Uskova Trump Suomen median pilkan kohde

Anonyymi

Itsekin uskovansa Hell SRK n jäsenenä olen pitänyt Trumpia soiunauksena Israelille ja uskoville. Nyt medialle antaa Trumpista väärää kuvaa. Hänen lauaeitaan muokataan ja vääristellään ja pilkataan vaikka mies tekee maalleen pelkkää hyvää ja kannatus nousee kohisten.

51

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On iskomatonta miten paljon media hyökkää Trupia vastaan, hänen jokaiseen sanomiseensa ja tekemiseen tartutaan, pilkataan ja vääristellään. Trump on tehnyt paljon hyvää pistänyt saatanalliset globalistit kuriin, yk: ja who:n myös. Ja on seisoo israelin rinnalla. Olen pistänyt merkille että, sitä mitä vastustetaan eniten on oikeassa. Kristityt maailman vainotuin ryhmä, Trump maailman vihatuin presidentti, israel maailman vainotuin valtio, juutalaiset masilman vainotuin rotu.

      • Anonyymi

        Siis se tekee Trumpista hyvän presidentin, että hän näyttelee uskovaista? Oletko tosiaan niellyt tuon hurskaan miehen naamion. Itse uskon, että oma syntitaakkani on muutamia prosentteja Donaldin vastaavasta. Vaikka varmasti kiellätkin, niin pelkät liike-elämän epärehellisyydet ovat ovat rajattomat. Entä Trumpin valehtelut, kiellätkö nekin? Onko siinä hurskaalle uskovaiselle miehelle sopivaa käytöstä? Välillä tuntuu, ettei hän edes kykene rehelliseen vuoropuheluun.

        Saatat olla itse hyvinkin hurskas uskovainen, mutta näkemyksesi siitä, että koska Trump on Israelin puolella, on hän automaattisesti hyvä mies? Olisiko sinunkin terveellistä pohtia tätäkin asiaa laajemmin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se tekee Trumpista hyvän presidentin, että hän näyttelee uskovaista? Oletko tosiaan niellyt tuon hurskaan miehen naamion. Itse uskon, että oma syntitaakkani on muutamia prosentteja Donaldin vastaavasta. Vaikka varmasti kiellätkin, niin pelkät liike-elämän epärehellisyydet ovat ovat rajattomat. Entä Trumpin valehtelut, kiellätkö nekin? Onko siinä hurskaalle uskovaiselle miehelle sopivaa käytöstä? Välillä tuntuu, ettei hän edes kykene rehelliseen vuoropuheluun.

        Saatat olla itse hyvinkin hurskas uskovainen, mutta näkemyksesi siitä, että koska Trump on Israelin puolella, on hän automaattisesti hyvä mies? Olisiko sinunkin terveellistä pohtia tätäkin asiaa laajemmin??

        En tiedä mitä ajatella trumpista, se mitä hän sanoo ja puhuu on karskia, mutta se mitä hän on tehnyt on hyvää. ja se hyvä mitä hän on tehnyt on parempaa mitä yksikään presidentti on tehnyt vähään aikaan. Itse taas en oikein ymmärrä miksi uskovatkin niin paljon häntä vastustavat, olisiko sitten parempi että olisi joku israel vastainen demari presidenttinä?


      • >Olen pistänyt merkille että, sitä mitä vastustetaan eniten on oikeassa.

        Natsismia vastustetaan kyllä eniten. Ja stalinismia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis se tekee Trumpista hyvän presidentin, että hän näyttelee uskovaista? Oletko tosiaan niellyt tuon hurskaan miehen naamion. Itse uskon, että oma syntitaakkani on muutamia prosentteja Donaldin vastaavasta. Vaikka varmasti kiellätkin, niin pelkät liike-elämän epärehellisyydet ovat ovat rajattomat. Entä Trumpin valehtelut, kiellätkö nekin? Onko siinä hurskaalle uskovaiselle miehelle sopivaa käytöstä? Välillä tuntuu, ettei hän edes kykene rehelliseen vuoropuheluun.

        Saatat olla itse hyvinkin hurskas uskovainen, mutta näkemyksesi siitä, että koska Trump on Israelin puolella, on hän automaattisesti hyvä mies? Olisiko sinunkin terveellistä pohtia tätäkin asiaa laajemmin??

        >Välillä tuntuu, ettei hän edes kykene rehelliseen vuoropuheluun.

        Milloin Don on kyennyt minkäänlaiseen vuoropuheluun muiden kuin omien kannattajiensa kanssa?

        Ei-kannattajiaan, kuten useimpia ulkomaitten johtajia, hän saattaa kerran tai kaksi kehaista ja alkaa heti perään kehua itseään vuolaasti. Omaan persoonaansa ja tekoihinsa kohdistuvasta vastustamisesta ja kritiikistä tuo narsisti suuttuu aina ja voi tällöin vajota viisivuotiaan tasolle.


    • Anonyymi

      Trumpin suosio kyllä laskee koko ajan. Trumpin toimet hyväksyy vain 42 % amerikkalaisista.

      • Se on maailmanlaajuisesti hyvä kannatus demokraattisessa maassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisimpien tutkimusten mukaan Trumpin suosio on 37 % tai 38 %.

        https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

        Kuulostaa maailman ja Suomen kannalta oikein hyvältä.


    • Anonyymi

      "Uskova Trump" uskoo vain dollariin, joka kävelee hänen omalle pankkitililleen.

      • Anonyymi

        Minä puolestani uskon, että tuskin on yhtään syntiä löydettävissä Raamatusta, jota Trump ei olisi rikkonut. Trumpin uskovaisuus on amerikkalaisen tv-saarnaajan uskoa. "In God we trust" taitaa lukea Trumpin jumalan fasaadipuolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani uskon, että tuskin on yhtään syntiä löydettävissä Raamatusta, jota Trump ei olisi rikkonut. Trumpin uskovaisuus on amerikkalaisen tv-saarnaajan uskoa. "In God we trust" taitaa lukea Trumpin jumalan fasaadipuolella.

        Mitä syntiä sinä itse et ole rikkonut?


    • Uskon, että presidenttikauden päätyttyä Trump joutuu oikeuteen vastaamaan lukuisiin syytteisiin.

      • Trump on maailman tutkituin syytön mies.


      • ElävääVettä kirjoitti:

        Trump on maailman tutkituin syytön mies.

        Amerikassa syylliseksi todettu ei aina ole syyllinen ja päinvastoin.


      • Henki kirjoitti:

        Amerikassa syylliseksi todettu ei aina ole syyllinen ja päinvastoin.

        Ihan sama pätee myös Suomessa.


      • Näin voi käydä tai sitten ei. Kyse on myös poliittisesta tarkoituksenmukaisuudesta. Don Huonosta ei varmaan haluta oikeiston marttyyria.


    • Kuulostaa trollilta, mutta on se Trump jotain hyvääkin saanut aikaan.

    • Anonyymi

      Ei Trump mikään uskova ole, huijaa vain uskovaisia, saadakseen ääniä tulevissa vaaleissa. Uskovaiset ovat niin sinisilmäisiä ja höplästä vedettäviä. Ja uskovaiset ympäri maailman menevät halpaan. Ei Trump esimerkikisi Suomen uskovista piittaa senkään vertaa kuin usalaisista uskovista, suomalaisilla kun ei ole äänioikeutta usan pressanvaaleissa.

      • Anonyymi

        Johan se presidenttien kirkon piispakin sanoi, että Trump ei käy kirkossa koskaan rukoilemassa. USA:ssahan se on vielä uskovilla tapana toisin kuin Suomessa.

        Trump kävi vain kirkon edessä heiluttamasa Raamattua, mediatempaus. Piispa tuomitsi tuon näytelmän täysin arvottomana, jopa pilkkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan se presidenttien kirkon piispakin sanoi, että Trump ei käy kirkossa koskaan rukoilemassa. USA:ssahan se on vielä uskovilla tapana toisin kuin Suomessa.

