Etsin itselleni hevosta tai isoa ponia itä-suomen alueelta. Itse asun Savonlinan lähellä. Tässä muutama seikka jota odotan hevoselta/ponilta:
*kiltti
*maastovarma
*terve
*tulee toimeen toisten hevosten kanssa
*ei pure tai potki(minua tai toista hevosta jonka siskoni ottaa kesällä)
*säkäkorkeus min. 140 max. 155
*rodulla ei ole niinkään väliä yms.
Vuokraisin/ottaisin ylläpitoon hevosen tai ponin vähä yli 1 kk Kesällä.Olen 15-vuotias tyttö. Keskustellaan mailitse!
Haluaisin ottaa ylläpitoon tai vuokrata
3
434
Vastaukset
- it's mee
Unohin pistää mailini ossan.
sähköposti on: [email protected] - Omppu
Miksi käyt kirjoittamassa tuota viestiä tänne koska et saa islanninhevosta 140--155 korkuisena.. Ja jos luulet, että 135 cm korkea hevonen on sinulle liian pieni niin..olet väärässä..sillä käyn issikkatallilla ja siellä on ratsastamssa jopa valtavan kokoisia miehiä ja ei jalat ole lähelläkään maata... Islanninhevoset kantavat myöskin n. 100 kg painoisia ihmisiä..Lisäksi ne ovat kilttejä eivätkä potki...
- it's mee
no enpä muistanutkaan tuota...siis vaihtaa tuota säkäkorkeutta...Tiedätkö ketään kuka antais ylläpitoon issikkansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811123- 488639
- 1375405
- 1443704
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572608
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak502165- 281826