Hääni lähestyy huimaa vauhtia, avioidun 6.6.2020
Hääjuhlat vietetään hotellissa jossa vietämme hääyön.
Hääyö poikkeaa perinteisestä sillä vietän hääyöni mieheni ja hänen bestmanin kanssa.
Bestman on ollut usein meidän kanssa kimppaseksissä mukana. Mieheni on luvannut että saamme naida koska vain haluamme vaikka hän ei ole paikalla.
Nyt kun vietämme hääyön kolmistaan vahvìstamme seksisuhteen myös tämän mieheni kaverin kanssa.
Koska olemme jo pari vuotta kimpassa touhuttu ja touhutaan myös tulevaisuudessa niin nyt saadaan ainakin erilainen hääyö aikaiseksi.
En itse ole kuullut vastaavasta mutta en varmastikkaan ole ainut morsiain joka viettää hääyönsä kahden miehen kanssa.
Mitä mieltä naiset ovat?
Saa miehetkin oman mielipiteen sanoa.
Astun avioliittoon 6.6.2020
32
1620
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo olec kovin iso asia jos olette kerran aiemmin panneet morsiainta kimpassa niin miksi ei hääyönäkin.
Onnea kovasti! 🌹
- Anonyymi
Onnea ! minulla vanha moriusarkku , 6,6 1834 vuosiluku
- Anonyymi
Niinkö sun mieli tekis tehdä.Kyllä sinäkin jostakin arkun löydät voit toteuttaa haveesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sun mieli tekis tehdä.Kyllä sinäkin jostakin arkun löydät voit toteuttaa haveesi.
Koittaa se ikuinen sunnuntai sullekin
- Anonyymi
Vietin yöni kahden miehen kanssa pannen.
Tänään klo:14.00 on vihkiminen.
.........kirkossa vihitään josta .... hotellin
Ravintolaan ja vastaanotto klo18.00 asti.
Tämän jälkeen hääsviittiin kahden miehen kanssa kimppaseksiä.- Anonyymi
Olen jo 43vuotias nainen aviossa 21 vuotta ja mieheni kaverin rakastajattarena 22 vuotta.
Itse olin kahden kansssa juuri ennen kun puin hääpukuni ja kun sanoin tahdon tunsin vielä kahden miehen panon alapäässäni.
Hääyön vietin mieheni kanssa ja kun palasimme oli rakastaja vastassa ja halusi heti koittaa onko rouvan pillu erilainen (ei kuulemma ollut erilainen).
Mieheni kaveri tuli elämääni mieheni halusta panna minua kaverinsa kanssa.
Mieheni ystävän kanssa ollaan naitu 22 vuotta ja olemme täysin vapaat panemaan myös kaksistaan. Elämäni aikana olen ollut kuuden miehen kanssa ja viiden niistä ollessani aviossa.
- Anonyymi
Vaimona voit nauttia seksistä ainakin kahden miehen kanssa.
miehesi on selvä aisankannattaja, aisuri, joten voit käyttää hyväksesi.
Ylempiarvoisena käske, että bestman nussii miestäsi kun katselet nauttien.
Alista ja nöyryytä aviomiestäsi alusta lähtien palvelemaan Sinua.- Anonyymi
Aasi sellanen mies on joka antaa muijansa jaella persettä ympäri kyliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aasi sellanen mies on joka antaa muijansa jaella persettä ympäri kyliä
Ei vaimoni jaa persettä ympäri kyliä.
Antaa vain nussia meillä kotona muutaman miehen. - Anonyymi
Tyhmä haukkuu, vittuako se sulle kuuluu, taidat olla se joka ei saa turpaansa pidettyä kiinni, vaan aina pitää haukkua eriävällä mielipiteellä olevia.
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Ei mitään vastaan. Toivottavasti onnistuu. Noin.
- Anonyymi
Ai jaa et jätkät työntyy no jo on markkinat
- Anonyymi
Eikö se ole hienoa kun "jätkät" saa työntää kyrpänsä toisen miehen vihityn vaimon vittuun.