        Trump kävi vain kirkon edessä heiluttamasa Raamattua, mediatempaus. Piispa tuomitsi tuon näytelmän täysin arvottomana, jopa pilkkana.

        ai "vain Suomen : : :
        luepas vähän laajemmin asioita


      • Trump on uskovainen siinä kuin kuka tahansa kristitty esim. Sauli Niinistö.
        Amerikassa kulttuuri on vain myönteisempi kristinuskolle kuin Suomessa, eikä siellä ole mitään kummallista pitää Raamattua esillä.


    • Anonyymi

      Tuleeko siten uskovaiseksi, että heiluttelee raamattua kädessään? Kumiluodeilla ensin piti raivata tietään, että pääsee esille.

      • Kumiluodit on mellakoijille. Et kai väitä, että normaalisti kadulla liikkujia olisi ammuttu?


      • Anonyymi
        ElävääVettä kirjoitti:

        Kumiluodit on mellakoijille. Et kai väitä, että normaalisti kadulla liikkujia olisi ammuttu?

        Puhut potaskaa. Valkoisen talon edessä oli vain rauhallisia perustuslaillista oikeuttaan toteuttavia mielenosoittajia. Seurasin nimittäin tapahtumaa livenä koko ajan. Tosiasia on, että poliisi hajotti väkivalloin rauhallisen ja laillisen mielenosoituksen, koska Donaldin piti päästä ottamaan selfie.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut potaskaa. Valkoisen talon edessä oli vain rauhallisia perustuslaillista oikeuttaan toteuttavia mielenosoittajia. Seurasin nimittäin tapahtumaa livenä koko ajan. Tosiasia on, että poliisi hajotti väkivalloin rauhallisen ja laillisen mielenosoituksen, koska Donaldin piti päästä ottamaan selfie.

        Ei ole perustuslakiin kuuluvaa olla tottelematta virkavallan poistumiskäskyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut potaskaa. Valkoisen talon edessä oli vain rauhallisia perustuslaillista oikeuttaan toteuttavia mielenosoittajia. Seurasin nimittäin tapahtumaa livenä koko ajan. Tosiasia on, että poliisi hajotti väkivalloin rauhallisen ja laillisen mielenosoituksen, koska Donaldin piti päästä ottamaan selfie.

        Totta. Tuo oli täysin rauhallinen ja laillinen miekkari, jonka hajottamisen laillisuus ja etenkin moraali taas oli hyvin kyseenalainen niin syiden kuin keinojenkin osalta.


    • Anonyymi

      Trump ollessaan Yhdysvaltain Presidenttinä, on ollut hyvä Israelin ystävä ja -tukija. Toivottavasti valitaan seuraavallekin kaudelle ja valitaankin.

      • Anonyymi

        Joku Israelissa käyntikö sen ratkaisee, onko Trump hyvä vai huono prresidentti? Oletpa kapeakatseinen. Trumppi kävi siellä vain saadakseen Amerikan juutalaisten ääniä vaaleissa, siinä koko juttu. Tuore juttu asiasta:

        Siirtolaisten johtaja sanoo, että Trump ja Kushner eivät ole Israelin ystäviä vaan ajattelevat pelkästään vaaleja

        U.S. administration only cares about the 2020 election and not Israeli security, prominent leader tells Haaretz, with settlers increasingly uneasy with the prospect of a Palestinian state, despite promises of annexation

        https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-trump-kushner-not-friends-of-israel-settler-leader-escalates-rhetoric-1.8893354


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku Israelissa käyntikö sen ratkaisee, onko Trump hyvä vai huono prresidentti? Oletpa kapeakatseinen. Trumppi kävi siellä vain saadakseen Amerikan juutalaisten ääniä vaaleissa, siinä koko juttu. Tuore juttu asiasta:

        Siirtolaisten johtaja sanoo, että Trump ja Kushner eivät ole Israelin ystäviä vaan ajattelevat pelkästään vaaleja

        U.S. administration only cares about the 2020 election and not Israeli security, prominent leader tells Haaretz, with settlers increasingly uneasy with the prospect of a Palestinian state, despite promises of annexation

        https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-trump-kushner-not-friends-of-israel-settler-leader-escalates-rhetoric-1.8893354

        "Joku Israelissa käyntikö sen ratkaisee, onko Trump hyvä vai huono prresidentti? Oletpa kapeakatseinen. Trumppi kävi siellä vain saadakseen Amerikan juutalaisten ääniä vaaleissa,"

