuulla sun juttuja, oletkin ollut melko vähäsanainen. Oikeasti olen miettinyt, jos olettekin EoEt kanssa sama henkilö 😅, mistä näistä netti kirjoittelusta tietää kuka on kuka. Hetken jo kuvittelin sinut, mun ihastukseksi reaalimaailmasta😂. Niin hölmö sitä on kun kaipailee läheistä ihmissuhdetta, että kuvittelee kaiken laista.

        Onko sulle käynyt koskaan netissä mitään kuvittelu juttuja? Kauan olet kirjoitellut?

        Tiuhti, aika monta kysymystä yhdessä postissa 😊 Hyvä niin, tulee pohdittua asioita.
        Ei mulla ole ollut some-kuvittelujuttuja. Tietysti tuntuu kivalta kun saa huomiota ja kysellään kuulumisia. Ja itse saa simuloida huomionosoituksia, hellittelyä ja flirttiä. Se voi joskus tuntua liiankin todelta.

        Muutaman viikon olen tässä nyt pyörinyt. Elvytin vanhan nimmarin käyttöön. Meillä vain lähti EoEt:n kanssa läppä lentämään aika lennokkaasti 😅 ja on tuntunut kivalta jakaa yksinelävän arkea.

        Livessä, on joo vakava suhde. Puhuttiin naimisiinmenosta, lapsesta. Asuttu ja eletty kuin pariskunta. Minun kaappi-fobia ja itsekkyys varmaan suurimmat syyt nykytilanteeseen, että ajauduttiin erilleen. Tietenkin ollaan jatkuvasti yhteydessä. Toisen hyvinvointi ja kuulumiset on edelleen tärkeintä elämässä. Jottä sana ”sinkku” on oikeasti aika harhaanjohtava. Miten olisi ”wannabee-sinkku” 😅

        Ja joo, kyllä pitäisi etsiä uusia tuttavuuksia. Tässähän näitä tuntoja availlaan ja käsitellään, just sitä varten 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kylla voi kertoa etta olet miehen kanssa naimisissa. valehtele ihmisille koska kukaan ei koskaan suostu tapaamiseen jos sanot etta olet naimisissa.

        En tapaile ketään tälläisessä tilanteessa tietenkään. Runoilijan haluan tavata, mutta hän on poikkeus😅, josta olen avoimesti puhunut.

        Hänet haluan tavata, vaikka olisi täysin joku muu millaisen kuvan olen hänestä mieleeni luonut! Hänet haluaisin palkita jotenkin...🤔 onko ideoita? Mulla on muutama, mut sää nähdä miten onnistuu😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet liian tosikko.

        Olen tosissani😌.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiuhti, aika monta kysymystä yhdessä postissa 😊 Hyvä niin, tulee pohdittua asioita.
        Ei mulla ole ollut some-kuvittelujuttuja. Tietysti tuntuu kivalta kun saa huomiota ja kysellään kuulumisia. Ja itse saa simuloida huomionosoituksia, hellittelyä ja flirttiä. Se voi joskus tuntua liiankin todelta.

        Muutaman viikon olen tässä nyt pyörinyt. Elvytin vanhan nimmarin käyttöön. Meillä vain lähti EoEt:n kanssa läppä lentämään aika lennokkaasti 😅 ja on tuntunut kivalta jakaa yksinelävän arkea.

        Livessä, on joo vakava suhde. Puhuttiin naimisiinmenosta, lapsesta. Asuttu ja eletty kuin pariskunta. Minun kaappi-fobia ja itsekkyys varmaan suurimmat syyt nykytilanteeseen, että ajauduttiin erilleen. Tietenkin ollaan jatkuvasti yhteydessä. Toisen hyvinvointi ja kuulumiset on edelleen tärkeintä elämässä. Jottä sana ”sinkku” on oikeasti aika harhaanjohtava. Miten olisi ”wannabee-sinkku” 😅

        Ja joo, kyllä pitäisi etsiä uusia tuttavuuksia. Tässähän näitä tuntoja availlaan ja käsitellään, just sitä varten 😊

        Tilanteet on monenlaisia😊. Ei tarvii vastata jos tulee liikaa, mutta en ymmärrä tuota kaapissa olon vaikeutta yhtään, onkohan se joku itsesuojelu juttu? Vai ikä? Olen syntynyt -82 milloin sinä? Ja voihan se luonne kysymyskin olla.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Olen tosissani😌.

