Pyydän, mun on pakko saada puhua ja käsitellä asiaa. Tällainen kohtelu ei ole oikein.
Auttakaa joku ja kertokaa mitä on tapahtunut
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei ihmisellä ole minkäänlaista tukea? Miksei kukaan halua tehdä oikein? Kenenkään yksityisyyden rikkominen ei ole normaalia.
- Anonyymi
Miksi et hakeudu hoitoon niin helpottaa tuokin. Siellä saat puhua tuosta aiheesta mielin määrin.
- Anonyymi
Minä olen heti valmis nousemaan barrikadille jos jotain epäoikeudenmukaisuutta on tapahtunut.
- Anonyymi
Hommaa sinäkin vpn niin ei mainostajat vainoa
- Anonyymi
Kyseessä on joukkovaino sinunkin naapurissa voi asua supokoira.....tai risto<3
- Anonyymi
Se on yleistä, minunkin naapurissa on heidän laitteita, tai sitten hänellä on aina vähintään puolen vuoden hernerokat kaapissa ja kauppaan ei ole tarvetta edes paskapaperin osalta. Yöllä ajattelin pyytää talonmiehen avaamaan oven ystävälleni 35 euron hintaan, hän siis olisi oletettu asukas ja jättänyt avaimet kotiin. Käydään hiukan laittamassa tekniikkaa uuteen uskoon :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yleistä, minunkin naapurissa on heidän laitteita, tai sitten hänellä on aina vähintään puolen vuoden hernerokat kaapissa ja kauppaan ei ole tarvetta edes paskapaperin osalta. Yöllä ajattelin pyytää talonmiehen avaamaan oven ystävälleni 35 euron hintaan, hän siis olisi oletettu asukas ja jättänyt avaimet kotiin. Käydään hiukan laittamassa tekniikkaa uuteen uskoon :D
Tai pakko myöntää, että itselläni on kyseiseen asuntoon itseasiassa avain, koska aikoinaan siinä asunnossa asui hyvä ystäväni ja hän antoi minulle vara-avaimen lemmikkien hoitamista varten paljon kun matkusteli. Avaimet vain huomaamatta jäi itselleni.
- Anonyymi
Lopeta jatkuva huutaminen ja toisten vainoaminen, olet päästäsi vikainen.
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta
Sairasta....<3
- Anonyymi
Toisen ihmisen elämän seuraaminen tämän "seläntakana" on sairasta. Kyseessä ei ole vitsi. Kyseessä on ihan oikea ihmisoikeusrikos.
- Anonyymi
Voisitko ottaa yhteyttä palstan ennustajaeukkoon ja käsittelisit ongelmaa siellä. Jäisi palstatilaa asiallisempiin aiheisiin, jookos?
- Anonyymi
Eiiiij taas tätä. Jos kyseessä on ihmisoikeus rikos mee poliisille! Ei kukaan sua täällä ymmärrä kun ei tiedä kuka olet ja mikä on ongelma. Yritä nyt ymmärtää että poliisit on sitä varten ei palstalaiset. Kengät jalkaan ja kipikipi🧜♀️
- Anonyymi
Kuka minua uskoo, ei kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka minua uskoo, ei kukaan.
Mutta, voisit olla kiltimpi minua kohtaan.
- Anonyymi
onko neidillä taustalla jokin tauti? auttaminen ei onnistu, vaatimuksenne syötte, matkalla mikä alkoi itsensä kanssa riitelystä, päättyen tuhoonsa
kirjoitettu on.te ette voi tehdä mitään, ilman minua
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
niin katotaan
https://www.youtube.com/watch?v=PVn6b9QQZeM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872