Mutta tiedän että joku/jotkut kaipaa mua täällä.
En kaipaa ketään
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Kenen luulet kaipaavan sua?Kerro, niin mä kerron sulle, olenko se mies? Ja samalla saisin ikäväni lopun alkamaan!
- Anonyymi
Fiksusti oivallettu.. Täällä on yks punahiuksinen mies joka kaipailee itseään vanhempaa naista.. Perään huutelee kokoajan.. Meni jo hermo.
- Anonyymi
Harha se on tuokin
- Anonyymi
Narsistin käyt omimassa anonyymejä täällä, kun tosi elämässä ei käy flaxi. Säälittävää oikeastaan.
- Anonyymi
Mies taisit kirjoittaa aloituksenkin.
- Anonyymi
Minua ei kaipaa ketään täällä eikä kaipaa palstan ulkopuolellakaan joten siinä mielessä olet varmaan paremmassa asemassa.
- Anonyymi
Sun ruskeeta silmääs mä vaan kaipaan, tiedäkin se.
- Anonyymi
Omalla vastuulla saa rassata. Nimittäin voi lentää ripaskat silmille.
- Anonyymi
Kaikki sua kaipaa
- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
Jäi epäselväksi, kummalta meni hermo kaipaajalta vai kaivatulta. Kerrothan tarkemmin.
- Anonyymi
Olipa hauska juttu.. Meni hermo kun tämä punahiuksinen närsää kokoajan, perään huutelee päivittäin...
- Anonyymi
Onhan täältä yhden miehen juttuja haeskeltu lähiviikkona, hyvin hiljaisesti. Aloituksiinkin vastatessa , saattaa mennä aivan väärän ketjuun.
- Anonyymi
Jos miulla ei ois pienet munat niin olisin jo siun luona
Olin ottanna olutta monet kerrat
Nytkin oon juonu kun se on niin hauskoo olla kännissä....
Joka päive jotennii humalassa....
Kesken kehitys
Ottasitko miut siitä syystä ,,,,..
??
? - Anonyymi
Oletko se hullu mies, joka kerran kirjoitti että on tuonut palstalle seitsemän naista ja kaikki kaipaa häntä. Luuletko että joku uskoi? :)
- Anonyymi
Tästä voidaan jatkaa myöhemmin... Voin kertoa pari tarinaa...
- Anonyymi
Leottomat jutut, oletko vai et ? Hyvää yötä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096926Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1034618L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473908TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133304Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6621950- 661308
- 91279
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021275Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481240