        Kiitos kun kirjoittelet täällä bi-puolella lesbo-puolen sijaan, kun sinulla kuitenkin on mies. Arvostan tätä siirtymistä, Wiuhti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kylla voi kertoa etta olet miehen kanssa naimisissa. valehtele ihmisille koska kukaan ei koskaan suostu tapaamiseen jos sanot etta olet naimisissa.

        Rohkenen olla eri mieltä. Ei elämä ole noin mustavalkoista kuin sinun mielessäsi.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ikävä kuulla sun tilanteesta😌. Huomasitko, olen usein lukenut sun nimen Kiitoskukka😄.

        Mitä olet täällä päästellyt? Voisit yhtähyvin olla Siveydensipuli nimimerkiltäsi😆. Kauanko olit sinkku ennenkö ihastuit? No teitkö aloitteen?

        On totta, että ihminen kaipaa todellisempaa, jotain tämän ”välitilan/ someilua” enemmän. Ei tätäkään pitkiä aikoja jaksa. Mulla nyt aikaa roikkua, kun töitä todennäköisesti vasta elokuusta.

        Teillä kuulostaa olevan aika vakava suhde, miksi se on niin hankala? Miksi, ette toteuttaneet niitä pitkäaikaisia suunnitelmia?

        Eiks sun pitäs pitää katse vaan ylhäällä ja uusissa tuttavuuksista, jos se vanha pitkä suhde on noin hankala?

        Kiva kuulla sun juttuja, oletkin ollut melko vähäsanainen. Oikeasti olen miettinyt, jos olettekin EoEt kanssa sama henkilö 😅, mistä näistä netti kirjoittelusta tietää kuka on kuka. Hetken jo kuvittelin sinut, mun ihastukseksi reaalimaailmasta😂. Niin hölmö sitä on kun kaipailee läheistä ihmissuhdetta, että kuvittelee kaiken laista.

        Onko sulle käynyt koskaan netissä mitään kuvittelu juttuja? Kauan olet kirjoitellut?

        Tiuhti, ei olla eikä oo koskaan oltu 😂Toisaalta ei tuo ole yhtään "paha". Yhessä vaiheessa joku eppäili, jotta mie ja KAKS muuta ollaan sama tyyppi 😁 Sen lisäks mua on "syytetty" vakoojaks, agentiks, homofobiseks ja mikskä lie muuksikin 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tiuhti, ei olla eikä oo koskaan oltu 😂Toisaalta ei tuo ole yhtään "paha". Yhessä vaiheessa joku eppäili, jotta mie ja KAKS muuta ollaan sama tyyppi 😁 Sen lisäks mua on "syytetty" vakoojaks, agentiks, homofobiseks ja mikskä lie muuksikin 😅

        Joo, uskon kyllä. 😊👍aluksi kuvittelin vaikka mitä. Oli omille tunteille niin kova tarve saada vastakaikua 😆, että psyyke kehitteli omiaan, en edes kehtaa kaikkia paljastaa, no muistat mun sekoilut 😅.En ole koskaan kirjoitellut missään palstoilla mitään. Vauva palstaa joskus vuosia sitten lueskelin.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Joo, uskon kyllä. 😊👍aluksi kuvittelin vaikka mitä. Oli omille tunteille niin kova tarve saada vastakaikua 😆, että psyyke kehitteli omiaan, en edes kehtaa kaikkia paljastaa, no muistat mun sekoilut 😅.En ole koskaan kirjoitellut missään palstoilla mitään. Vauva palstaa joskus vuosia sitten lueskelin.

        En muista Tiuhti tai en ainaka muistele 😉
        Vauva-palstasta puhheen ollen tässä sulle tämmönen (jollet oo jo kuullu) 😁
        https://youtu.be/V-9wrdoRySI


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En muista Tiuhti tai en ainaka muistele 😉
        Vauva-palstasta puhheen ollen tässä sulle tämmönen (jollet oo jo kuullu) 😁
        https://youtu.be/V-9wrdoRySI

        Kukaan ei muista mitään ja mistäänhän ei voi mitään tarkistaa😆.

