Seiskaliikkeellä olisi ollut oikeasti toivoa, jos Paavo Väyrynen ei olisi kelpuuttanut mukaan Iljaa ja Jösseä. Nämä ku oltais jätetty pois, Paavo Väyrynen istuis eduskunnassa ihan saletisti. Moni pelkäs, että jos Väyrysestä tulee ääniharava, hän vetää eduskuntaan mukaan myös Iljan ja Jössen. Tästä syystä moni ei yksinkertaisesti uskaltanut äänestää Paavoa! Paavon valintojen vuoksi Seiskaliike alkoi noilottamaan. Toivottavasti uudet johtajat eivät tee samanlaisia virheitä. Noilotukselle on saatava stoppi!
Vastaukset 3
- Anonyymi
On totta, että Paavo teki vakavan virheen pestatessaan nämä henkilöt mukaan! Jösse teki jopa vaalilaulun Tähtiliikkeelle, joka oli kyllä niin riman alitus! Ei ihme, että puolue noilottaa!!
- Anonyymi
Nollaliike noilottaa ihan muista syistä.
- Anonyymi
Noilotus ei johdu pelkästään Väyrysestä. Noilotus johtuu ihan siitä, ettei nollaliikkeelle ole tilausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560