Sen kahvitunninkin olis voinut käyttää johonkin järkevään

Anonyymi

mutta ei... tyhmyydellä ei näköjään ole rajaa!

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö näillä ihmisillä oo mitään muuta tekemistä kuin kytätä toisten elämää? Mä oon kilahtamisen rajalla...jos hel.. Tykkäät jostain älä sinäkään kieroile vaan puhu..

• Anonyymi

Ei tietenkään ole kun kerran romialainen antaa pöydän alta rahaa että saadaan paikallisten yrityksien uudet kalliit talot täyteen porukkaa, bisnestä vailla inhimillisyyttä ja taas hymyillään kun kassaan virtaa laillisen ihmiskaupan lantteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään ole kun kerran romialainen antaa pöydän alta rahaa että saadaan paikallisten yrityksien uudet kalliit talot täyteen porukkaa, bisnestä vailla inhimillisyyttä ja taas hymyillään kun kassaan virtaa laillisen ihmiskaupan lantteja

Yksityisyyden rikkominen ei ole koskaan laillista. Miksi ihminen pidetään pimennossa ja annetaan tämän jatkaa tietämättömänä elämäänsä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityisyyden rikkominen ei ole koskaan laillista. Miksi ihminen pidetään pimennossa ja annetaan tämän jatkaa tietämättömänä elämäänsä?

Koska punahiuksinen feikkiterapeutti- lutka kuvittelee omistavansa koko maailman ja jos joku juo toisella puolella maapalloa oluen kokee hän sen yhteiskunnalle haitalliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti joku kerää todistusaineistoa. Vaikka laki ei auttaisi, en tule jäämään itse toimettomaksi vääryyksien oikaisussa. Ketään ei voida kohdella näin ilman seuraamuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti joku kerää todistusaineistoa. Vaikka laki ei auttaisi, en tule jäämään itse toimettomaksi vääryyksien oikaisussa. Ketään ei voida kohdella näin ilman seuraamuksia.

Kannattaa kohdistaa katse kahteen kaupunkiin turun ja helsingin väliltä, sieltä löytyy vastaus ihmisten pahoinvointiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kohdistaa katse kahteen kaupunkiin turun ja helsingin väliltä, sieltä löytyy vastaus ihmisten pahoinvointiin.

3D elokuva pyöri aikoinaa ainoastaan elokuvissa Tangled nimellä englannin kielisenä. Mullistava spektaakkeli, vaikka vanha tarina olikin, se kuka taas on pahamaineinen satujen prinsessa tietää beatlesin Paulista enemmän kuin kukaan.

• Anonyymi

Ei heillä ole, ainoa jännä elämässä, takertuminen muiden elämään. Ei ole mitään tunnistetta .

• Anonyymi

Tuli Jo ymmärretyksi että sinulla ei ole mitään aikomustakaa sopii meidän asioita! joten en ole tulossa takaisin kotiin kesänä ennen kuin saan kämpän jostain! kiitos paljon kun yritit ymmärtää minua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli Jo ymmärretyksi että sinulla ei ole mitään aikomustakaa sopii meidän asioita! joten en ole tulossa takaisin kotiin kesänä ennen kuin saan kämpän jostain! kiitos paljon kun yritit ymmärtää minua

Ei kannata sopia mitään ihmisten kanssa joilla ei ole aikomustakaan olla hyviä sinua kohtaan. Se on nähty todella monta kertaa ja ainoa kuka saa naurut on ehdottaja itse. Paras vihje jonka olen koskaan kuullut on- älä välitä niistä mulkuista, ne eivät sinulle koskaan mitään hyvää halua, vaan elä sitä elämää jonka parhaaksi näet eikä kenekään kouluttamattoman feikkiterapeutin pillin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata sopia mitään ihmisten kanssa joilla ei ole aikomustakaan olla hyviä sinua kohtaan. Se on nähty todella monta kertaa ja ainoa kuka saa naurut on ehdottaja itse. Paras vihje jonka olen koskaan kuullut on- älä välitä niistä mulkuista, ne eivät sinulle koskaan mitään hyvää halua, vaan elä sitä elämää jonka parhaaksi näet eikä kenekään kouluttamattoman feikkiterapeutin pillin mukaan.

Sano suoraan minulle tarkoitatko baarin henkilöitä??? ja emme juoneet kahvia

• Anonyymi

Minä ainakin mietin erään lähtiessä kahville, että olin tulkinnut tilanteen väärin.

• Anonyymi

Onpas teillä pitkä kaffeepaussi. Joillakin se on vain vartin pituinen, eikä tunnin. Sen nimikin on kahvitauko!

• Anonyymi

Kenen kanssa olen ollut kahville!!en ole käynyt missään ja Henna oli meillä useamman tunnin joten onkohan kyseessä hän??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      15
      2182
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      66
      1486
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1439
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      1322
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1285
    6. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1194
    7. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1144
    8. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      32
      1100
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1067
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1046
    Aihe