Millainen toimitusjohtaja?

Anonyymi

Kenet pitäisi valita Fortumin toimitusjohtajaksi? Millaisen toimitusjohtajan Fortum tarvitsee?

14

3645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Markku Rauramo on hyvä toimitusjohtaja. Olisihan muitakin ollut tietenkin.
      Sellainen, joka osaa kehittää ja uudistaa pörssiyhtiöitä.

• Anonyymi

Ohisalo tai muu kettulikka,

• Anonyymi

Mitä mieltä olette Markus Rauramosta?
      Jaakko Rauramon poika on nimittäin.

• Anonyymi

fortum tarvitsee johtajan joka toimii oikein ja osaa kouluttaa työntekijät oikein. Minulla on ongelmia fortumin kanssa eivät halua antaa vahvistus viestiä tekemästä muutoksesta laskutuksessa. fortum ei osaa antaa erillistä laskua 3 eri osoitteesta. mutta jos laskut yhdistetään onnistuu laskutus kaikki samalla eräpäivällä? kummallista kun sanoivat ettei erä päiviä voi mukama muuttaa? sidoin itseni 2 vuoden sopimukseen sillä ehdolla että voin irtisanoa jos syntyy liikaa muutoksia fortumin puolelta sekä jos myymme yden asunnon niin saamme irtisanoa sopimuksen siihen asuntoon. Pelkään pahoin että fortum tekee tässä jälleen omia muutoksiansa. ajattel asiakspalvelussa se poika kehtasi sanoa ettei lähetä vahvistusta tekemästään muutoksesta ja sitten ei kuulema tee mitään muutoksia?? OHO OLIPAS siinä uhkailua kerrakseen. tämä poika voisi siirtä toisiin tehtäviin kun ei osaa kunioittaa suomen alkia. suomessa pitää antaa vahvistus sähköpostitse tai kirjitse aj joku asiakaspalvelija leikki olevansa jotain kun ei halunnut antaa vahistusta alskujen yhdistämisestä tai epäilen ettei ole sittenkään sitä edes tehnyt. kauhea poika..... eivät ole edes ymmärtäneet kun olen 3 kk aikana yrittänyt ilmoittaa SÄHKÖPOSTINI ON MUUTTUNUT. en ymmärrä.....

• Anonyymi

Sinun älyllinen rajoitteisuus ei suoranaisesti liity Fortumin johdon vaatimuksiin.

• Anonyymi

Toimitusjohtaja ei kouluta työntekijöitä!

• Anonyymi

Olisiko samantyylinen känninen hullu kuin Lähitapiolassa Tampereella ?

• Anonyymi

sellaisen joka lypsää valtion kassasta rahaa ?

• Anonyymi

lundmarkin poika, pyssyt haettiin pois jo niin ehtii välillä tehdä taas töitäkin

• Anonyymi

Viime päivien tapahtumien jäljiltä pitäisi toimitusjohtajaksi valita poliittisella pelillä T. Tuppurainen. Saa nimittäin huononkin sopimuksen kuulostamaan hyvältä vaikka kyseessä on miljardit.

• Anonyymi

Ekäpä joku poliittisesti vapaa ideologi joka antaa puolet palkastansa sekä bonuksistansa varattomille.

• Anonyymi

Tai sitten valita joka kuukausi satunnainen työtön hoitamaan hommaa. Saadaan työllistettyä 12 henkeä kun kuukauden palkka riittänee palkkioiden kanssa mainiosti koko vuoden elämiseen. Jos jotain menee pieleen niin aina valtio tulee apuun.

• Anonyymi

Minusta entinen Talvivaaran johtaja Pekka Perä olisi pätevin kaikista. Liekö missäpäin mailmaa ? Hänellä on kokemusta mm. konkurssista.

• Anonyymi

Pekka Tässä ..mutta posti peku ehe ehe.Mitäs läksit sulla on mun LUONNE.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1909
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      29
      1622
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1191
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe