Seiskaliikkeellä olisi ollut oikeasti toivoa, jos Paavo Väyrynen ei olisi kelpuuttanut mukaan Iljaa ja Jösseä. Nämä ku oltais jätetty pois, Paavo Väyrynen istuis eduskunnassa ihan saletisti. Moni pelkäs, että jos Väyrysestä tulee ääniharava, hän vetää eduskuntaan mukaan myös Iljan ja Jössen. Tästä syystä moni ei yksinkertaisesti uskaltanut äänestää Paavoa! Paavon valintojen vuoksi Seiskaliike alkoi noilottamaan. Toivottavasti uudet johtajat eivät tee samanlaisia virheitä. Noilotukselle on saatava stoppi!
Väyrynen sai seiskaliikkeen noilottamaan!
Anonyymi
3
1140
Vastaukset
- Anonyymi
On totta, että Paavo teki vakavan virheen pestatessaan nämä henkilöt mukaan! Jösse teki jopa vaalilaulun Tähtiliikkeelle, joka oli kyllä niin riman alitus! Ei ihme, että puolue noilottaa!!
- Anonyymi
Nollaliike noilottaa ihan muista syistä.
- Anonyymi
Noilotus ei johdu pelkästään Väyrysestä. Noilotus johtuu ihan siitä, ettei nollaliikkeelle ole tilausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919