        Tästähän USA:n ja Israelin suhteissa on aina ollut kyse. Juutalaisilla on USA:ssa paljon äänivaltaa. Vaikka kaikki USA:n juutalaiset eivät toki edes ole siionisteja. Monet juutalaiset - niin USA:ssa kuin Israelissakin - vastustava Israelin siirtokuntapolitiikkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Joku Israelissa käyntikö sen ratkaisee, onko Trump hyvä vai huono prresidentti? Oletpa kapeakatseinen. Trumppi kävi siellä vain saadakseen Amerikan juutalaisten ääniä vaaleissa,"

        Tästähän USA:n ja Israelin suhteissa on aina ollut kyse. Juutalaisilla on USA:ssa paljon äänivaltaa. Vaikka kaikki USA:n juutalaiset eivät toki edes ole siionisteja. Monet juutalaiset - niin USA:ssa kuin Israelissakin - vastustava Israelin siirtokuntapolitiikkaa.

        Ja viime vaalien alla ylivoimainen enemmistö Israelin juutalaisista kannatti Clintonia.


    • Anonyymi

      Trump tekee maalleen pelkkää hyvää? Rasismi, naisvastaiset puheet ja muurien pystyttäminen rajoille ovat hyviä asioita?

      Kenties satanismin tai jonkun muun uskomuksen mukaan, mutta ei takuuvarmasti kristinuskon mukaan. Omat maansa kansalaisetkin haukkuvat presidenttiään ja häpeävät. Jos siis tarkoitus on kurittaa Amerikkaa ja edistää maailman tilannetta siihen pisteeseen, jossa ihmiset toivottavat antikristuksen tervetulleeksi, niin siinä tapauksessa Trump voi olla Herran käytössä ja suunnitelmissa poliittisella kentällä.

    • Anonyymi

      Rauhallisesti protestoineet "Black lives matter"-mielenosoittajat ovat haastaneet Trumpin oikeuteen siksi, että heidät poistettiin väkivalloin siitä puistosta, jonka läpi Trump käveli kirkon eteen heiluttamaan Raamattuaan. Poliisi käytti kyynelkaasua, savukranaatteja, pippuriammuksia ja kumiluoteja.

      Black Lives Matter sued President Donald Trump and his administration Thursday, alleging that their civil rights and First Amendment rights were violated when peaceful protesters were forced out of Lafayette Square so Trump could take a photo in front of a nearby church.

      https://www.yahoo.com/news/black-lives-matter-sues-trump-223824381.html

    • Anonyymi

      Trump on omaan napaansa tuijottava öykkäri. Toisekseen Israel on pieni valtio valtioiden joukossa, joten ei sillä pitäisi olla mitään etulyöntiasemaa USA:n politiikassa.

      Ai niin uskonto, valitettavasti raamatun tarinoiden vuoksi ei mikään valtion tai yhteisön pitäisi ottaa itselleen etuoikeuksia muihin nähden.
      Meitä suomalaisugreja ryssä on tappanut ja raiskannut viimeiset 300 vuotta eikä meille ole suotu mitään etuoikeusia kansainvälisessä politiikassa.

      Sumerista ja Egyptin papiston "tietokannoista" on muodostunut juutalainen liike jota kristin uskoksi nimitetään. Tarinoita on muokattu ja sovitettu yli 1000 vuotta Uudeksi ja Vanhaksi testamentiksi. Hulluinta on se, että näiden tarinoiden pohjalta tuomitaan ihmisiä, käydään sotia ja keekoillaan hurskaina kuten Trump. Islam on vain toinen tulkinta samoista lähteistä kuten Genesis, on hyvä huomata kuinka pienestä käsitteet muuttuvat vaikka lähde on sama.

      Jeesus tuskin tulee Jerusalemiin, kun ei ole koskaan sieltä edes lähtenyt, joten kiinteistötrokari Trumpin tuskin kannattaa urakoida "Herran huonetta" sinne.

      • Anonyymi

        Trump on viisas mies ja hyvä pressa koska ei ole sosialisti.
        Maiden merkitystä ei mitata niiden koolla. Jos niin olisi, Israel saisi elää rauhassa.


