Toinenkin McDonalds Seinäjoelle

Anonyymi

Todella vaikeaa päästä Mäccärille kun siellä on aina hirveät jonot autoluukulla ihan kuin e muita ruokapaikkoja kaupungissa olisikaan.

Tarvittaisiin ehdottomasti toinenkin Mäccäri joten laittakaa sinne palautetta:

https://www.mcdonalds.com/fi/fi-fi/otayhteytta.html

17

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se oo ruokapaikka:) ,se on uusavuttomien hätähuutoon perustettu hätäeinespaikka jossa syövät haluavat Minun lihava elämäni-sarjaan pääosaa esittämään.

      • Anonyymi

        Ei siellä tarvitte aamuun illooin ja välilläkin syörä mutta on siellä kiva kerran viikossa käydä syömässä mukulooren kanssa niin saa ittelle eres yhren keittiövapaan illan.


      • Anonyymi

        Ihmisillä on yleensä parempaa tekemistä kuin haaskata vähäistä aikaansa ruoanlaittoon. Mutta kutsu sinä sitä vaan 'uusavuttomuudeksi'..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on yleensä parempaa tekemistä kuin haaskata vähäistä aikaansa ruoanlaittoon. Mutta kutsu sinä sitä vaan 'uusavuttomuudeksi'..

        Pakko on joskus kyllä vetää roskaruokaakin,vaikka henki menisi mutta eipä tartte näläs huutaa


    • Anonyymi

      Pian saa seinäjoella tehdä ohjelman ”Hengenvaarallisesti lihavat” kun alkaa olla näitä 200-300 kiloisia roskaruokaa mättäviä ihmisiä.

    • Anonyymi

      On muuten nytten koronan aikana ollut jatkuvat pitkät jonot Mäccärin luukulle.
      Taitaa olla sellaisen 15 autoakin jonossa.

    • Anonyymi

      Miksi sinä sitä roskaruokaa syöt? Kysyppäs mistä liha on lähtöisin.

      • Anonyymi

        täällä jaksetaan vouhkata pikaruoka paikoista muualla ruvettiin toimiin kaupunkien elvyttämiseksi. ihmetekää miksi tää paikka notkahtaa


    • Anonyymi

      On ollu ainakin lounasaikaan jonoja kaikille grilleille koska oikeat ruokapaikat ollu kiinni,selkeitä Corona-ajasta hyötyneitä grillit ,Subit ja Kotipitsat jne.Kyllä tuo TakeAway-kulttuuri ja pahvipussit ihmisten käsis kertoo Amerikan kulttuurin rantautumisesta,joka tulee olemaan ja onkin jo suurempi ongelma kuin Corona.

    • Läskit ämmät taas kitisöö

    • Anonyymi

      Liha made in Poland

      • Anonyymi

        silti puolet parempaa kun rehua atria


    • Anonyymi

      Mäkkäriin hirveät jonot mutta Burgerking kumisee tyhjyyttään, mistä mahtaa johtua.

      • Anonyymi

        Se on kyllä suuri mysteeri kun BK:lla paremmat sapuskat.
        Mutta miljoona kärpästä ei voi olla väärässä - paska on hyvää.

        BK:lla toki hinnat vähän kovat ja vain nousee klo 22 jälkeen.


    • Anonyymi

      BK:lla grillataan avotulella ja Mäccärillä lämmitetään jollain mikroaaltouunilla.

      • Anonyymi

        Näin se on,tämä sukupolvi vetää mikrolla,eivät vaan tiedä paremmasta


    • Anonyymi

      Mackäris käyvät kun siellä on ekun hampurilaiset, niitä voi näet sydä yhdellä haukkauksella ja isoon-nälkään kuuleman mukaan ostetaan 5-6 kpl.
      Mutta, se mikä on ihmisten mielissä edelleenkin, Mackärin nimi: rotanhäntä lihaa.

      Minimanin kupeessa on hyvä hampurilaisateria paikka-> Barot's.
      Jos haluaa mahansa täyteen kertalla ja yhdestä ateriasta on hyvää.
      Tosin jos jätät jotain pois Esim: vaikka sipuli, juuston Tms ja haluat jotain tilalle, eivät ymmärrä, että se ei ole mikään lisä, vain vaihto. Kannattaa katsoa tarkasti kuittia.

      Näissä tälläisissä paikoissa, kun on noita ns, nuoria töissä jotka eivät ymmärrä tuollaisia asioita lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe