Hyvää yötä ja kauniita unia rakas.
Tahtoisin kainaloosi,
olla vieressäs näin
ja lähelläsi nukahtaa.
Rakastan sinua,
Nukahdan uneeni,
sinusta.
Hyvää yötä rakas.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia! 😙 Sinusta uneksin aina vain.
- Anonyymi
Kiitos ja hyvää yötä : )
- Anonyymi
Hyvää yötä miehelle. Rakastan.
- Anonyymi
Hyvää huomenta naiselle, jota rakastan.
- Anonyymi
Hyvää huomenta miehelle, jota rakastan.
- Anonyymi
hyvä huomenta ja oman kullan kuvia, =)
- Anonyymi
Se on aika kummallista kun täällä nää kirjottajat oiken sanoo rakastavansa vaikka eivät ees tunne ??? Onko rakkaus pelkkä leikki näille ???
- Anonyymi
Me oikeasti rakastamme, kuten mä sitä tiettyä naista, mutta koska syystä tai toisesta emme voi sitä sanoa hänelle suoraan, pitää se täällä kertoa anonyyminä.
Siis kuvittelemme juuri hänen lukevan viestimme, vaikka tiedämme, että se on aika epätodennäköistä.
Silti vain se YKSImielessämme näitä kirjoittelemme, kun sydän on pakahtua AIDOSTA tunteesta... - Anonyymi
Joo, samat pellet taatusti leikkimässä päivästä päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me oikeasti rakastamme, kuten mä sitä tiettyä naista, mutta koska syystä tai toisesta emme voi sitä sanoa hänelle suoraan, pitää se täällä kertoa anonyyminä.
Siis kuvittelemme juuri hänen lukevan viestimme, vaikka tiedämme, että se on aika epätodennäköistä.
Silti vain se YKSImielessämme näitä kirjoittelemme, kun sydän on pakahtua AIDOSTA tunteesta...Mitähän se kohde tykkäisi kun näkisi nämä sinunkin lurituksesi naisille täällä, mitä luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti vain se YKSImielessämme näitä kirjoittelemme, kun sydän on pakahtua AIDOSTA tunteesta...Rakastamme oikeasti ja aidosti kertomalla tuntemattomalle ihmiselle että rakastamme juuri häntä oikeasti ja aidosti, niinpä niin. Keksikää nyt edes vähän parempaa tai sanokaa rehellisesti että on niin kiva leikiskellä naisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastamme oikeasti ja aidosti kertomalla tuntemattomalle ihmiselle että rakastamme juuri häntä oikeasti ja aidosti, niinpä niin. Keksikää nyt edes vähän parempaa tai sanokaa rehellisesti että on niin kiva leikiskellä naisten kanssa.
10
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se kohde tykkäisi kun näkisi nämä sinunkin lurituksesi naisille täällä, mitä luulet.
Ehkä hän ei sanoisi mitään mutta ymmärtäisi hiljaa mielessään että tämänkaltaisen miehen kanssa on parempi jättää asia tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti vain se YKSImielessämme näitä kirjoittelemme, kun sydän on pakahtua AIDOSTA tunteesta...Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti vain se YKSImielessämme näitä kirjoittelemme, kun sydän on pakahtua AIDOSTA tunteesta...No kirjoitteletko sinä noita lorujasi sitten lopun ikääsi täällä kenelle vain koska et voi sanoa sitä hänelle itselleen. Asioille voi koittaa tehdäkin jotakin jos oikeasti haluaa, you know?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064562Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 371412
- 361313
- 381176
- 141092
- 1591016
- 27958
- 6944