Rakkauteni ei ole ohi menevää eikä ihastumista. Pari kertaa olen yrittänyt olla jonkun muun kanssa, ei onnistu. En enää, en halua loukata enää ketää. Sydämeni kuuluu yhdelle ihmiselle. Muutamalle ihmiselle olen asiasta kertonut ja saan kuulla kommentteja : ai rakastat vieläkin ? Joo, ikuisesti ❤!
Rakastanut ensi katseesta
28
1061
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mul on ihan sama. 😭
En vaan ihastu muihin samalla tavalla... 💔 - Anonyymi
Usein öisin ennen nukkumaanmenoa kuvittelen kuinka täydellistä olisi, kun ottaisin sen naisen kainalooni ja hipsuttaisin hellästi ja leikkisästi selästä että hän nukahtaisi siihen syliini. Sitten näen hänet työpaikallani ja emme ole kommunikoineet kuin viimeksi toukokuun puolessa välissä. Jäi mielikuvat tästä tilanteesta pyörimään päähän aina välillä sellaisina välähdyksinä. Se tunne oli jotain käsittämätöntä. Hänellä on niin voimakkaat energiat, että puhuin ihan höpöjä kun hän katseli mua silmiin niin intensiivisesti. Oli siinä pientä flirttiä ilmassa puolin ja toisin, mutta sen jälkeen yhtäkkiä katkesi yhteys tai siis hän kuin välttelee katsomasta minuun päin edes tai karkaa nopeasti paikalta mikäli erehtyy lähelleni huomaamattaan. :D
- Anonyymi
Hän huomasi sinun flirttailevan tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän huomasi sinun flirttailevan tosissaan.
Aika kevyttä ja kepeää flirttiä :P
- Anonyymi
Aaaaa,
Mulla oli yhden ihanan kanssa noin työpaikalla. Istuin omassa toimistossa ja tää tuli sinne kyselemään ja se hetki kun vaan jäätiin katsomaan pitkäksi aikaa toisiamme silmiin. 💘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kevyttä ja kepeää flirttiä :P
Miksi hän muka sitten pakoilee sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän muka sitten pakoilee sinua?
Voihan siihen olla vaikka mitä syitä? En edes tiedä onko koko nainen eronnut vaikkapa tai ei oikein halua mitään juttua.
Anonyymi kirjoitti:
Aaaaa,
Mulla oli yhden ihanan kanssa noin työpaikalla. Istuin omassa toimistossa ja tää tuli sinne kyselemään ja se hetki kun vaan jäätiin katsomaan pitkäksi aikaa toisiamme silmiin. 💘Kuulostaa tutulta 😅 Mulle kävi joskus muinoin tuolla tavalla (pari kertaa) tyypin kanssa johon olin aivan lääpällään. Kerran yks kolomas puhu meille ja me kaks vaan hymyiltiin ja tuijotettiin toisiamme kutakuinkin sen koko puhheen ajan 😄Vieläkin kun sitä ajattelen, niin meinaa alkaa kipinät lentämään 💥💥😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan siihen olla vaikka mitä syitä? En edes tiedä onko koko nainen eronnut vaikkapa tai ei oikein halua mitään juttua.
Luultavasti ei halua lesbojuttuja 😞
- Anonyymi
ehkä hän kenties on vain hämmentynyt tilanteesta eikä välttämättä osaa tehdä tilanteelle mitään..itse olen siinä tilanteessa joka on hämmentyneessä tilassa ja katoaa mahdolllisimman nopiaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä hän kenties on vain hämmentynyt tilanteesta eikä välttämättä osaa tehdä tilanteelle mitään..itse olen siinä tilanteessa joka on hämmentyneessä tilassa ja katoaa mahdolllisimman nopiaa :)
Tää on hyvinkin mahdollista
🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisiko tuosta kyse..ehkei hän halua mitään juttua..olen siis samassa tilanteessa. Pitkiä katseita, flirttiä, sitten ei hän enää katso silmiin, juttelee vaan pakolliset nopeaan ja katoaa äkkiä paikalta. Minun sydänpolo vaan kaipaa häntä, vaan varmaan ihan turhaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisiko tuosta kyse..ehkei hän halua mitään juttua..olen siis samassa tilanteessa. Pitkiä katseita, flirttiä, sitten ei hän enää katso silmiin, juttelee vaan pakolliset nopeaan ja katoaa äkkiä paikalta. Minun sydänpolo vaan kaipaa häntä, vaan varmaan ihan turhaan..
Tarkoitan omasta puolestani sitä, että olen hämmentynyt siksi koska kohdallani flirtti tulee odottamattomasta suunnasta ja etenkin nuoremmalta kuin minä, saa minut tavallaan lukkoon.. minut joka on tottunut tekemään siirron aikaisemmin..aika näyttää..
- Anonyymi
Kaunista, sattuisipa omalle kohdallekin joskus.
- Anonyymi
Mulla myös sama. Luultavasti en unohda ikinä niitä kauniita muistoja, mutta hänen ei tarvitse sitä enää tietää..uusi tulee jos on tullakseen.
- Anonyymi
Tässä ihana podcast kun Emmi Asikainen kertoo ajatuksiaan. Siinäkin oli puhetta just siitä katseesta. 😍😍 Ja voi luoja tuo Emmi on niin kaunis. 😍
https://anna.fi/podcast/havaintoja-parisuhteesta-podcast-nyrkkeilija-elina-gustafssonista-eronnut-emmi-asikainen-kertoo-jatetyksi-tulemisen-olleen-hanelle-yllatysKiitos kun jaot tämän, vaikka riipaiseva! Heidän suhteessa se hellyys ja puolin sun toisin kannattelu/ tarpeisiin vastaaminen kuulostaa ihanalta, sellaiselta mitä vielä itsekin haluaisi antaa ja vastaanottaa.
Pari näyttänyt ulospäin ihanalta! Kuitenkin aina häirinnyt se, että mun silmin katsottuna Emmi palvoi ”liikaa” Elinaa. Joku kello aina kilkatti taustalla, että ei ole balanssissa ihailun määrä. En soimaa ja jos soimaankin, niin samalla myös itseäni...on vähän taipumusta idealisoida ihmisiä 😬ei hyvä.
- Anonyymi
Minua ärsyttää oma ihastumiseni. Eihän se toisen syy ole. Siksi välttelen ja vaikutan välinpitämättömältä ja äreältä. Haluaisin tämän tunteen loppuvan. Ja olen pahoillani äreydestäni. En vihaa vaan tykkään liikaa ja siksi näin. 😭
- Anonyymi
Et siis halua häntä suhteeseen? Et lähesty ja tee aloitetta? Ihastuminen on siis järjellä ajateltuna ei-toivottu?
- Anonyymi
Mul vähän sama fiilis.
Mul tosin johtuu se siitä et meen ihan lukkoon ja pelkään et jos ihastus pitää mua vastenmielisenä..
Nyt käyttäydyn ihan oudosti...
En uskalla tehdä aloitetta koska se tuntuu vaan niin siltä et ei hän muhun voisi ihastua. 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul vähän sama fiilis.
Mul tosin johtuu se siitä et meen ihan lukkoon ja pelkään et jos ihastus pitää mua vastenmielisenä..
Nyt käyttäydyn ihan oudosti...
En uskalla tehdä aloitetta koska se tuntuu vaan niin siltä et ei hän muhun voisi ihastua. 😔Höh. Entä jos hän kuitenkin on ihastunut ja luulee ettei sua kiinnosta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis halua häntä suhteeseen? Et lähesty ja tee aloitetta? Ihastuminen on siis järjellä ajateltuna ei-toivottu?
Toinen on jo varattu. Enkä halua sekaantua enempää tästä syystä. Pitää vaan kestää omia tunteitaan. 😭
- Anonyymi
Voi luoja, ooon niiiin ihastunut. En tie mitään niin lempeempää ja kauniimpaa kuin hän. 😍😍
Ei tähän riitä sanat kuvailemaan mun tunnetta... - Anonyymi
Hänen katseensa sai ihastumaan. Hän on tullut uniini ja en voi olla kuvittelematta miltä hänen halauksensa tuntuisi puhumattakaan suudelmasta.
- Anonyymi
Kenelle tämä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä on?
Naiselle kiinnostavalle jonka tunnen pintapuolisesti, mutta haluaisin tutustua paremmin. Hän on minua pitempi ja muodokkaampi. Hänen katseensa silloin kuin se kohtaa omani kanssa, siinä on sellaista voimaa, että sanat takeltelee ja samoin hänellä. No nykyisin hän välttää silmiin katsomista. En tiedä onko tää yksipuolista...
- Anonyymi
Voi luojaa....
En oo ikin nähnyt mitään kauniimpaa... Hänen katse 😍😍😍😍
Oon vaan nähnyt hänet kaupungilla ja aina mun katse vaan kaukaakin hakeutuu häneen...
En kestä tätä...- Anonyymi
En tie mut oon surullinen kun en näe häntä...
Väkisin tulee huokailua täs näi.. Ku sisältä tyhjä olo sen suhteen et ei oo mitään tiettyä juttua mis saisin nähdä hänet.. Oltaispa ees samal työpaikal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010380Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523555Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543301- 642875
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2072243- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252033Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221456Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386