Että tulisit laittamaan pääsi tissieni väliin.
Täällä minä odotan mies
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Eli siis etu paka roihin.
- Anonyymi
Kutsu mulle irl, niin jo huomenna töiden jälkeen suuntaan autoni keulan kohti sua!
- Anonyymi
Mitä iloa siitä olis
- Anonyymi
En tuntisi mitään. Miksi vaivautua? Toki alkais vähäksi aikaa panettamaan, mutta sitä en pelkästään hae.
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Ja nainen hakee? Koita osoittaa suurempaa älykkyyttä kun palstalla trollien aloituksiin vastailu.
- Anonyymi
Ei ne ole kun rinnat. Tissit ja utareet on lehmillä.
- Anonyymi
Sanoo rakkauden ammattilainen .....🌝
- Anonyymi
kyllä kiinnostaa, tiedät paikan, joten ei sitä tarvitse sanoakaan,
ja en kutsu IRL koska tämäkin on IRL tavalla tai toisella, aika monet eivät vain tajua sitä, joten kutsun sinut tällä palstalla huomenna käymään täällä, sovittu?
se on IRL, joten et voi vältellä enää minua sen suhteen.
tiedät missä olen, ylhäällä tietysti,
N - Anonyymi
Luin ton ensin että
Laittaisit pääni TISSIESI väliin..
olin että...manboobs! - Anonyymi
Onks tää tätä tän ajan ikävöintiä? tyrkytetään tissiäpersettäpillua julkisella palstalla?
- Anonyymi
Näyttää olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää olevan.
Mä olin asioita hoitamassa ja olen valmis tulemaan kotiin!! nyt meillä on rakas kaikki vuoden laskut maksettu joten ei tarvitse vuoteen miettiä mitään vakuutuksia
- Anonyymi
Mitä sait tästä kommentista? Tiedät varmaan itsekin että aloitusta ei ole kirjoittanut kukaan nainen. Noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sait tästä kommentista? Tiedät varmaan itsekin että aloitusta ei ole kirjoittanut kukaan nainen. Noloa.
Mies/nainen on tämän kirjoittanut! 🗡️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798