Seuraa kokemattomalle

Anonyymi

48v miehekäs mies haluaisi pepun käsittelyn. Siis hierontaa, kieltä, aluksi sormetusta ja sitten sisään. Kauan aikaa sitten viimeksi saanut kieltä. Nyt tekis mieli taas...
Oisko paikkaa ja miestä joka tykkää leikkii pepulla. On pyöreät pakarat.
Savuton ja luotettava mies.

15

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyi hemmetti kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä sekasikiö

• Anonyymi

Sinä se sekasikiö olet kun kyttäät täällä itsellesi seuraa.et kai sä muuten täällä roikkuis.Jätä yhteystietosi tavataan pian.Vietetään pitkä kuumakesä.PUS PUS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se sekasikiö olet kun kyttäät täällä itsellesi seuraa.et kai sä muuten täällä roikkuis.Jätä yhteystietosi tavataan pian.Vietetään pitkä kuumakesä.PUS PUS

Työnnä heinäseiväs perseesees tuhkaluukku tane

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tane kerroit taas lisää itsestäsi.Mitä muuta juttuja harrastat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa varmaan yö valvoa saa kirjoitettua totuuden itsestään.Ei nuo juttus oikeen päivänvaloo kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa varmaan yö valvoa saa kirjoitettua totuuden itsestään.Ei nuo juttus oikeen päivänvaloo kestä.

Eikä teidän persesuolet

• Anonyymi

olen 68-v perseen-nuolija.
      Siitä on muutama vuosi kun viimeksi olen saanut nuolla perseen.
      Hieroisin pyöreitä pakaroitasi, nuolen koko perseen, peppuvaon ja sitten kieleni persereikääsi,

• Anonyymi

Kyllä kiinostaa peppu seksi heti ! Onko autoa asun kurkimäessssä , on seksileluja mutta olen neitsyt saat sen itsetodeta anukseni koosta koska se on pienintä laatua, siksi voiteita on paljon !!! Haluan sinut vatsaq vatsaa vasten mkoska iso penis sattuu takaa päin ! kiitos....käytetään kumeja ja peniksiä ja leffoja sekä kalliita lämmittäviä voiteita yhtessä ! Ps : käytän tiukkoja alusvatteita osin pinkkejä ja mustia miten haluat ! Olisiko sinulla lateksi yläosaa ? ei pakko Asun Helsinki 00940 Puh 0458828541

• Anonyymi

soita heti 0458838541

• Anonyymi

tule minun kotiini pesun jälkeen saat tuntea kieleni perässä hieron pallejasi ja kyrpääsi saat panna minua suuhun laskea lasti suuhun hetken huilattua otat minun kullini hoitoon sitten panen sinua huolella

• Anonyymi

Porsaita äidin ootte kaikki röhröh

• Anonyymi

Kyllä olis kivaa antaa ja saada

• Anonyymi

Annan sinulle ja saat antaa minulle

• Anonyymi

Olen valmis tulemaan .Missä päin asut

• Anonyymi

Hei tääl ois mies joka tahtois kokeila kanssas III

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      95
      11990
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      107
      9076
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      128
      5069
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      102
      4281
    5. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      82
      4273
    6. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      42
      4203
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3953
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3729
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3613
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3585
    Aihe