Etsin itselleni hevosta tai isoa ponia itä-suomen alueelta. Itse asun Savonlinan lähellä. Tässä muutama seikka jota odotan hevoselta/ponilta:
*kiltti
*maastovarma
*terve
*tulee toimeen toisten hevosten kanssa
*ei pure tai potki(minua tai toista hevosta jonka siskoni ottaa kesällä)
*säkäkorkeus min. 140 max. 155
*rodulla ei ole niinkään väliä yms.
Vuokraisin/ottaisin ylläpitoon hevosen tai ponin vähä yli 1 kk Kesällä.Olen 15-vuotias tyttö. Keskustellaan mailitse!
Haluaisin ottaa ylläpitoon tai vuokrata
3
428
Vastaukset
- it's mee
Unohin pistää mailini ossan.
sähköposti on: [email protected] - Omppu
Miksi käyt kirjoittamassa tuota viestiä tänne koska et saa islanninhevosta 140--155 korkuisena.. Ja jos luulet, että 135 cm korkea hevonen on sinulle liian pieni niin..olet väärässä..sillä käyn issikkatallilla ja siellä on ratsastamssa jopa valtavan kokoisia miehiä ja ei jalat ole lähelläkään maata... Islanninhevoset kantavat myöskin n. 100 kg painoisia ihmisiä..Lisäksi ne ovat kilttejä eivätkä potki...
- it's mee
no enpä muistanutkaan tuota...siis vaihtaa tuota säkäkorkeutta...Tiedätkö ketään kuka antais ylläpitoon issikkansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980