        Eikä 😅😅tämä muistuu hämärästi mieleen. Tällä Kalevauvan kevennyksellä onkin hyvä mennä nyt nukkumaan. 😴


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kukaan ei muista mitään ja mistäänhän ei voi mitään tarkistaa😆.

        Eikä 😅😅tämä muistuu hämärästi mieleen. Tällä Kalevauvan kevennyksellä onkin hyvä mennä nyt nukkumaan. 😴

        Jepulis 😄Kauniita ja rauhallisia unia 💤😴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puhdas seksisuhde siis jos halailusuhde on noin traumatisoiva kuten kerrot, ok.

        Luettuani jäi kiinnostamaan mikä on tässä ketjussa mainittu halailusuhde? Puhutaanko suhteesta jossa on kaikkea muuta läheisyyttä paitsi seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luettuani jäi kiinnostamaan mikä on tässä ketjussa mainittu halailusuhde? Puhutaanko suhteesta jossa on kaikkea muuta läheisyyttä paitsi seksiä?

        Noin itse käsitän, jää usein epäselväksi nämä keskustelut. Olisi todesta kiinnostava tietää onko näitä halisuhteita ja toimivatko ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luettuani jäi kiinnostamaan mikä on tässä ketjussa mainittu halailusuhde? Puhutaanko suhteesta jossa on kaikkea muuta läheisyyttä paitsi seksiä?

        Minä en tiedä, mikä on halailusuhde, mutta mikä sinua estää perustamista mitä tahansa suhdetta, ei kai siihen valmista kaavaa tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tiedä, mikä on halailusuhde, mutta mikä sinua estää perustamista mitä tahansa suhdetta, ei kai siihen valmista kaavaa tarvita.

        Siis perustamasta


    • Anonyymi

      se ei ole avioliitto se on ystävyys.

      • Anonyymi

        En ole koskaan mieltänyt ystävyyden sisältävän seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan mieltänyt ystävyyden sisältävän seksiä.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Kaveruussuhde/ystävyyssuhde sama asia, tai vaikka kumppanuussuhde.
        Oheisushteen määrittävät naiset keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveruussuhde/ystävyyssuhde sama asia, tai vaikka kumppanuussuhde.
        Oheisushteen määrittävät naiset keskenään.

        Sulla riittää selityksiä. Ystävät ja kaverit on erikseen ja rakkaus/seksisuhteet erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla riittää selityksiä. Ystävät ja kaverit on erikseen ja rakkaus/seksisuhteet erikseen.

        Älä viitsi edes vaivautua, jos et haluakaan ymmärtää ja vieläpä niputat tietäväsi kaikkien naisten puolesta. Tämä aihehan ei koske sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi edes vaivautua, jos et haluakaan ymmärtää ja vieläpä niputat tietäväsi kaikkien naisten puolesta. Tämä aihehan ei koske sinua.

        Ja mitä te miehen kanssa olevat sivusuhteen etsijät roikutte lesbopalstalla jauhamassa peetä, aihe ei koske teitä joten pysykää pois sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä te miehen kanssa olevat sivusuhteen etsijät roikutte lesbopalstalla jauhamassa peetä, aihe ei koske teitä joten pysykää pois sieltä.

        Kiitos vinkistä! Siirrynkin sinne puolelle heti oitis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Siirrynkin sinne puolelle heti oitis.

        😂😂


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😂😂

        Taitaa puuttua empatiakyky kokonaan, kun kaikki naurattaa. En huolisi tuollaista naista, vaikka olisit vapaa ja ainoa nainen planeetalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa puuttua empatiakyky kokonaan, kun kaikki naurattaa. En huolisi tuollaista naista, vaikka olisit vapaa ja ainoa nainen planeetalla.

        Ei naurata kaikki, monesti myös itkettää, mutta ei täällä palstoilla. Onneks en oo ainoo, enkä vappaa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveruussuhde/ystävyyssuhde sama asia, tai vaikka kumppanuussuhde.
        Oheisushteen määrittävät naiset keskenään.

