En osaa näitä enää omia, viestisi ei siis taida kovin hyvin mennä perille. Jokin käsitys minulla kyllä on, en tiedä onko ajantasalla/kovin selkeä. Ja vastaaminen
edelleen mahdotonta.ö
Ei näistä tiedä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voidaanko jutella irl huomenna!! ja oletko rakkaus valmis oikeesti näkee minut???? haluan tietää totuuden koska en turhaan odottele enkä turhaan halua kotiin mennä jos olet sitä mieltä että et halua nähdä minua
- Anonyymi
pyydän anteeksi ja tulen aina pyytämään sinulta anteeksi käytöstäni tästä lähtien,
olen tehnyt väärin, minulla on omat ennakkoasenteeni kuten monilla muillakin on,
mutta, en tiennyt että olet näin pitkävihainen, pyydän anteeksi uudestaan vielä,
anteeksi, rakkaimpani, pyydän sinulta anteeksi käytöstäni, ja pyysin jo äidiltä sitä,
anteeksi, tulen sanomaan sen sinulla myöskin IRL myöhemmin, sen sanan anteeksi,- Anonyymi
Miksi??? Kyllä mä ymmärrän että sinulla on vaikeeta luottaa siihen että kaikki eivät ole samanlaisia kusipäitä kuin se neppari gay boy!!! ja minä oikeasti välitän ja rakastan aidosti sinua!! ja tietenkin minä ymmärrän että sinulla on vaikeeta luottaa mutta anna mulle mahdollisuus edes!!mä lupaan olla sinulle luottamuksen arvoinen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944