loistavaa hanna!minun mielestä hanna on tosi hyvä laulaja,pääsihän se idols kisassa ykköseks!
hanna jyrää!!!!!!!!!
tiksu
7
762
Vastaukset
- ei minun mielestäni
ei hanna ole sen parempi laulaja kuin antti tuisku.
- pomppas
Kyllä, Hanna on paljon parempi laulaja kuin Antti Tuisku.
- Elluzka:)
Hanna Pakarinen jyrääääää!!! Oon nähny sen livenä ja se oli mahtavaaa!! Eiks Hanna ookki paras???? T.HANNAVANI!!!
- hugo
Kuinka vanha hanna on???????
- Ansq
24v.
- HERRA KRISTUS
Luulempa että nim.merkki tiksu on hanna itse tai vähintään vähä-älyinen sukulainen joka hädissään kirjoittaa näitä kommentteja . Mutta ei onnistu !!Paska on paskaa ja ei muuksi muutu !
- Hanskiii-faniii
Hanna on PARAS 4-ever..Tuskimpa tiksu on Hanna.Hannalla on kuule fanejakin ketkä voi sanoo samalla tavalla..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849