        Olen talven pohtinut juurikin näitä asioita. Miksi joku haluaa "vain" oheissuhteen avioliitossa olevan perheellisen, kylläkin kumpanuus-suhde (ei seksiä eikä läheisyyttä vuosiin) miehen kanssa olevan naisen kanssa?


    • Anonyymi

      samaan sukupuoleen kiinnostuneet ovat sairaita, piste.

      • No ei tuommonen huutelukaan ihan tervettä ole 😉


    • Anonyymi

      Jos kaipaat naista miksi olet miehen kanssa?

    • Anonyymi

      Mikset voi halata miestäsi?

    • Anonyymi

      Menkää pariterapiaan, jos avioliitosta puuttuu läheisyys ja seksi. Ei niitä kukaan ulkopuolinen tule tarjoamaan.

      • Anonyymi

        Jos he ovat tyytyväisiä tilanteeseen niin miks ihmeessä terapiaan? Eikä tainnut ees kysyä neuvoa tuohon asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos he ovat tyytyväisiä tilanteeseen niin miks ihmeessä terapiaan? Eikä tainnut ees kysyä neuvoa tuohon asiaan.

        Miksi hakee jalkavaimoa, jos on tyytyväinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hakee jalkavaimoa, jos on tyytyväinen?

        Saahan sitä hakea mitä haluaa, mutta saaminen onkin kokonaan toinen juttu...


      • Anonyymi

        Hän ei halus edes halata omaa miestään tai mies haluaa olla vain kavereita. Kirjoittaja kuullostaa sairaalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei halus edes halata omaa miestään tai mies haluaa olla vain kavereita. Kirjoittaja kuullostaa sairaalta.

        Millä tavalla sairaalta? Hellyydenkippeeltä?


    • Anonyymi

      Pitäisit siis mukavan ja turvatun elämän miehesi kanssa ikään kuin kulissina. Sitten nainen salasuhteeseen rinnalle täyttämään romanttisia tarpeistasi. Näinkö?

    • Anonyymi

      Harmittaa sanoa olevansa bi, kun siitä tulee vaan mieleen naiset, jotka haluaa miestä ja naista samaan aikaan suhteeseen. Itse oon yksavioinen enkä kaipaa rinnakkaisia parisuhteita.

      • Anonyymi

        Minäkin olen bi ja yksiavioinen, se on kyllä ihan yleistä varsinkin naisilla, tunnen monta muutakin samanlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen bi ja yksiavioinen, se on kyllä ihan yleistä varsinkin naisilla, tunnen monta muutakin samanlaista.

        Hyvä kuulla.🙂On tullut vaan useampaan otteeseen tuollaista salasuhde ehdotusta varatuilta naisilta. Ovat olleet miehen kanssa liitossa. Minua ei kiinnosta salasuhteilu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen bi ja yksiavioinen, se on kyllä ihan yleistä varsinkin naisilla, tunnen monta muutakin samanlaista.

        Täällä kans yksi. Mutta vieroksun ilmaisua ’bi’, se olettaa sukupuolia olevan kaksi. Suomessa ei vielä (kai) ole yleistynyt termi ’joustava seksuaalisuus’?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla.🙂On tullut vaan useampaan otteeseen tuollaista salasuhde ehdotusta varatuilta naisilta. Ovat olleet miehen kanssa liitossa. Minua ei kiinnosta salasuhteilu.

        Salasuhteet on minustakin ihan naurettavia, en tajua miten kukaan alentuu niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla.🙂On tullut vaan useampaan otteeseen tuollaista salasuhde ehdotusta varatuilta naisilta. Ovat olleet miehen kanssa liitossa. Minua ei kiinnosta salasuhteilu.

        Eihän aloituksessa viitattu laisinkaan mihinkään salasuhteeseen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän aloituksessa viitattu laisinkaan mihinkään salasuhteeseen??

        Ai sopiiko ketjunaloittaja miehensä kanssa, että saa olla suhteessa naiseen romanttisessa mielessä? Niin, että tapahtuu avoimesti kummankin osapuolen tuttujen, sukulaisten, naapureiden jne edessäkin.