- Anonyymi
Mitenhän tuore rouva on hääyönä nussittu?
On siellä varmaan rouvan vittua nylkytetty.- Anonyymi
Toivottavasti!
- Anonyymi
Rouvan valtakausi on alkanut.
Valtiattarena hallitset ja alamaisesi palvelee Sinua. - Anonyymi
Toivottavasti sait hääyönä kunnon panot kun kerran kaksi sulhasta on pannut sinua.
- Anonyymi
Hääyö vietetty ja tultiin juuri kotiin.
Oli mahtava hääyö.
Miehet oli maltillisesti ottaneet alkoa hääsviitissä miehet koki yllätyksen kun menivät hääpuvun alle niin vastassa oli posliini pimppa ja ainakin toinen alkoi nuolemaan ensi orgasmin mulle olettaisin vieraan nuolleen minut.
Sitten hääpuku pois ja olin alasti ja miehet melkein samaan aikaan ja siitä alkoi tämän rouvan ja kahden miehen rietas ikimuistoinen yö.
Rouvan pillu on täysin tyydytetty ja jopa hieman arka.
Rouva itse on iki onnellinen.
Nyt lepäämään kun yöllä ei maltettu oikein.- Anonyymi
Oikein isot onnittelut hääpäivänne johdosta ja onnistuneesta hääyöstä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein isot onnittelut hääpäivänne johdosta ja onnistuneesta hääyöstä!
Olen kateellinen bestmanille!
- Anonyymi
Arvoisa Rouva, onnittelut loistavasta toiminnasta.
Rouvan pillua palvotaan.
alamaiset palvelee Rouvaa.- Anonyymi
Hevosen kulli ei olisi varmaan kovin paha näin kun tumma kaveri pani pani vaimoa niin hänellä oli isoin ja paksuin kulli mitä olen ihmisellä nähnyt.
Hänen kullin paksuus oli naisen ranteen paksuinen ja pää oli kunnon tatti. - Anonyymi
Rouva ihan selvästi kunnioittaa avioliittoaan eikä pihtaa vaan antaa auliisti pilluaan miehelleen ja miehen levätessä auttaa myös miehensä kavereita. Kunnioitan tämmöisiä pyyteettömiä avio vaimoja.
Olen itsekkin saanut vastaavan laista kaverin vaimoa panna miehen kannssa kimpassa.
- Anonyymi
Jäiköhän bestmani asumaan meille kun asettuu minun toiselle puolelle ja mieheni toiselle ja kumpikin panee ainakin joka ilta päivällä ja yöllä.
En ole vielä ollut kaksistaan mieheni kanssa häiden jälkeen.
Vaikka ihan kivalta tämä tuntuu ja seksiä on riittävästi ja kaksi erilaista panijaa.
Mieheni rakastelee ja toisella on kunnon kiima pano.- Anonyymi
Sopisi tuo minullekkin!
Mistä saisin miehen joka hyväksyy toisen miehen nussimaan minua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisi tuo minullekkin!
Mistä saisin miehen joka hyväksyy toisen miehen nussimaan minua?Tule mukaan niin pannaan sinua kimpassa viikonĺoppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisi tuo minullekkin!
Mistä saisin miehen joka hyväksyy toisen miehen nussimaan minua?Ota minut ukoksesi.
Vaimoani pannaan kimpassa usean miehen kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Sopisi tuo minullekkin!
Mistä saisin miehen joka hyväksyy toisen miehen nussimaan minua?Moikka.
Täällä. Olisi upeaa kun itselläni olisi kiimainen hotwife. Antaisin vaimoni nauttia niin monesta miehestä kuin tahtoo 😉- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisi tuo minullekkin!
Mistä saisin miehen joka hyväksyy toisen miehen nussimaan minua?Täällä olis mies, joka antaa sut vieraillekkin...Olen 56v.
- Anonyymi
Minä haluaisin astua sinut!
- Anonyymi
Siinä on hyvä alku avioliitolle!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463159Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362681Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1112408Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512183Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511951- 1501586
- 751450
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231278Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.291218