Seiskaliikkeellä olisi ollut oikeasti toivoa, jos Paavo Väyrynen ei olisi kelpuuttanut mukaan Iljaa ja Jösseä. Nämä ku oltais jätetty pois, Paavo Väyrynen istuis eduskunnassa ihan saletisti. Moni pelkäs, että jos Väyrysestä tulee ääniharava, hän vetää eduskuntaan mukaan myös Iljan ja Jössen. Tästä syystä moni ei yksinkertaisesti uskaltanut äänestää Paavoa! Paavon valintojen vuoksi Seiskaliike alkoi noilottamaan. Toivottavasti uudet johtajat eivät tee samanlaisia virheitä. Noilotukselle on saatava stoppi!
Väyrynen sai seiskaliikkeen noilottamaan!
Anonyymi
3
1228
Vastaukset
- Anonyymi
On totta, että Paavo teki vakavan virheen pestatessaan nämä henkilöt mukaan! Jösse teki jopa vaalilaulun Tähtiliikkeelle, joka oli kyllä niin riman alitus! Ei ihme, että puolue noilottaa!!
- Anonyymi
Nollaliike noilottaa ihan muista syistä.
- Anonyymi
Noilotus ei johdu pelkästään Väyrysestä. Noilotus johtuu ihan siitä, ettei nollaliikkeelle ole tilausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339