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Täällä kans yksi. Mutta vieroksun ilmaisua ’bi’, se olettaa sukupuolia olevan kaksi. Suomessa ei vielä (kai) ole yleistynyt termi ’joustava seksuaalisuus’?

        Minä olen tottunut sanomaan bi, koska silloin kun olin nuori, ei vielä ollut kaikkia niitä termejä mitä nyt on, enkä nyt oikein osaa vaihtaa muuhunkaan, vaikka ei tuo bi ihan täysin kuvaa minun seksuaalista suuntautumistani, mutta tarpeeksi hyvin kumminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sopiiko ketjunaloittaja miehensä kanssa, että saa olla suhteessa naiseen romanttisessa mielessä? Niin, että tapahtuu avoimesti kummankin osapuolen tuttujen, sukulaisten, naapureiden jne edessäkin.

        Niinhän siinä aloituksessa lukee. Miettiminen mitä naapureiden, tuttujen yms. edessä tapahtuu on aivan yhdentekevää tässä ketjussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tottunut sanomaan bi, koska silloin kun olin nuori, ei vielä ollut kaikkia niitä termejä mitä nyt on, enkä nyt oikein osaa vaihtaa muuhunkaan, vaikka ei tuo bi ihan täysin kuvaa minun seksuaalista suuntautumistani, mutta tarpeeksi hyvin kumminkin.

        👍 ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän siinä aloituksessa lukee. Miettiminen mitä naapureiden, tuttujen yms. edessä tapahtuu on aivan yhdentekevää tässä ketjussa.

        Et edes ole ajatellut asiaa loppuun saakka, et voi elää jossain tyhjiössä, jatkuvasti tulee tilanteita, joissa tapaa muita ihmisiä, jolloin on päätettävä miten toisen heille esittelee, ja miten puhutaan ja käyttäydytään heidän läsnäollessaan. Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia toista elämään jotain ihmeellistä salaelämää, vaan siksi, että on itse niin pelkuri, ettei uskalla elää. Kuvitteletko että muut ihmiset ovat pelinappuloita, joita voi siirrellä oman mielensä mukaan, miksi kukaan edes haluaisi suhteeseen noin itsekkään ihmisen kanssa, ja romanttisuus on tuosta kaukana, vaikea kuvitella mitään epäromanttisempaa, kuin olla jonkun mielihalujen kohteena silloin kun hänelle sattuu sopimaan.


    • Anonyymi

      Dna on rappeutunut kun tykästyy tunteeseen.

    • Itse taas ihastuin hetero sinkkuun naiseen, mutta hän on siis hetero ja minä parisuhteessa. Ihastuminen ei valitettavasti katso statusta.

      Kosketus ja seksi löytyy omassa suhteessa, mutta muu läheisyys jää erilleen möllöttelyksi. Joku tyhjiö tässä ahdistaa...

    • Anonyymi

      Olen kertonut miehelleni että olen aina tuntenut vetoa toisiin naisiin ja vähäisiä kokemuksiakin on ollut, valitettavasti paljon vähemmän kuin olisin halunnut... Olen naisellinen ja samankaltaisista naisista ollut kiinnostunut aina, ehkäpä sen takia kun näytän liian heterolta eivät ole muut naiset olleet minusta innoissaan... Itse en "poikanaisia" halua.. Mieheni ei suvaitse bi-seksualisuuttani ja haluaa uskoa että olen pääsyt siitä yli kun menimme kerran naimisiin.. Päinvastoin. Seksielämä ei oikein toimi ja kaipaan entistä enemmän naisen hellyyttä ja syliä. Surullinen tilanne.

    • Anonyymi

      Olen itse parisuhteessa naisen kanssa ja lapsen syntymän jälkeen seksi ja läheisyys ovat loppuneet puolisoni haluttomuuden vuoksi. Itselleni seksi on erittäin tärkeää ja minulle sopisi hyvin läheinen ihmissuhde varattuun naiseen. Jos joku pk-seudulla innostuu aiheesta niin jatketaan keskustelua. Moraalisountia en kaipaa, tänä päätös ei ole syntynyt helposti tai yhdessä yössä.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen on lapsi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe