48v miehekäs mies haluaisi pepun käsittelyn. Siis hierontaa, kieltä, aluksi sormetusta ja sitten sisään. Kauan aikaa sitten viimeksi saanut kieltä. Nyt tekis mieli taas...
Oisko paikkaa ja miestä joka tykkää leikkii pepulla. On pyöreät pakarat.
Savuton ja luotettava mies.
Seuraa kokemattomalle
15
493
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi hemmetti kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä sekasikiö
- Anonyymi
Sinä se sekasikiö olet kun kyttäät täällä itsellesi seuraa.et kai sä muuten täällä roikkuis.Jätä yhteystietosi tavataan pian.Vietetään pitkä kuumakesä.PUS PUS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se sekasikiö olet kun kyttäät täällä itsellesi seuraa.et kai sä muuten täällä roikkuis.Jätä yhteystietosi tavataan pian.Vietetään pitkä kuumakesä.PUS PUS
Työnnä heinäseiväs perseesees tuhkaluukku tane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tane kerroit taas lisää itsestäsi.Mitä muuta juttuja harrastat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan yö valvoa saa kirjoitettua totuuden itsestään.Ei nuo juttus oikeen päivänvaloo kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa varmaan yö valvoa saa kirjoitettua totuuden itsestään.Ei nuo juttus oikeen päivänvaloo kestä.
Eikä teidän persesuolet
- Anonyymi
olen 68-v perseen-nuolija.
Siitä on muutama vuosi kun viimeksi olen saanut nuolla perseen.
Hieroisin pyöreitä pakaroitasi, nuolen koko perseen, peppuvaon ja sitten kieleni persereikääsi, - Anonyymi
Kyllä kiinostaa peppu seksi heti ! Onko autoa asun kurkimäessssä , on seksileluja mutta olen neitsyt saat sen itsetodeta anukseni koosta koska se on pienintä laatua, siksi voiteita on paljon !!! Haluan sinut vatsaq vatsaa vasten mkoska iso penis sattuu takaa päin ! kiitos....käytetään kumeja ja peniksiä ja leffoja sekä kalliita lämmittäviä voiteita yhtessä ! Ps : käytän tiukkoja alusvatteita osin pinkkejä ja mustia miten haluat ! Olisiko sinulla lateksi yläosaa ? ei pakko Asun Helsinki 00940 Puh 0458828541
- Anonyymi
soita heti 0458838541
- Anonyymi
tule minun kotiini pesun jälkeen saat tuntea kieleni perässä hieron pallejasi ja kyrpääsi saat panna minua suuhun laskea lasti suuhun hetken huilattua otat minun kullini hoitoon sitten panen sinua huolella
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röhröh
- Anonyymi
Kyllä olis kivaa antaa ja saada
- Anonyymi
Annan sinulle ja saat antaa minulle
- Anonyymi
Olen valmis tulemaan .Missä päin asut
- Anonyymi
Hei tääl ois mies joka tahtois kokeila kanssas III
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862