      • Anonyymi

        "Meitä suomalaisugreja ryssä on tappanut ja raiskannut viimeiset 300 vuotta eikä meille ole suotu mitään etuoikeusia kansainvälisessä politiikassa."

        Vertauksesi ontuu. Suomen sotia ei ehkä voi sentään verrata systemaattisesti ja teollisesti toteutettuun holokaustiin. Eihän kenellekään suoda etuoikeuksia kansainvälisessä politiikassa. Valtion arvostus on riippuvainen siitä miten se noudattaa vapaaehtoisesti tekemiään sopimuksia. Se koskee myös Israelia. Yksityisajattelu Israelin erityisasemasta on vain yksityisajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on viisas mies ja hyvä pressa koska ei ole sosialisti.
        Maiden merkitystä ei mitata niiden koolla. Jos niin olisi, Israel saisi elää rauhassa.

        No voi hellanlettas. Trump on pelkkä itsekäs opportunisti. Minkä vuoksi hän on vuosia tukenut varmuuden vuoksi sekä demokraatteja että republikaaneja. Ryhtyi republikaanien ehdokkaaksi, koska sen laidan äänestäjistä löytyy tarpeeksi yksinkertaista porukkaa. He eivät kuitenkaan pysty pitämään Trumppia vallassa ilman riippumattomia liikkuvia äänestäjiä. Mielipidetiedustelut paljastavat, että he ovat jo pitkälti kadonneet Trumpin tukijoukoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on viisas mies ja hyvä pressa koska ei ole sosialisti.
        Maiden merkitystä ei mitata niiden koolla. Jos niin olisi, Israel saisi elää rauhassa.

        USA:ssa se olisikin vaikeaa. Sillä demokraatit vastaavat ideologialtaan suurin piirtein Suomen kokoomusta.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:ssa se olisikin vaikeaa. Sillä demokraatit vastaavat ideologialtaan suurin piirtein Suomen kokoomusta.:)

        Höpöhöpö! Amerikan demokraatit ovat sama kuin Suomen vihervasemmisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö! Amerikan demokraatit ovat sama kuin Suomen vihervasemmisto.

        Eläköön vihervasurit! Me pelastamme maailman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trump on viisas mies ja hyvä pressa koska ei ole sosialisti.
        Maiden merkitystä ei mitata niiden koolla. Jos niin olisi, Israel saisi elää rauhassa.

        Mauno Koivisto ei siis ollut viisas mies ja hyvä pressa, koska oli sosialisti. Tämä selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö! Amerikan demokraatit ovat sama kuin Suomen vihervasemmisto.

        20-25 prosentin osalta kyllä, ja tuo osuus on kasvamaan päin, koska nuoret. Suurimmalta osaltaan silti yhä vastaa kokoomusta.


    • Anonyymi

      Donald on käytössä. Kuten akuankkakin. Tai roopesetä.

    • Anonyymi

      Ja hannuhanhi.

    • Anonyymi

      Hevonvitun uskova.

    • Anonyymi

      Trumpin tappion päivä häämöttää. Silloin nousee meillä lippu tankoon. Tehkää muut ajattelevat ja tuntevat ihmiset samoin! Tämä on haaste.

    • Anonyymi

      Uskova Trump... 🤣🤪🤣

      • Anonyymi

        Hevonperseen uskova.


    • Anonyymi

      Trump vähensi joukkoja saksasta, nyt vasemmistolaiset riemuitsevat.

    • Anonyymi

      "Uskova Trump" kehoitti kirkkoja avautumaan ja nyt, muutama viikko myöhemmin, kirkoista West Virginiassa on tullut tautipesäkkeitä. Ja kirkoissa viruksen saaneet tartuttavat sitä eteenpäin.

      Less than a month after President Trump urged churches to reopen, West Virginia has reported a significant number of coronavirus outbreaks linked to houses of worship.

      https://www.yahoo.com/news/west-virginia-sees-coronavirus-outbreaks-in-churches-200854506.html

      Mikään, mitä Trump tekee koronaviruksen takia, ei tunnu onnistuvan. Täystuho-Trump oli taas asialla.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe