Olen ihan tyhjä ja turta. Mä todella halusin sut mun elämään ja haluan vieläkin. Sanat on loppu, olen tyhjä. Pitää ladata tai sammua :(
Ihana rakas -miehelle-
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maatuskat ovat nyt ne joiden kanssa juttelet jopa lähipäivinä! Onneksi on loma niin aika ei ole mitenkään este!!!!!hyvää ja rauhallista loppu elämää kulta!toivoo vilile
- Anonyymi
Kertokaa hei mullekkin kun ootte saanut jotain järkevää aikaiseksi! Sitä viestiä tuskin kannattaa odottaa 😂😂🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa hei mullekkin kun ootte saanut jotain järkevää aikaiseksi! Sitä viestiä tuskin kannattaa odottaa 😂😂🤣🤣🤣
Nakku....hehe
- Anonyymi
ei siinä mitään, vaikka en saisi koskaa vastakaikua, lähetän silti sinulle viestejä,
ei lopu mihinkään rakkautesi sinuun, ai, että olet kaunis!
😍😍- Anonyymi
Kukas vitu sä sitten olet?
- Anonyymi
Milloinka nainen olemme sitten viimeksi tavanneet ?
- Anonyymi
Siitä on tosiii kauan. Tooosi kauan. Mutta viikot on laskettavissa sormilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on tosiii kauan. Tooosi kauan. Mutta viikot on laskettavissa sormilla.
Eihän siitä kovin monta viikkoa ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siitä kovin monta viikkoa ole?
Onpas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas.
1-10 viikkoa siis? Siinä ajassa olen kohdannut kymmeniä eri naisia..
- Anonyymi
En ketään niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1-10 viikkoa siis? Siinä ajassa olen kohdannut kymmeniä eri naisia..
Samoin. Miehiä ja naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Miehiä ja naisia.
Itse en toimi asiakaspalvelualalla ja elän vain muuten sosiaalisesti ja kohtailen siis kaunottaria kun ne on niin kivoja.
- Anonyymi
Älä sammu! 《~Lataudu ~ 》
Yhelle Naiselle
mies- Anonyymi
Latasin akkuja katsellen kesäiltaan. Muistelin häntä ja pieniä juttuja mitä hänestä nyt mieleen tuli. Hymyilen. En sammu todellakaan. Akut on taas täynnä virtaa.
- Anonyymi
olet kuin wonder woman, sinusta ei koskaan virta lipu. =)
- Anonyymi
No laita nyt hemmetissä sille ihmemiehelle viestiä tunteistasi tai vaikka aluksi kysyt, mitä sulle kuuluu?
Jos mies ei tiedä pyhää pöläystä sun tunteista ja jo vikittelee toista, taitaa olla vähän sen tyypin miekkonen kyseessä.
Yritä ehtiä ensin, muuten saatat jäädä mirrin osille...- Anonyymi
Jos on sen sortin mies niin hyvä jos meneekin. Mutta en usko, että on tuollainen. Mun ihmistuntemus ei voi niin pahasti pettää, ei edes ihastuneena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on sen sortin mies niin hyvä jos meneekin. Mutta en usko, että on tuollainen. Mun ihmistuntemus ei voi niin pahasti pettää, ei edes ihastuneena.
Miksei voi pettää? Kuvitteletko ettei esim älykäs nainen lankea narsistimieheen? Kyllä vaan lankeaa, sitä tapahtuu koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi pettää? Kuvitteletko ettei esim älykäs nainen lankea narsistimieheen? Kyllä vaan lankeaa, sitä tapahtuu koko ajan.
Kommentti sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietysti pettää. Enemmänkin tarkoitin etten usko, että pettää hänessä. Ei kenestäkään voi olla täysin varma siinä vaiheessa kun vasta tutustuu ja ihastuu. Elämä on. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietysti pettää. Enemmänkin tarkoitin etten usko, että pettää hänessä. Ei kenestäkään voi olla täysin varma siinä vaiheessa kun vasta tutustuu ja ihastuu. Elämä on. :D
Oikeassa olet, vain sut mä haluan. Oli se vaan niiiiin poikkeuksellista se meidän vetovoima. Ikävä, en kohta kestä enää... t. mies
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242441Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472057Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121052Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2838