niin jätä mut rauhaan. Jos ainoa asia on se, että haluat nauttia ihailustani, niin annapa olla jo.
Jos haluat jonkun toisen
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan olla yksin. Ainakaan tällä hetkellä en usko, että parisuhteet ovat minua varten.
- Anonyymi
Millä perusteella aloitus oli osoitettu sulle? Miksi se tuntui siltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella aloitus oli osoitettu sulle? Miksi se tuntui siltä?
Millä perusteella vastaus ei ollut osoitettu sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella vastaus ei ollut osoitettu sulle?
Ei ollut mitään tunnisteita. Olen nainen. Tottunut, että naiset vastaa heti, jos sukupuolta ei laita aloitukseen. Nyt se unohtui. Ei ollut mulle, ei ollut sulle. Rakastan yhtä miestä vaan. Kaikki muu on kuvittelua. Et ole hän. En ole hän. Öitä.
- Anonyymi
öitä, rakas hunajapupu, olet kaunis kuten aina. =)
😼😼- Anonyymi
Pakko kommentoida tähän että nimenomaan kauneus on katoavaista!!!!!!! onneksi olkoon olen ymmärtänyt että vaikka joku on päältä kaunis mutta sisäinen kauneus puuttuu niin mitä meillä voi olla!!!! tänään lähden viettää kesää!! ja yritän saada nopeasti uuden kämpän!! ei tarvitse silloin meidän nähdä edes vahinkoss!! ja kyllä yhden illan juttuja haluan keskittyä jatkossa!! olisit kiusannut sitä miestä joka oikeasti sinua on kiusannut!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862